Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legat de consum am mai spus:
    Nu va uitati la zecimale, pt ca o eroare de +/- 1 L la pompa, face diferenta intre consum de 4.5% si 5.5%. Calculati si o sa vedeti la un drum de 300 km daca iti ia 15 L inseamna 5% consum iar daca iti ia 14 L inseamna 4.6% consum. Iar cu metoda plin la plin sau cu meniul secret, care iti arata nivelul in litri, poti avea lejer o eroare de 1L.

    Dupa ce consumi cateva rezervoare incet incet incepi sa realizezi ca masina consuma f putin.
    Deci nu dati in cap la cei care au avut consum de 4.7 ca nu e real, dar nici omul nu minte pt ca atat a putut el sa masoare, nu are mijloace tehnice pt precizie.

    Cineva a spus mai sus ca a avut un consum mare pt 1.2 16v si nu intelege cum consumam noi asa putin. Sunt mai multe cauze posibile: defect de fabrica, masurat incorect (avea prea putin km).

    Originally posted by danni View Post
    un logan iese pe poarta uzinei cu suma de............3500 euro.....restul pana la un 6 7 mii cat este cel mai ieftin sunt taxe si comisioane de dealeri...
    Fals, cand am platit eu masina nu am platit in contul dealerului ci in contul Automobile Dacia S.A.
    Last edited by Chip; 3 January 2010, 17:15. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Depinde de echipare, nu cred sa fie 3500 de euro orice model

      Comment


      • Care or fi costurile de întreţinere la 1,2 comparativ cu 1,4 ? Mă refer la filtre, kit distribuţie, kit ambreiaj etc.

        Comment


        • Lafel.
          Cred ca o cutie in 6 trepte era ideala pt motorasu asta.
          Am 6500km facuti si tot papa mult .. ori are a mea probleme, ori unii de aici bat campii.

          Comment


          • "Mkl". Cât de mult consumă? M-ar interesa urban şi extraurban. Ţine cont de faptul că, dacă circuli preponderent în oraş pe distanţe scurte şi temperatură scăzută, în veci nu o să-ţi mai consume maşina puţin, ci foarte mult, ceea ce este normal.

            Comment


            • Originally posted by amigos View Post
              .............
              3.Multi inca cred in zvonurile "inteligente" 1.2 prea mic pentru 1100kg
              Subscriu!

              Si plus de asta citez CLAR de la colegi ce am spus eu mai devreme referitor la frica de necunoscut sau ''preapricepere'':
              ''cat sunt costurile la 1.2'' sau ''Cred ca o cutie in 6 trepte era ideala pt motorasu asta.''.......no comment.

              Comment


              • Apropos de cutia cu 6 trepte...si mie mi'ar fi placut sa aiba scaune ergonomice, aer conditionat automat, climatronic sau cum s'o mai numi etc etc... Loganu' saracu' nu prea'i facut sa fie super-limuzina pentru drumuri lungi si placute, unde viteza de croaziera sa fie de peste 160km/h; astfel, s'a procopsit cu o "vai-de-capul-ei" cutie cu "numai" 5 trepte
                Last edited by Macs; 3 January 2010, 23:40.
                I don't ride low, I fly high...

                Comment


                • Originally posted by Chip View Post
                  Fals, cand am platit eu masina nu am platit in contul dealerului ci in contul Automobile Dacia S.A.
                  La fel am platit toti asta nu inseamna ca nu e adevarat. Comisionul este platit de dacia dealerilor locali. Si da cam asta este pretul de cost al unui logan in jurul a 3500-4000 de euro.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • Adica sa intelegem ca la valoarea asta iese el pe poarta fabricii?
                    Never ever. Dealeru n-are comision mai mare de 7-8%.

                    Comment


                    • Originally posted by Seba View Post
                      @razvanypo si @pch: daca citeai mai atent, remarcai ironia din postul meu ca resita nu e "oras". 10km cu 3 semafoare chiar nu se compara cu cj, tm, buc, galati (exceptand faleza din micro 19 pana in tiglina) la orele 8, respectiv 16.
                      seba nu m-am referit deloc la postul tau...cei care erau mai sus!te cunosc destul de bine si stiu cand e caterinca si cand nu,imi place sa iti citesc posturile!

                      Comment


                      • @Octavian_31: oarecum pe poarta fabricii 3.500 este pretul de cost. Se adauga comisionul dealerul-ui, profitul, TVA-ul (care se adauga ultimul deci nu se aplica la 3500), cheltuieli cu reclama etc. 3500 reprezinta doar costul pieselor componente, salarii (ale tuturor angajatilor Dacia) amortizarea si alte cheltuieli indirecte de productie. Din ce umbla zvonul cica rata profit-ului singura ar fi in jur de 30%.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • chiar daca sunt off topic pot sa va spun doar ca de unde stiu in legatura cu suma de 3500 aproximativ ,vine de la o persoana din cadrul uzinei....
                          cristi_LCD un neamt plateste loganul in contul automobile dacia SA?

                          Comment


                          • Ce fac nemtii nu stiu. Eu stiu ca banca a platit in contul DACIA nu in contul dealerului si in cazul meu si din cate stiu si cu banii jos la fel se plateste in contul DACIA.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • mai bagati si despre 1.2 ....ca sunteti off topic....si poate va arde careva.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                                Ce fac nemtii nu stiu. Eu stiu ca banca a platit in contul DACIA nu in contul dealerului si in cazul meu si din cate stiu si cu banii jos la fel se plateste in contul DACIA.
                                e tot dacia sau reno ?

                                loganu e renault in germania. sau nu?
                                Last edited by JERE; 4 January 2010, 17:31. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google