Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by andro_cd View Post
    Astazi dimineata m-am chinuit 5 minute sa pornesc motorul. Masina are o luna si o saptamana si 1000 km parcursi . Chestia asta deja ma nemultumeste. Cum adica sa nu porneasca dupa o noapte cu -27gC? Prima bila neagra pentru 1.2 16v din partea mea.
    Sunt curios cum s-au comportat alte loganuri 1.2 din Iasi sau alte zone afectate de codul portocaliu de ger
    A pornit la prima cheie in fiecare dimineata, fara sa scot bateria de pe masina. Gandeste-te ca poate nu aveai bateria incarcata suficient si nu da bile negre aiurea.

    Comment


    • Masina e noua deci si bateria e noua. Daca era descarcata nu invartea motorul. Electromotorul invartea destul de vioi, numai ca nu pornea. Sa vad cum se comporta maine. Azi a facut prima figura, in rest mi-o lua mereu la prima cheie.
      Last edited by Seba; 27 January 2010, 10:35.

      Comment


      • O fi bateria noua dar nu poate fi si suficient. Daca mergi mai mult noaptea, cu farurile aprinse si cu dezaburirea pornita, muzica la maxim, samd, vezi tu ce baterie incarcata ai atunci...
        Oricum de maine se anunta temperaturi mai bune in zona. Asta noapte a fost punctul culminant intradevar.
        Ca un sfat, e bine inainte de a opri motorul sa stingi luminile, opresti eventual si ventilatia si sa o lasi macar cateva secunde.Dimineata vezi sa nu ai ventilatorul pe pozitie mai mare de 1.
        Last edited by amigos; 26 January 2010, 22:10.

        Comment


        • E bine pe timpul asta sa te uiti la orice consum suplimentar al bateriei. Bateria mea este ROMBAT calciu (parca) probabil la fel si la voi.
          Chiar o sa o pornesc in seara asta sa vad daca mai porneste dupa citeva zile.

          Am revenit acasa dupa drumul de proba. Am mers aproximativ 16,5 km. Consumul mediu la care am ajuns a fost 8,1% plecind de la 17%.
          Masina a pornit la prima cheie fara sa faca nazuri. Ultima data cind am mers a fost simbata seara.
          Last edited by andrei_nsts; 26 January 2010, 23:32. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • tempomat pe 1.2 16V

            Stie cineva cum are acceleratia acest motor de 1.2 ,este pe cablu sau electronica?se poate pune tempomat pe el?

            Comment


            • am inteles ca este electronica
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • salutare tuturor . pt SEMACA : acceleratia la 1,2 16v este elctronica . pedala de acceleratie actioneaza un simplu potentiometru . Cu bine .

                Comment


                • Ce mai mare prostie care am putut s-o fac a fost achizitionarea un 1.2 16v. Demaraj am doar cand sunt la vale si vantul ma impinge de la spate, de consum nu mai spun ca m-apuca damblaua (bea cat bea un bou apa), zogomot infernal la peste 100km/h (comparativ cu dci-ul 85 e cam de doua ori mai zgomotos), nu vreau sa va spun ce senzatie nasoala am cand ajunge pe la 4000 rpm! Zbiara de parca zici ca s-a pus unul cu flexul pe el si-l casapeste! Concluzia mea e ca daca vroiam motor economic, ar fi trebuit sa iau diesel. Pana acum am facut 2000km si sunt deja la al 5-lea plin, cu dci-ul bagam doua plinuri. Unde dracu e economia? Daca in 2000km cheltui 600lei in plus fata de diesel, care mai e smecheria?

                  Comment


                  • Va multumesc pentru raspunsul rapid inseamna ca pe 1.2 16v se poate monta tempomat.

                    Comment


                    • Originally posted by ovidiu.st View Post
                      Ce mai mare prostie care am putut s-o fac a fost achizitionarea un 1.2 16v. Demaraj am doar cand sunt la vale si vantul ma impinge de la spate, de consum nu mai spun ca m-apuca damblaua (bea cat bea un bou apa), zogomot infernal la peste 100km/h (comparativ cu dci-ul 85 e cam de doua ori mai zgomotos), nu vreau sa va spun ce senzatie nasoala am cand ajunge pe la 4000 rpm! Zbiara de parca zici ca s-a pus unul cu flexul pe el si-l casapeste! Concluzia mea e ca daca vroiam motor economic, ar fi trebuit sa iau diesel. Pana acum am facut 2000km si sunt deja la al 5-lea plin, cu dci-ul bagam doua plinuri. Unde dracu e economia? Daca in 2000km cheltui 600lei in plus fata de diesel, care mai e smecheria?
                      Nu compara benzinarul cu un diesel. Sunt sigur ca 1.2 16v consuma cel mai putin dintre motoarele pe benzina disponibile pe Logan!! Daca aveai 1.4? Cred ca ii dadeai foc. Ii bagi un GPL pe 1.2 si sa vezi cum o sa se simta la buzunar. Iar cu zgomotul la 4000 rpm. este discutabil, daca ai merge zi de zi la 5500 rpm. atunci chiar nu o sa te mai plangi. Ai aer conditionat pe 1.2 de te plangi ca abia trage? Mor cand va aud.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Cum dracu sa nu compar mai? Pai da' ce mama dracului? Sa ma rog de el sa faca o treaba decenta? Si ce daca am AC-ul pornit? Trebe sa stau sa ma rog de el sa invarta roata? Sa nu-l compar la zgomot? Da' la ce sa-l compar? La cate gagici a agatat azi-noapte? Sa nu-l compar la consum? Da' la ce sa-l compar? La cate basini a tras in somn? Apai il dau dracu de benzinar daca imi baga mana in buzunar mai ceva ca un pungas si seara, cand ajung acasa imi tiuie urechile mai ceva ca dupa o nunta cu lautari castrati! Iarta-mi exprimarea mai putin academica, dar nervii imi sunt intinsi la maximum de acest "super-extra-nemaipomenit" rahat de doi lei. Duminica cred ca o sa fac o vizita prin targ sa vad cum stau treburile si cred ca in doua saptamani o dau si iau un dci 85 nou (de fapt, nu cred, ci sunt convins ca in doua saptamani voi scapa de pocnitoarea asta!).

                        Comment


                        • Originally posted by ovidiu.st View Post
                          Ce mai mare prostie care am putut s-o fac a fost achizitionarea un 1.2 16v. Demaraj am doar cand sunt la vale si vantul ma impinge de la spate, de consum nu mai spun ca m-apuca damblaua (bea cat bea un bou apa), zogomot infernal la peste 100km/h (comparativ cu dci-ul 85 e cam de doua ori mai zgomotos), nu vreau sa va spun ce senzatie nasoala am cand ajunge pe la 4000 rpm! Zbiara de parca zici ca s-a pus unul cu flexul pe el si-l casapeste! Concluzia mea e ca daca vroiam motor economic, ar fi trebuit sa iau diesel. Pana acum am facut 2000km si sunt deja la al 5-lea plin, cu dci-ul bagam doua plinuri. Unde dracu e economia? Daca in 2000km cheltui 600lei in plus fata de diesel, care mai e smecheria?
                          Economia este in 1500 euro diferenta care o dadeai pe diesel. Ce naiba chiar asa greu e? Stii cat costa un injector pentru diesel? Cata benzina bagi tu intr-un an de zile!!!
                          Ciudat mai esti ca plangi de bani, dar te lauzi ca-ti iei diesel. Iati nene si lasa-ne cu fazele astea ieftine. Vrei sa iesi economic? Scoate 21 milioane si puneti GPL, atunci mergi mai economic decat motorina. Eu asa am gandit cand am luat-o, dar voi face pasul peste vreo 2 ani.
                          Last edited by amigos; 28 January 2010, 23:06.

                          Comment


                          • Mai nene, daca ai fi fost atent, ai fi vazut ca sunt posesor si de diesel, si daca ai fi fost si mai atent ai fi vazut ca mai am o masina, care e benzinar, si daca ai fi fost de trei ori mai atent, ai fi citit ca am avut instalatie gpl pe ea, pe care am vandut-o imediat ce am avut ocazia (asa-zisa economie pe gpl e de fapt un praf in ochi), si in ultima instanta, eu am cu ce sa compar si nu vorbesc din auzite si nici din presupunerile unora sau altora de pe forumuri.

                            Comment


                            • Stai linistit cu exprimarea, nicio problema, de-aia este forum. Trebuia sa faci un test drive inainte cu 1.2 16v, te-ai fi asteptat sa consume ca un dci de 85? Nu mai spun de tras pe reprize. Eu am 1.4 cu A/C si GPL si nu ma plang de tras, trage foarte bine pentru cata' greutate are in plus si cate poveri are motorasul acesta (instalatia de GPL are cam 50 kg. goala). Mai e chestia ca un Laureate sa spunem dci de 85 este mult mai scump decat un 1.2 16v, nu ar trebui sa comparam motoarele, consider ca dci de 85 este peste 1.2 16v cam la toate capitolele. Sa nu uitam ca 1.2 16v consuma cel mai putin dintre toate motorizarile pe benzina (pentru cineva care face putini km. pe an si nu are deloc pretentii de tras). Sunt curios cum este un 1.6 16v cu GPL (desi nu se pune din fabrica), combinatia perfecta daca ar fi dupa mine.

                              @amigos: intr-adevar un injector costa mult, dar n-am vazut dci de 85 mort, sa dea cu fum sau alte alea. Cel putin dci de 85 il stiu ca s-a pus pe Megane sedan si n-am vazut neam de Megane sa dea cu fum. Presupunand ca ambele ar fi egale la fiabilitate (benzina, gpl, diesel), ma refer 1.2, 1.4 vs 1.5 (85 cp), aleg clar dieselul de 85, imi place atat in oras cat si la drum lung, nu ma rog de ea ca de 1.4-ul meu sa zicem intre 100 si 150, urca asa cursiv, frumusel, are viata. Insa dupa mult condus de diesel eu ii duc dorul 1.4-ului, pe 0-100 1.4 mi se pare mai altfel...o fi de la faptul ca-mi place ca se tureaza mult mai mult si trage cursiv pana in 5700.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Pentru OVIDIU_ST

                                Sincer nu te inteleg. Mie imi place cazanul meu asa cum e. L-am luat tocmai sa se miste incet si nu am mari pretentii de la el. Imi place sa merg calm si incet.
                                Trebuia sa faci un test, cum zicea mai devreme un coleg.

                                Incearca intii sa vezi ce vrei de la o masina si dupa da banul. E mai ieftin asa. Cel putin eu am facut asa si nu imi pare rau de banii dati.


                                Ce e mai nasol, si aici ar trebui spinzurat de 2 ori B o c taxa de poluare pe care trebuie sa o platesc la inmatriculare este de 1800 lei. Cam nasoala treaba.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google