Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ovidiu.st View Post
    Mai nene, daca ai fi fost atent, ai fi vazut ca sunt posesor si de diesel, si daca ai fi fost si mai atent ai fi vazut ca mai am o masina, care e benzinar, si daca ai fi fost de trei ori mai atent, ai fi citit ca am avut instalatie gpl pe ea, pe care am vandut-o imediat ce am avut ocazia (asa-zisa economie pe gpl e de fapt un praf in ochi), si in ultima instanta, eu am cu ce sa compar si nu vorbesc din auzite si nici din presupunerile unora sau altora de pe forumuri.
    Mai nene, eu pot sa scriu ca am si elicopter, iar tu poti spune ca ai vas de croaziera. Fix pix.
    Cat despre GPL,am avut masina cu GPL si am fost FOARTE MULTUMIT. Nu mi-am luat logan pe GPL din fabrica pt ca sunt proaste, pentru GPL-ul romanesc, instalatiile montate de uzina.

    Comment


    • O remarca despre gpl... sistemele gpl nu sunt romanesti si in uzina sunt montate de catre cei de la firma producatoare. Calitatea celor montate in uzina e net superioara celor montate la firma Y.
      Last edited by Macs; 29 January 2010, 19:00.
      I don't ride low, I fly high...

      Comment


      • Originally posted by andrei_nsts View Post
        Pentru OVIDIU_ST

        Sincer nu te inteleg. Mie imi place cazanul meu asa cum e. L-am luat tocmai sa se miste incet si nu am mari pretentii de la el. Imi place sa merg calm si incet.
        Trebuia sa faci un test, cum zicea mai devreme un coleg.

        Incearca intii sa vezi ce vrei de la o masina si dupa da banul. E mai ieftin asa. Cel putin eu am facut asa si nu imi pare rau de banii dati.


        Ce e mai nasol, si aici ar trebui spinzurat de 2 ori B o c taxa de poluare pe care trebuie sa o platesc la inmatriculare este de 1800 lei. Cam nasoala treaba.
        Test am facut inainte de cumparare. Mi-am spus atunci ca daca o masina de test are consum de 11-12%, e in regula (se stie ca masinile de test sunt un pic cam forjate), dar nu ma asteptam ca nici dupa 2000km sa nu-i scada consumul la a mea!. Nu m-ar fi deranjat lipsa de vlaga daca aveam un consum rezonabil (7-8 mixt 50-50%), dar dupa cum se prezinta acum cu o medie de 10%, nu vad unde e avantajul!. Consum mare, putere mica, lipsa demaraj (cam astea-s motivele pentru care o s-o dau, de fapt am si gasit clientul, saptamana viitoare o sa facem actele). Asa ca, de saptamana viitoare nu voi mai fi posesorul unui laureate 1.2 16v ci al unui laureate 1.5 dci 85 (sper sa gasesc unul pe stoc).

        Comment


        • Ok. Sa fie atunci cum zici tu si sa te bucuri de masina propusa.

          Pare ciudat ce ai intilnit tu la masina, poate e o problema doar de soft si atit.

          Comment


          • Originally posted by Macs View Post
            O remarca despre gpl... sistemele gpl nu sunt romanesti si in uzina sunt montate de catre cei de la firma producatoare. Calitatea celor montate in uzina e net superioara celor montate la firma Y.
            Instalatiile sunt foarte bune, doar ca nu pt GPL-ul din romanica care e de proasta calitate.
            Daca ai sa te interesezi la cei cu gpl din fabrica, vei vedea ca au probleme inainte de 50.000 km

            Comment


            • @andrei_nsts. Si mie mi s-a parut ciudat pe la 800-900km, dar am zis sa mai las sa mai fac ceva km cu ea (mai ales ca masina am luat-o pentru fi-miu, care, deocamdata, nu are slujba si banii de benzina vin de la mine sau de la mama-sa). Cu masina am mers numai eu (ma rog, aproape "numai eu"), cu gandul sa o rodez eu, la drumuri lungi, apoi sa i-o dau lui fi-miu sa o birjareasca prin oras. Stupefactia mare a fost cand am vazut cat haleste (dupa 2000km aveam deja 4 plinuri la activ, iar al 5-lea, a fost facut la 1950km), si atunci mi s-a pus pata! Am pust testerul pe ea, nici-o eroare! nici-un simptom aiurea! Motorul toarce frumos, numai ca haleste mult! De aici a venit decizia de a-l vinde si de a lua un diesel. Dieselul pe care-l detin nu mi-a facut figuri de genul asta, a consumat o idee mai mult in primii 3000km, dar apoi a revenit cu picioarele pe pamant si imi consuma ~6-6.5% in oras si 4-4.5% afara (in conditiile in care masina mea e mai grea cu 300kg decat a lui fi-miu) si am si demaraj (nu ma lasa balta in depasiri!), am si viteza (170km/h ii prinde repede, de fapt eu sunt multumit cu max 130km/h) am si liniste in masina (comparativ cu 1.2).

              Comment


              • Originally posted by ovidiu.st View Post
                .... Dieselul pe care-l detin nu mi-a facut figuri de genul asta, a consumat o idee mai mult in primii 3000km, dar apoi a revenit cu picioarele pe pamant si imi consuma ~6-6.5% in oras si 4-4.5% afara (in conditiile in care masina mea e mai grea cu 300kg decat a lui fi-miu) si am si demaraj (nu ma lasa balta in depasiri!), am si viteza (170km/h ii prinde repede, de fapt eu sunt multumit cu max 130km/h) am si liniste in masina (comparativ cu 1.2).
                Asta-i cea mai tare. Compari tractoru cu benzinaru...
                Cat despre consum, oameni buni dieselul costa 60 mil mai mult. Cate plinuri faci de banii astia? Daca mergi macar 15.000 km pe an atunci se merita diesel. Daca mergi 7-8.000 pe an e mai buna benzina. Daca mai pui 2mil in plus la revizie, 1 mil la RCA si casco...
                Last edited by amigos; 29 January 2010, 23:16.

                Comment


                • Eu v-am zis ca e galagioasa rau asta mica (1.2 16v)...
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Pentru OVIDIU.ST

                    Daca ai sti tu ce imi doresc eu un diesel sa merg batrineste si mult, cu trepte de viteza lungi....
                    Insa calitatea motorinei lasa de dorit. AM citit pe diverse forum-uri de probleme. AI sa fi surprins ce probleme sint la marci unde o masina costa de 3-4 ori mai mult decit loganul. Sa zicem 30-40 de mii de euro masina. E incredibil sa-i vezi pe oameni cum pling dupa banii lor.
                    La Dacia macar nu pierzi mare lucru daca se strica ceva. Ti-l poti permite.

                    Referitor la masina de 1,2. Rodajul l-am facut si eu in afara. Am 800 de km in total, iar in oras sint mersi doar 100 km cel mult. Pare ciudat de ce consuma atit de mult la tine. Probabil e o problema de alta natura din cauza careia consuma.

                    Poate ca era bine ca dacia sa scoata un model mai mic decit Sandero. Un soi de T i c o. Exclusiv pentru oras. Loganul e mare si in consecinta consuma mai mult decit trebuie.
                    Eu fac diferenta cu o alta masina pe care o am, cu motor de 1,1 si 55cp. Masina are 860 de kg. Ajutata de cutia de viteze extrem de bine etajata nu se face de rusine nicaieri.

                    Insa la 8000 de euro cind ai doar AC pe ea, iar un alternator costa 2000 de lei aproape fara montaj iti spun de departe ca nu merita, chiar daca are un consum cu 1 litru sau 2 mai mic decit Loganul.

                    Unde gasesc o schema cu schimbarea treptelor de viteza in functie de turatie la 1,2 16v?

                    Multumesc anticipat
                    Last edited by andrei_nsts; 29 January 2010, 23:46. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • @ovidiu.st: e normal ca iarna sa pape mult benzinarele... nu te mira ca 1.2'ul e mai flamand ca de obicei... cu cat e frigul mai aprig, cu atat mai insetat e motorul...asta e strategia calculatorului de injectie. Chestia asta am observat'o si pe buzunarul propriu cu al meu 1.4.
                      I don't ride low, I fly high...

                      Comment


                      • Asta nu ma incalzeste cu nimic, avand in vedere ca din 12 luni cel putin 5 sunt de iarna (sau, ma rog, cu temperaturi scazute).

                        Domnilor, am vandut polizorul si totodata am fost de mi-am vazut si viitoarea masina (tot laureate, dar cu motor dCI 85) si luni o s-o ridic. Sper ca asta sa fie cu noroc.
                        Last edited by ovidiu.st; 30 January 2010, 18:10. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • sa fie cu noroc de data asta!
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • Sper si eu!... Multumesc!

                            Comment


                            • Originally posted by ovidiu.st View Post
                              Asta nu ma incalzeste cu nimic, avand in vedere ca din 12 luni cel putin 5 sunt de iarna (sau, ma rog, cu temperaturi scazute).

                              Domnilor, am vandut polizorul si totodata am fost de mi-am vazut si viitoarea masina (tot laureate, dar cu motor dCI 85) si luni o s-o ridic. Sper ca asta sa fie cu noroc.
                              scuza-mi indiscretia...cu cat ai cumparat si cu cat ai vandut masina ?
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Pentru Ovidiu.St

                                Sint curios cit platesti taxa verde (poluare) la inmatriculare.
                                Mie mi-au spus la politie ca pentru 1,2 este de la 360 de euro la 450 de euro, desi la reprezentanta a zis ca nu o sa platesc taxa.
                                O sa stiu exact Luni cit costa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google