Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • amigos : suta la suta nu e din cauza piciorului pedala o apas lin si fara intreruperi. O sa incerc sa debraiez si fara sa ating deloc acceleratia sa vad cum se comporta.

    andro_cd : ai dreptate, fenomenul parca e mai accentual la plecarile ceva mai rapide de pe loc, oscilatiile de care ziceam sunt mult mai rapide decat la plecarile mai line. La mine face si cu motorul cald.

    E ca si cum motorul ar incerca sa faca corectii cand simte intrarea in sarcina la plecarea de pe loc.
    Initial am crezut ca ambreajul mai are nevoie de ceva rodaj, masina e noua, dar nu cred ca asta e cauza.

    Comment


    • Atunci poate e piciorul cu ambreiajul. Eu sunt convins ca asta e cauza. Acum nu stiu care din picioare. Eu inainte am avut 1310 si cand am trecut pe logan de frica sa nu moara motorul, obisnuit cu cea veche sa o turez, nu luam piciorul prea repede de pe ambreiaj. Sunt 99% sigur ca nu e de la motor ci din condus.
      Asa cum am spus cand pleci prima oara nici nu trebuie apasata acceleratia. Merge 1a, a 2a imediat si chiar a 3a fara acceleratie.

      Comment


      • amigos, vad ca tu ai impresia ca mie imi tremura piciarele pe pedale la fiecare plecare de pe loc ca si la cainele ce asteapta injectia

        Eu nu am trecut de la 1310 la logan iar fenomenul are loc identic si la cealalta persoana care conduce masina.

        Daca masina ta nu are acelasi comportament probabil ar trebui sa cer si parerea celor de la service.
        andro_cd confirma acelasi fenomen ca si la mine, e posibil sa fi prins amandoi un lot pe care unul din senzorii pentru gestionarea motorului nu functioneaza corect.

        astept totusi poate isi dau cu parerea si alti posesori de 1,2 inainte sa intreb la service.

        Comment


        • Originally posted by adrenaline View Post
          Intrebare pentru posesorii de 1,2 16v.
          Si la voi oscileaza turatia motorului la plecarile de pe loc ?
          Ma refer la faptul ca, aproape la fiecare plecare de pe loc, in momentul cand motorul intra in sarcina, turatia motorului oscileaza foarte rapid, ca si cum ai da spritzuri scurte la pedala de acceleratie. Asta se intampla pana la eliberarea completa a ambreajului.
          Si la mine face la fel, cred ca este de la accelaratie - care este electronica

          Comment


          • Si la mine face exact la fel. Am mai auzit ca si pe la altii face la fel.
            E posibil sa fie o eroare de soft.

            O problema vazuta de mine la multe Logan-uri in trafic, in special cele mai vechi: cind apasa pe frina se aprinde semnalizarea dreapata neintermitent si, dupa caz se stinge lampa dreapta frina sau ramine aprinsa.

            La modelele noi nu am vazut asa ceva. A patit cineva fenomenul acesta, si daca da, cum a rezolvat-o?
            Last edited by andrei_nsts; 6 April 2010, 19:46. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Problema cu stopul stanga (in special) e intalnita, inclusiv la mine... trebuie curatati pinii conectorului stopului... In principiu nu dispare "buba", insa o mai "amagesti".
              Problema cu ralantiul e cel mai probabil legata de soft.
              I don't ride low, I fly high...

              Comment


              • Si eu am aceeasi manifestare, si din cate am vazut eu nu conteaza daca e rece sau cald motorul.
                Nu se manifesta la plecari line, si nici la plecari in forta. Intre aceste doua tipuri de plecari se intampla.
                Cred ca e legat de soft.

                Comment


                • Mai fratilor nu e nici o problema de soft. Jucativa cu ambreiaju exact la momentul de cuplare si sesizati. Va faceti de tot rasu daca mergeti in service. Fenomenul se petrece exact la momentul de cuplare ambreiaj. Repet, plecati fara acceleratie si veti vedea ca nu apare nici o problema de turatie.

                  Comment


                  • Aha, deci se pare ca problema cu fluctuatia turatiei motorului de 1.2 la plecarile de pe loc este una generalizata.
                    Nu as crede ca "asa au fost proiectate", pare mai degraba sa fie un bug in software.

                    Din punctul meu de vedere fenomenul asta poate duce la un consum mai mare de carburant si in acelasi timp la o uzura suplimentara a ambreajului.

                    Hai sa trimitem cate un mail la dacia, sa vedem care e explicatia lor

                    Comment


                    • Da, si iti va raspunde o tanti ce te indruma sa schimbi uleiul la masina ta motorizata 1.6 16v diesel
                      Toti cretinii pe acolo.
                      Sindrom C.O.R.A.

                      Comment


                      • Originally posted by amigos View Post
                        Mai fratilor nu e nici o problema de soft. Jucativa cu ambreiaju exact la momentul de cuplare si sesizati. Va faceti de tot rasu daca mergeti in service. Fenomenul se petrece exact la momentul de cuplare ambreiaj. Repet, plecati fara acceleratie si veti vedea ca nu apare nici o problema de turatie.
                        pai cum sa plec cu masina fara sa calc acceleratia?. la lecarea de pe loc nu se calca ambreiajul ,se cupleaza treapta intai,apoi se accelereaza putin ,in acelasi timp ridicandu-se usor piciorul de pe acceleratie?

                        Comment


                        • Are dreptate amigos poti pleca de pe loc si fara sa accelerezi. Fac de multe ori lucrul asta mai ales in intersecti la semafor.
                          Si in treapta a doua poti sa rulezi la ralanti fara sa ti piciorul pe acceleratie.

                          Comment


                          • cine vrea sa se scape de o emblema "1,2 16v" ma poate contacta.am nevoie de o emblema sau dau la schimb una de 1,4(cu mai putine valve)

                            Comment


                            • Originally posted by laur @ View Post
                              pai cum sa plec cu masina fara sa calc acceleratia?. la lecarea de pe loc nu se calca ambreiajul ,se cupleaza treapta intai,apoi se accelereaza putin ,in acelasi timp ridicandu-se usor piciorul de pe acceleratie?
                              Asa se facea pe vremea daciilor 1310, cand murea motorul daca cuplai ambreiajul si nu apasai acceleratia.
                              Incearca si vei ramane surprins sa vezi ca poti ajunge chiar si in treapta a 3a fara sa calci deloc acceleratia (mai ales cand e motorul rece), ideea esentiala este sa schimbi foarte scurt vitezele; motorul si cutia chiar au putere sa traga loganul de 1200 kg, fara acceleratie. Mai degraba iti moare motorul daca calci acceleratia si nu cuplezi cand trebuie, decat daca nu o calci. Nu e gluma deloc, vorbesc foarte serios.

                              Astfel veti face economie de benzina. La mine nu mai sare de 7% consumul urban, pe vremea actuala.
                              Sa vedeti ce tare pleaca loganul 1.6 de pe loc fara acceleratie! Mai tare decat dieselul. Zici ca-i turbo diesel.
                              Last edited by amigos; 8 April 2010, 16:57. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Ce nu inteleg eu cand vorbiti de plecat far acceleratie: voi ridicati piciorul de pe ambreiaj foarte uros sau normal? Daca il ridicati normal nu se scutura motorul?
                                Eu ridicand piciorul de pe ambreiaj f usor, fara sa ating acceleratia am urcat si o bordura cu motorul la relanti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google