Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc. Credeam ca e o scapare sau un defect

    Comment


    • PT MIKELANGELO:
      Ce iau eu nu e problema ta. Sintem aici sa dezbatem niste probleme legate de masinile noastre.

      Remarca ta e din alta poveste.

      Comment


      • am ridicat de 2 zile masina, eu sunt multumit de ea,..merge...(daca o compari cu 1310,nova..e foarte buna, daca o compari cu Mercedes,BMW..nu e cine stie ce..) din cele citite pe forum am vazut ca :
        -are filtru de interior, jos in partea pasagerului, daca ala e filtru de polen, uni zic ca nu e ala, (am scos filtru afara, deci nu e doar capac )
        -de bara stabilizatoare nu stiu ce sa zic, ca nu stiu care e, trebuie sa compar cu unu mai vechi.
        -cauciucuri ContiEuro3, cum are toata lumea mai nou, Baterie Rombat 60A (Laureate)

        Comment


        • am verificat, am si bara stabilizatoare

          din cei care au inmatriculat masina mai recent imi pot raspunde si mie aici ?

          Comment


          • @mariusmjm pune te rog o poza sau zi cum ai verificat de bara stabilizatoare, sa stim si ceilalti(care nu stiu cum arata) dupa ce sa ne uitam. MS

            Comment


            • face legatura intre roti , pleaca de undeva de pe bratu inferior, inspre spate iar pe la mijlocul masinii e curbata....e in centul imaginii
              Attached Files

              Comment


              • face legatura intre roti , pleaca de undeva de pe bratu inferior, inspre spate iar pe la mijlocul masinii e curbata....


                SCUZE !!! rog pe cineva sa stearga al doilea post
                Last edited by mariusmjm; 21 May 2010, 18:32.

                Comment


                • Multumim Marius.

                  A fost cineva cu 1.2 in afara tarii? Cum se comporta pe autostrazile din afara? Face fata?

                  Comment


                  • Originally posted by mariusmjm View Post
                    am ridicat de 2 zile masina, eu sunt multumit de ea,..merge...(daca o compari cu 1310,nova..e foarte buna, daca o compari cu Mercedes,BMW..nu e cine stie ce..) din cele citite pe forum am vazut ca :
                    -are filtru de interior, jos in partea pasagerului, daca ala e filtru de polen, uni zic ca nu e ala, (am scos filtru afara, deci nu e doar capac )
                    -de bara stabilizatoare nu stiu ce sa zic, ca nu stiu care e, trebuie sa compar cu unu mai vechi.
                    -cauciucuri ContiEuro3, cum are toata lumea mai nou, Baterie Rombat 60A (Laureate)
                    este bara antiruliu(cea de care spui in poza),imi poti spune ce varianta ai luat? nu se mai pun pe toate variantele.
                    pe cele de Franta,Germania,Spania,Italia,pe X90,B90 variantele E0 li se pun bara antiruliu si airbag pasager,iar pe cele de Romania,Ungaria,Algeria nu.

                    Originally posted by mariusmjm View Post
                    am ridicat de 2 zile masina, eu sunt multumit de ea,..merge...(daca o compari cu 1310,nova..e foarte buna, daca o compari cu Mercedes,BMW..nu e cine stie ce..) din cele citite pe forum am vazut ca :
                    -are filtru de interior, jos in partea pasagerului, daca ala e filtru de polen, uni zic ca nu e ala, (am scos filtru afara, deci nu e doar capac )
                    -de bara stabilizatoare nu stiu ce sa zic, ca nu stiu care e, trebuie sa compar cu unu mai vechi.
                    -cauciucuri ContiEuro3, cum are toata lumea mai nou, Baterie Rombat 60A (Laureate)
                    este bara antiruliu(cea de care spui in poza),imi poti spune ce varianta ai luat? nu se mai pun pe toate variantele.
                    pe cele de Franta,Germania,Spania,Italia,pe X90,B90 variantele E0 li se pun bara antiruliu si airbag pasager,iar pe cele de Romania,Ungaria,Algeria nu.
                    Last edited by DaNuTz1988; 21 May 2010, 20:29. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • varianta e Laureate, am un prieten care are un Logan 1.6 cam de prin 2006, care a schimbat-o si cand a luat bara i-a zis ca e bara stabilizatoare...
                      atunci bara stabilizatoare(de care tot spun uni ca nu o au) care si unde e ???
                      nu e cumva acelas lucru ?

                      Comment


                      • Fratilor am luat cirligul la masina. A fost prima data cind m-am lovit de birocratia idioata si neseriozitatea de la Adras. Am fost programat joi la ora 12. Am ajuns acolo si mi-au spus ca o macara bloca intrarea in service. Macaraua era de la constructorul care le executa lor extinderea reprezentantei (inga parcul Moghioros). M-au chemat Vineri dimineata la 9. Totodata am facut si o programare pentru un test cu Du st er.

                        Vineri dimineata am stat cam 1 ora pina sa intru cu masina in service. Nu am mai facut nici un test cu Du st er pentru ca a inceput o sedinta si m-am plictisit sa astept. Pe la ora 13 am fost chemat sa ridic masina. Au fost niste telefoane pe la ora 12 sa vad daca e gata. Pretul a fost 850lei cu montaj inclus.

                        Simbata dimineata am fost la Sibiu dupa remorca. Remorca este marca P ong ra t z iar pretul ei la B a u M a x in Bucuresti este de 1530 de euro. Culmea, in Sibiu la acelasi magazin costa 1580 euro. Achizitionata de la reprezentanta costa 1231 euro. In banii respectivi am primit si numerele rosii care mai costau (teoretic) inca 150 de lei. Una peste alta o afacere. Dimensiunile remorcii sint 2,50m lungime, 1,25m latime si 0,35m inaltime. Remorca are si sistem de firnare cit si firna de stationare.

                        Am facut citeva manevre in parcare sa vad cum e cu remorca. Destul de distractiv, ca sa iei dreapta trebuie sa faci viraj stinga in mers cu spatele, iar curbele trebuiesc luate mai larg.
                        La intoarcere m-am deplasat destul de decent. Nu pot spune ca m-a incomodat prea tare remorca. Evident, am mers cu 80-90 maxim 100km/h, iar la depasiri (lucru rar) trebuia sa retrogradez. Am reusit sa trec si de cei 3000km perioada de rodaj (inainte sa ajung la Sibiu) asa ca pot merge putin mai turat cind e cazul.

                        Una peste alta masina e numai buna de pus la treaba acum.
                        Last edited by andrei_nsts; 24 May 2010, 20:11.

                        Comment


                        • Felicitari si sa le stapanesti pe amandoua - masina si remorca - sanatos

                          850 ron ai dat pe carlig cu tot cu montaj, dar fara?

                          Comment


                          • Andrei de ce nu ai luat un carlig de la o firma oarecare?.Din cauza garantiei? Eu am gasit bosal daca nu ma insel la 450 ron fara montaj.Cu montaj ajungea la 6 6,5 mil.
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • Originally posted by andrei_nsts View Post
                              Fratilor am luat cirligul la masina. ...................
                              Cate kile are carligu?

                              Comment


                              • Multumesc.

                                Nu stiu pina la cite tone e garantat cirligul (daca asta era intrebarea). Insa in talon parca scrie ca masa maxima autorizata este de 2300kg.

                                Nu stiu cit era fara montaj, insa la un alt service Da cia mi-au cerut un milion in plus si trebuia sa astept inca 2 saptamini.

                                Daca luam cirlig din alta parte pierdeam garantia. Am mai intrebat si la altii de cirlig si era cu 1 milion mai ieftin decit am luat eu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google