Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine spus.
    Dar tot e mai bun la reprize 1.2 fata de 1.4 ))
    Pt asta fac pariu (sper sa gasesc in AR un 1.2 sa si dovedesc cu video) pe cheile de la masina.

    Originally posted by dr_mke View Post
    Repriza 80-120 kmh in treapta a 3-a, cu 2 persoane la bord, la Logan 1.4 8v stock se consuma in 12.5 sec. ...................
    Asta asa la ochiometru sau cum...?
    De unde ai datele astea ''exacte''?
    Daca e in toate mintile n-are voie sa scoata peste 12 sec 80-120 pe III, chiar si cu o pers in dreapta (vorbim de o persoana ''standard'' asa cum se fac masuratorile, adica ~75 kg).
    ~12,5 sec fac cu utilaju meu 80-120 dar pe tr IV (gol).
    80-120 pe III sub 10 sec (gol) si cu o pers in dreapta ~11 sec.
    Deci n-are voie peste 12 sec, numai daca are jigloru infundat.

    Cu toate astea, 1.2 scoate timp mai bun pe reprize.
    Last edited by Octavian; 2 June 2010, 00:06. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by mariusmjm View Post
      de ce va certati aici? daca voi aveti 1,6 1,4... ce aveti cu micutul 1,2 ?
      e clar ca nu e o masina de curse, e o masina de plimbare cu consum redus...
      pai nici celelalte nu sunt de curse. Dar cand se incing creierele, ne putem intrece si cu roaba

      Comment


      • Totusi aici e mai complicat, inca sunt de parere ca 80-120 pe TR3 nu se poate la 1.2 16V fiindca nu cred ca poate ajunge la 6600RPM sau cat ar avea atunci, asadar aici e dezavantajat dar e mult mai aproape de realitate un 60-100 pe TR3 si 80-120 TR4, aici cred ca ar castiga.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • In testele de specialitate nu am vazut sa se faca 80-120 pe tr III, nici macar la masini cu motoare mai mari.
          60-100 tr III si 80-120 tr IV (eventual si V), punct.

          Comment


          • Am si eu o rugaminte la posesorii de 1.2 16v sa posteze codurile de la aparatoare anterioare de la rotile spate, codul pt stanga si pt dreapta.

            Comment


            • Mi se pare ca dupa 4000 rot nu mai are putere. Nu stiu cum are cuplu maxim la 4200 rot. Mai degraba as spune ca trage maxim la 3500-4000 (adica atunci simt ca accelereaza cel mai bine).

              Comment


              • Sint si eu curios cum va suna voua motorul in urechi la 4000 de ture?
                Ca mie dupa 3000 de ture imi cam sparge timpanele.

                PS Nu credeti ca trageti prea tare de el?

                Comment


                • Reveniti la topic. Multumesc pt intelegere.

                  Comment


                  • Sincer la 4000 ture sa aude mai placut (nu te enerveaza) mai ales in treapta a V-a. Am facut cateva teste pe autostrada. Consumul e de 7 la 140Km/h, motorul nu deranjeaza in interior. Am atins si 150 dar masina devine mai instabila, motorul incepe sa se auda mai pregnant

                    Comment


                    • Originally posted by Chip View Post
                      Da si tu mai multe detalii si fac eu testul.
                      80 - 120 real? sau pe ceas? (la mine indica cu 5km/h plus)
                      cam ce greutate au cele 2 persoane?
                      cati litri de benzina in rezervor?
                      vant presupun 0 km/h si drum orizontal

                      si mai e un aspect, la 80km/h in tr3 am ~4400 rpm si ajung la 120 cam pe la ~6600rpm
                      as face testul dar sa folosesc si tr4
                      Am facut testul:

                      2 persoane in masina (~120 kg), 30L in rezervor, presiunea 2.0 fata, 2.2 spate

                      60 - 100 km/h tr3 (~3500 - 5700 rpm) : ~8.8 sec
                      (pe ceas a fost 65 - 105 pt ca stiu ca indica cu 5 mai mult la mine)

                      29 C afara, benzina CO 95

                      Originally posted by amigos View Post
                      Mi se pare ca dupa 4000 rot nu mai are putere. Nu stiu cum are cuplu maxim la 4200 rot. Mai degraba as spune ca trage maxim la 3500-4000 (adica atunci simt ca accelereaza cel mai bine).
                      Incearca sa-i dai 5500 rpm cateva secunde de mai multe ori, fa niste accelerari cu pedala la podea pana la 5500rpm (alegi tu treapata in functie de drum), si ai sa vezi ca incepe sa traga mai bine de la 3500 in sus.

                      Am observat ca daca merg numai in oras cu 2000 rpm "se invata asa". Posibil sa fie un mit, ce ti-am zis acum e o parere personala, incearca, poate conteaza si cum ai facut rodajul, eu in roadj am mers preponderent cu 2800 - 3000 rpm.
                      Acum la 4000 e turatia de varf, trage cel mai bine la turatia asta.
                      Last edited by Chip; 9 June 2010, 10:30. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • e ceva cu "invatatul", ecu injectie se adapteaza stilului de conducere al soferului. dureaza cam 20km sa-l inveti altfel
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Eu am Laureate 1.4 (sau am avut dupa ce s-a urcat pe mine un bou) si cu ajutorul lui Dumnezeu poate reusesc sa imi iau alta masina (Dauna). Mentionez ca am citit topicul integral. Ca posesor de 1.4 nu pot nici sa laud si nici sa critic motorul. Nefiind blanar de meserie motorul mi s-a parut mediocru, am avut destule momente in care as fi vrut mai multi CP, dar per ansamblu este un motor ok. Un singur lucru as fi imbunatatit la el inaintea puterii si aici ma refer la consum. Am considerat intotdeauna ca 1.4 consuma prea mult pt ce ofera. Acum ca a aparut si motorul de 1.2 m-ar interesa tocmai din pct de vedere al consumului, mai ales ca diferenta fata de 1.4 este de practic 25E (taxa de imatriculare este mai mica si se compenseaza - WU!E PDL). Trecand peste obsesia lui Octavian cu rapoartele (in 20 de pag asta m-a marcat) sunt ferm convins ca in comparatie cu 1.4 la 1.2 ar trebuie sa merg mai turat (eu schimbam la 3000rpm si rulam intre 2200-2500rpm). Nu m-ar denranja dar imi este frica de 2 lucruri: zgomotul interior care va creste simtitor si faptul ca voi fi nevoit sa-l turez pt a stoarce ceva din el si de aici ar rezulta un consum nejustificat. Din ce am citit aici consum se situeaza aprox la 5.5l extraurban si 7.5-8 urban. Cu 1.4 scoteam intre 5.5-6.5 extraurban si 7.5-8.5 urban. Deci daca diferenta se rezuma doar la 0.5 in urban (ca aici ma arde) chiar nu s-ar merita sa suport un zgomot excesiv al motorului pt o economie atat de mica.

                          P.S: Daca achizitionarea unui nou Logan va deveni palpabila sper sa reusesc un drive-test inainte.
                          sigpic

                          Comment


                          • citeste si topicul de consum... Suntem destui care avem sub 5 extraurban (sau 5.1 cum am avut eu ultima data cu AC pornit tot drumul si 2-3 oameni in masina pe ~300 km cu o medie de 65 km/h parca) si undeva intre 6.4 si 7.5 urban.

                            Zgomotul apare doar dupa 3000 in general, dar in exterior, cu a 5a la 3000 ai 100 la ora, si e mai mare zgomotul de rulaj decat zgomotul motorului, dar oricum, se poate vb in masina....

                            Comment


                            • Originally posted by catalinux View Post
                              P.S: Daca achizitionarea unui nou Logan va deveni palpabila sper sa reusesc un drive-test inainte.
                              Fa un test drive asa am ales si eu, nu te lua dupa ce zice lumea ca fiecare isi lauda masina. Eventual vezi sa faci si cu una cu computer de bord

                              Comment


                              • Originally posted by catalinux View Post
                                ........ Trecand peste obsesia lui Octavian cu rapoartele (in 20 de pag asta m-a marcat) sunt ferm convins ca in comparatie cu 1.4 la 1.2 ar trebuie sa merg mai turat (eu schimbam la 3000rpm si rulam intre 2200-2500rpm). Nu m-ar denranja dar imi este frica de 2 lucruri: zgomotul interior care va creste simtitor si faptul ca voi fi nevoit sa-l turez pt a stoarce ceva din el si de aici ar rezulta un consum nejustificat. .........
                                Spui asta pt ca vezi valoarea cuplului max la 4200 rpm?
                                Gresit si e valabil pt majoritatea colegilor care nejustificat spun ca nu trage daca nu-l turezi (de parca 1.4 mpi ar trage la ~2500-3000 rpm ).
                                Rapoartele mai scurte suplinesc cu brio (chiar o simti mai zvelta decat 1.4) lipsa celor ~7 Nm la cuplul maxim, si sa nu uitam ca 85-90% din cupul maxim este disponibil inca de la ~2200 rpm si la 1.2.
                                Consum nejustificat ai si la 1.4 mpi cand tre' s-o turezi la 4500-5000 rpm, pt ca altfel tre' sa recunoastem ca e lesinata, mai ales vara (mai un AC, mai un bagaj).

                                Adica vreau sa spun ca temerile tale sunt nejustificate in raport cu motorizarea 1.4.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google