Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din cate stiu, de la varul meu, care are 1.2 - acest motor ar avea cativa cai mai multi decat 1.4 -( sper sa nu ma insel )
    House is in the house

    Comment


    • Originally posted by dominum View Post
      ........... Vad ca ai motorizare de ea 1) 1.4 si nu esti multumit de ea - poate o fi motorul tau mai "lenes" - ............Adica tu vrei sa imi spui ca 2) 1.2 ajunge mult mai repede de la 0-100 decat 1.4 ??? 3) Adica in depasiri trage mai bine ??? 4) Ai facut cumva teste cu aceste motorizari ??? ............... 5)
      1) Sunt foarte multumit de 1.4, mai ales ca rup orice 1.4 din jurul meu.
      2) Nu ajunge mult mai repede, din contra mai (ce vorbeam adineauri, dar vad ca degeaba) e mai lent cu 0,6 sec
      3) DA
      4) DA
      5) Calmeaza-te )))))

      PS: oricum esti un simpatic

      Comment


      • Se pare ca aici pe forum mai mult se scrie decat se citeste.
        Dupa ce eu posesor de 1.2 16v am cronometrat timpul in care accelereaza de la 60km/h la 100km/h in tr3 (ca sa nu depinda de sofer) nimeni cu 1.4 nu a venit sa spuna ca el a scos un timp mai bun.
        Toti se plang ca nici un posesor de 1.2 nu a facut 0 - 100 km/h (caz in care conteaza cum schimbi vitezele)
        Ce are 60 - 100km/h tr3? nu e suficient?

        Comment


        • Eu am 1.2, dominum (varu-meu) are 1.4 - am vazut ce poate 1.4 - este un motor potent, nimeni nu contesta asta, consider ca amandoua grupurile moto-propulsoare sunt echivalente, diferenta intre ele fiind ca 1.2 are un plus la consum (pe criza asta conteaza), iar 1.4 are un plus la exploatarea pe Logan (primul motor care a echipat masina si si-a dovedit fiabilitatea - 1.2 anul trecut ce a fost introdus pe Logan, insa posesorii de Clio au numai vorbe de lauda la adresa "astuia mic")...............n

          Octavian, sa stii - dominum chiar este un tip simpatic


          ps: vedeti pdf-urile (le-am mai atasat acum ceva vreme, dar vad ca acum trebuie citite mai mult ca niciodata )
          Attached Files

          Comment


          • luati si un 0-100 logan 1.2 16v ... e de pe net...daca cautati mai gasiti.. tot pe la 13-14 sec scot toate.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • mai fratilor (daca imi permiteti), va rog calmati-va .... Sa ne vada aia de pe forumuri pentru Mitsu Evo sau Subaru Impreza sau orice alta masina care e construita pt performante cum ne comparam noi putinii CMC care ii avem in secunde si alea alea sigur ar zambi ....

              daca tot vreti liniute, cai putere si cuplu, nu inteleg de ce nu ati ales alta masina (no ofense) :P

              wowwwwww

              Tipu a oprit motoru in mers dupa ce a ajuns la 100 sau care e faza???<"curajos"> ....
              Last edited by rhadoo_ds; 23 June 2010, 21:28. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by Chip View Post
                Dupa ce eu posesor de 1.2 16v am cronometrat timpul in care accelereaza de la 60km/h la 100km/h in tr3 (ca sa nu depinda de sofer) nimeni cu 1.4 nu a venit sa spuna ca el a scos un timp mai bun.
                .................................................. .................
                Ce are 60 - 100km/h tr3? nu e suficient?
                Cat ai scos? Musai si clip.
                Fata de 1.4 ar trebui sa fi mai rapid.

                PS: fata de mine nu cred ))

                Comment


                • Originally posted by rhadoo_ds View Post

                  daca tot vreti liniute, cai putere si cuplu, nu inteleg de ce nu ati ales alta masina (no ofense) :P
                  Ne vorba de 0-100km ,si liniute, este vorba de felul in care se descurca fiecare motorizare aici fiind vorba de 1.2 si 1.4. Cat de potenta este.

                  Comment


                  • Pai oarecum la potenta m-am referit si eu. Eu cand am cumparat masina am vazut-o ca pe o masina de familie (asta ar fi si principalul target) la care conteaza mai mult spatiul interior, costuri intretinere, consum si apoi performante. Eu zic ca asa a fost conceputa masina. Daca era vb e performante, puneau motoare de la 120 cp in sus.
                    Eu asta incerc sa zic cand vb de performante. Pe mine nu ma intereseaza cat de potenta e masina ca si motorizare(daca ma duce din A in B, cu AC sau caldura, fara sa ma ploaie si sa pot sa car ce am nevoie, cu un consum mic eu sunt f multumit, si sunt sigur ca nu sunt singuru) pentru ca nu sunt blanar de felul meu. Daca vreau sa ajung undeva repede, plec mai devreme, nu fac depasiri la musteata si nici nu incurc traficul care se deplaseaza regulamentar.

                    De asta am zis ce am zis mai inainte ... cu certurile de performanta.

                    Daca vrei un motor care sa fie potent, de ce nu iei 1.6 16 v sau dci de 85 sa simti cuplul si intrebi de performante la 1.2 si la 1.4 care sunt cele mai slabe?

                    Comment


                    • Originally posted by rhadoo_ds View Post
                      daca ma duce din A in B
                      Ideal ar fi sa te duca si din B inapoi in A

                      Comment


                      • Fara a dori a jigni pe cineva, cred ca unele persoane au mentalitatea soferilor autohtoni de BMW. Mare sa fie, cu citi mai multi caluti, nu are importanta cit consuma sau cit poleaza, sa crape de ciuda vecinii de bloc ca plec cu scirt de roti, etc.....Motorizarile de 1,2 si 1,4 sint egale la capitolul performante, 0,6s in plus sau minus nu valoreaza nimic. Ambele se adreseaza aceleiasi categorii conducatori, adica celor normali care circula regulamentar in trafic. La firma conduc ocazional un 1,4 cu 130.000 la bord. Acum am 1,2 in curtea proprie. Diferente nu sunt, si credeti-ma stiu sa fac comparatii, cutia este mai scurta la 1,2 lucru care face sa ai impresia unui demaraj mai bun la 1,2. Pe drum intins la 90-100 cit consider eu viteza decenta in RO nici o diferenta, in depasiri se comporta ca 1,4, adica daca esti peste 3000 ture se infige pina spre 4500 ture. Mers silentios pina spre 3500 rot, dupa care motorul se aude fara a fi deranjant. Nu am facut teste pentru ca inca sunt in rodaj, insa pot sa va spun ca pleaca de pe loc cu scirt serios de roti pe asfalt ( testat de sotia care nu stia cit sa tureze motorul ). Pe ansamblu eu cosider echiparea loganului cu 1,2 un pas inainte, incadrindu-se in tendinta actuala a tuturor producatorilor de echipare cu motoare de litraj mic cu performante onorabile.

                        PS. @CSH masina asta ai vazut-o in Baia Mare?
                        Attached Files
                        Last edited by lepetir; 24 June 2010, 08:18.
                        Actual posesor de 1,2 16V

                        Comment


                        • Am observat ca atunci cand pornesc motorul nu o ia de la prima cheie.Am zis ca nu tin eu cat trebuie dar am facut si faza asta dar tot la fel face.La a 2a cheie porneste bine.Sunt in garantie si m-as duce la service,dar as fi vrut sa stiu de la ce ar putea fi.Nu amorseaza pompa?Sau or spune cei din service:"asa face toate" replica celebra Voi v-ati lovit de problema asta?Benzina folosita e 95 de la petrom
                          Last edited by micutzu666; 24 June 2010, 08:55.
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • Originally posted by lepetir View Post
                            PS. @CSH masina asta ai vazut-o in Baia Mare?
                            Nu. Era un Logan 1.2 16V ALB. Pe drumul care mergi spre METRO. Si eu sunt din MM.

                            Comment


                            • Da, asa patesc si eu cand o pornesc dimineata dupa vreo 12 ore de stat nu porneste din prima sau porneste f greu, abia la a-2-a cheie porneste frumos!da la fel benzina 95 petrom:|...am mai bagat de la rompretol si omv si parca nu mi-a mai facut asa..o fi de la benzina:-??

                              Comment


                              • Nu e de la benzina, eu am bagat in masina numai Carrera 95, iar daca las masina o zi nepornita fie porneste dupa o cheie mai lunga, fie la a 2-a.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google