Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cit a costat RCA pe un an la motor 1.2?

    Comment


    • la astra pentru pensionari 3 mil
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Da masina ii pe numele meu nu pe a bunicului!!!

        Comment


        • NU E GREU! mai pune si tu acolo vreo 50 max 1 mil.Era un punct de reper
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • 380 RON pt logan de 1.2 luat nou

            Comment


            • Merci baieti!

              Comment


              • Azi am platit masina! STOP.
                Maine o ridic! STOP.
                Poimaine plecat in concediu o saptamana! STOP.
                Km estimativi ~ 1.100! STOP.
                Dupa concediu venit aici si spus tot-tot! STOP.

                Asa suna o telegrama... cand ma voi intoarce va voi spune impresiile!
                Abia astept!

                Comment


                • Originally posted by suhoiviper View Post
                  Azi am platit masina! STOP.
                  Maine o ridic! STOP.
                  Poimaine plecat in concediu o saptamana! STOP.
                  Km estimativi ~ 1.100! STOP.
                  Dupa concediu venit aici si spus tot-tot! STOP.

                  Asa suna o telegrama... cand ma voi intoarce va voi spune impresiile!
                  Abia astept!
                  concediu placut si asteptam concluziile dupa ce termini concediul

                  Comment


                  • Nu faceti plinul pana in gat deoarece nu mai pot recircula gazele nearse.

                    Comment


                    • Salutare tuturor posesorilor de Logan, si in special celor de 1,2 / 16 valve!

                      Intentionez sa cumpar tatalui meu o astfel de masina.
                      Spre surprinderea mea, dealerul din Bucuresti la care am fost, mi-a recomandat insa motoarele de 1,4 si 1,6.

                      Spunea ca la 1,2 motorul trage mai greu cu AC pornit, iar costurile de intretinere sunt mai mari decit la celelalte doua motorizari - intrucit motorul si consumabilele sunt de Renault.

                      In plus a mai precizat ca de la inceputul anului ea ( reprezentatnta de vinzari ) a dat doar 6-7 bucati de 1,2, restul fiind 1,4 si 1,6.

                      Eu o suspectez ca a facut aceasta recomandare doar pentrua a cistiga un comision mai mare la vinzare.

                      Voi, detinatorii de 1,2 cu aer conditionat, imi puteti va rog confirma / sau infirma cele spuse referitor la modul in care merge motorul atunci cind este aerul pornit?

                      Multumesc anticipat celor ce-mi vor raspunde.


                      Toate cele bune,

                      Aurelian

                      Comment


                      • Originally posted by amigos View Post
                        Nu faceti plinul pana in gat deoarece nu mai pot recircula gazele nearse.
                        Hm, gazele nearse se recircula prin alta parte, nu cred ca prea au ce sa caute in rezervor. Adica e ceva legat de calitatea gazelor, sonda lambda si intoarcerea a o parte din ele in cilindrul 4 cu nush exact care scop.
                        Poate vroiai sa spui de recuperatorul de vapori?
                        sigpic

                        Comment


                        • Da, normal ca trage mai greu motorul cand e pornit AC-ul, aproape la toate motorizarile dupa logan AC-ul ia din puterea motorului..

                          Comment


                          • Originally posted by Obsolete View Post
                            Hm, gazele nearse se recircula prin alta parte, nu cred ca prea au ce sa caute in rezervor. Adica e ceva legat de calitatea gazelor, sonda lambda si intoarcerea a o parte din ele in cilindrul 4 cu nush exact care scop.
                            Poate vroiai sa spui de recuperatorul de vapori?
                            Explica-mi si mie care-s gazele nearse si care vaporii! Clar e vorba de vapori, adica una si aceeasi treaba. Nu arde altceva in motor decat vapori de benzina sau masina ta mai merge si cu alti carburanti? Tu ce intelegi prin gaze nearse?
                            Last edited by amigos; 22 September 2010, 15:19.

                            Comment


                            • Eu m-am documentat oleaca inainte sa vorbesc. Nu sunt mecanic, dar nu cred ca am ajuns degeaba la 30 de ani.
                              Din cate am inteles recircularea gazelor are ca scop reducerea poluarii prin reintroducere in amestecul carburant a unei parti din gazele esapate (in functie de ce inregistreaza sonda lambda in amestec).
                              Recuparerea vaporilor reprezinta egalizarea presiunii in rezervoarele astea mai noi care sunt etanse si nu prea comunica cu exteriorul.

                              Iti trimit un link pe PM ca sa nu fiu acuzat de reclama la alte forumuri.
                              sigpic

                              Comment


                              • voi confundati lucrurile... exista si gaze nearse...care se intorc in admisie si sunt arse inca o data(vezi furtunasul care este in cutia filtrului de aer...carter parca se numeste)...si exista si vapori de benzina care au si ei locul lor (exact din cauza vaporilor nu trebe umplut rezervorul pana la buza...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google