Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cezar View Post
    Pana-n suta o fi mai buna asta micul, poate chiar si pe 400/1000m. Insa sunt sigur ca nimeni nu-si cumpara 1.2 ca sa faca liniute cu el.
    Dar nimeni nu isi cumpara 1.5Dci sa faca liniute cu el, poate mai degraba cu 1.2 .
    PS: Stiu ca sunteti invidiosi astia cu 1.4MPI, pe cei cu 1.2, dar ce sa faci, la toti ne e greu .
    Sper ca nu te-ai suparat.

    Comment


    • Originally posted by gheorg1975 View Post
      Stie cineva unde sunt firele de la precablajul audio care trebuie sa ajunga la boxele din usi ?
      la ambiance sunt in usi, iar la modelul de baza cred ca la fel

      Comment


      • Originally posted by DORU BUTEAN View Post
        la ambiance sunt in usi, iar la modelul de baza cred ca la fel
        In usi nu sunt sigur , ca m-am uitat. In alt loc ?

        Comment


        • A vorbit si nea Ion

          Gheorg la mine cand au instalat boxele au scos doar acel ornament de la boxa si au mufat boxa,deci nu trebuie sa dai tot panoul jos.Asta in cazul variantei ambiance.Nu te mai lua dupa toti atotistiutorii de pe aici.
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • Am varianta de baza , nu Ambiance . Firele nu sunt trase in usi , am inteles ca sunt ghemotoc undeva in fata , dar nu stiu unde si nu vreau sa demontez pe acolo la intamplare .

            Comment


            • La Loganu de baza, firele de la boxe fata sunt trase numai pana jos la bord, stanga si dreapta, langa usi, deci nu pana in usi. Cauta acolo.
              Probabil ca vei avea nevoie pentru conectare HU si de o mufa ISO (se gaseste la orice magazin audio).

              Comment


              • Intreba cineva care este diferenta intre 1.2 16v euro4 si euro5 ,astazi am reusit sa vorbesc cu baietii de la proiecte si mi-au ca 1.2 16v euro5 are alt catalizator,in rest este totul la fel ca la cel de euro4. La euro5 s-a pus un alt demaror si probabil de aceea nu mai sunt probleme la pornire.
                Noutate astazi in fabricatie a fost motorul de 2.0 de 140cp respectiv 144cp,de cand asteptam sa scoatem si noi masini cu motoare peste 110cp.
                Last edited by DaNuTz1988; 2 November 2010, 17:02.

                Comment


                • Originally posted by DaNuTz1988 View Post
                  Noutate astazi in fabricatie a fost motorul de 2.0 de 140cp respectiv 144cp,de cand asteptam sa scoatem si noi masini cu motoare peste 110cp.



                  Explica-mi si mie ce este cu acest motor ? 2.0 140CP sau 144CP ?

                  Comment


                  • Au fost adaugate astazi in fabricatie ,pe ce versiuni si pe ce carburant este deocamdata nu pot spune pentru ca este confidential.Ambele, 140cp este unul ,144cp altul.(am gresit exprimandu-ma ca fiind unul).
                    1.5 dci de 90cp am vazut ca se vinde bine,am facut cateva si de Romania,1.2-ul este in scadere la vanzari in Romania.
                    Last edited by DaNuTz1988; 2 November 2010, 17:15.

                    Comment


                    • Doar pe o versiune sport daca se pune 2.0-ul pe benzina (suspensii, etc modificate) . Caci astfel nu are rost: impozit mare, consum mare, etc. De era 1.4TCe, era suuuper. Chiar si pe DUSTER.
                      De 1.2 16v nu stiu ce sa zic, dar prin zona pe la mine tot mai multi incep sa isi cumpere 1.2.
                      Last edited by CSH; 2 November 2010, 17:31. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Danutz e acelasi motor ca si cel de pe RENAULT fluence?e bine ca avanseaza si ei.
                        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                        Comment


                        • Da,este acelasi de pe Fluence.

                          Comment


                          • Pai tocmai citisem pe undeva pe aici ca au incercat niste entuziasti sapuna motor de laguna 2000 pe un logan daca mai aveau si ei un pic de rabdare...
                            Ar trebui sa fuga in draci pe orice model l-ar pune.Eu unul as lua varianta asta,dar l as inmatricula pe pensionar
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • pt un logan, un motor de 2l cu 144 cai e prea de tot
                              poate cu alte suspensii si alta garda la sol, altfel la prima curba mare...........direct in sant

                              Comment


                              • Vorbesti in cunostinta de cauza banuiesc,sau doar asa sa mai faci un post?
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google