Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut

    Sunt un sofer incepator si acum sunt posesorul unui black line 1.2 16v
    Am doar 400 km parcursi pana acum,in oras si in afara orasului, nu i-am dat mai mult de 100 km/h
    Poate ma puteti ajuta la urmatoarea problema:
    In momentul in care am frana de mana trasa imi apare in bord aprins martorul luminos rosu cu semnul exclamarii,cand las maneta in jos se stinge
    Ce reprezinta asta? Ca am defectiuni la frana de mana sau ma atentioneaza sa nu plec deoarece nu am eliberat frana?
    Mentionez ca nu observ eventuale probleme la frana de mana, adica e perfect functionala, atat cat pot sa imi dau eu seama la experienta mea.
    Multumesc!

    Comment


    • Acel martor e normal sa-ti apara cand tragi frana de mana.Nu e defectiune.
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Acel bec rosu este martorul de frana de mana trasa - acesta este rolul sau, sa te atentioneze ca ai frana de mana trasa si sa nu incerci sa pleci de pe loc pana nu se stinge. Deci, da, este perfect normala functionarea, stai linistit

        Comment


        • ok
          Multumesc mult
          Eu citisem in carte ca reprezinta defectiuni la sistemul de franare si m-am panicat,probabil mi-a scapat si explicatia asta

          Comment


          • Originally posted by CSH View Post
            O intrebare ? Care ati fost la revizie cu masina ? Cat va costat ? (la motorizarea 1.2 16v ma refer)
            Am mai scris si in alt topic,cam 350 ron cost
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • Suierat ambreiaj dimineata

              Azi dimineata (termometrul din masina afisa -4,4 C) cand am pornit masina (cu pedala de ambreiaj apasata si ridicata dupa ce porneste - din obisnuinta de la un batran diesel) s-a auzit un suierat la ambreiaj (timp de vreo 3 secunde, de la mai tare [imediat dupa pornire] pana la deloc ).

              Exista vreun motiv de ingrijorare?
              Masina are ~10300 km, jumi/juma urban/extraurban si nu a mai scos zgomote de genu.
              Sa fie de la frig?
              Cam cat tine ambreiaju la 1.2 16v? (am inteles ca difera fata de cel de 1.4)

              Comment


              • Tot legat de frig intreb si eu . Azi dimineata au fost sub 0 grade , am plecat cu masina de dimineata , ca de obicei , fara sa incalzesc motorul , dar nu am turat-o peste 3000 rotatii pana a ajuns la 4 linii la apa . Problema e ca ajunge destul de greu la termperatura optima pe frigul asta si nu am caldura in masina . La drumuri scurte e destul de greu sa se incalzeasca interiorul . Azi a ajuns la 4 linii d-abia dupa vreo 5 km , iar drumul meu a fost de 7 km :-s . La intoarcere am patit la fel , cam tot drumul am mers in frig .

                Ma gandeam sa montez in fata radiatorului un carton , ca la vechea dacie , sa se incalzeasca mai rapid . Ii pot face rau cu cartonul ala ? Alta metoda nu prea vad .

                Comment


                • Ii montezi cartonul si daca in timp ce mergi depaseste alea 4 liniute la lichidul de racire tragi pe dreapta si scoti cartonul Sau poti pune cartonul astfel incat sa acopere doar jumatate de radiator.

                  Comment


                  • Eu zic ca e normal ca sa se incalzeasca mai greu deoarece afara sunt putine grade chiar cu minus. Si la mine e la fel cu liniutele. Acum ajunge un pic mai greu la 4 liniute fata de acum 2-3 luni. Din cate stiu nu e chiar ok sa-i pui carton in fata la masinile astea noi.

                    Comment


                    • E si normal. Tocmai acuma am mers cu un prieten cu un L200, si nu avea caldura in el, era pornit de 15min. .

                      Comment


                      • I-am pus un carton in fata radiatorului pe jumatatea inferioara , acopera cam jumatate din radiator . Sincer , la cum ma orientasem eu , a mers mai greu treaba . Credeam ca e loc sa introduc cartonul prin compartimentul motor , dar nu am reusit deloc . A trebuit sa desfac suruburile de la masca din fata . Zilele urmatoare sper sa fac o comparatie . Nu cred ca pot sa-i fac rau masinii , pentru ca teoretic daca se supraincalzeste la drum lung , va porni ventilatorul electric . Sper sa il aud la timp .

                        Comment


                        • Groaznic 1 decembrie, a trebuit sa razui un strat de gheata consistent de pe geamuri. Am auzit si eu sunetul ala ciudat cand am eliberat ambreiajul.

                          Comment


                          • Eu cand plec pe frigurile astea schimb numai pe la 3000ture si dupa 2km am caldura in masina.
                            Urata zi astazi ,nu am avut gheata pe geamuri insa si la mine a inceput sa se auda scartaitul la pedala de ambreiaj.

                            Comment


                            • Originally posted by cro84 View Post
                              I-am pus un carton in fata radiatorului pe jumatatea inferioara , acopera cam jumatate din radiator . Sincer , la cum ma orientasem eu , a mers mai greu treaba . Credeam ca e loc sa introduc cartonul prin compartimentul motor , dar nu am reusit deloc . A trebuit sa desfac suruburile de la masca din fata . Zilele urmatoare sper sa fac o comparatie . Nu cred ca pot sa-i fac rau masinii , pentru ca teoretic daca se supraincalzeste la drum lung , va porni ventilatorul electric . Sper sa il aud la timp .
                              si eu patesc la fel dimineata si as vrea sa pun carton sau folie subtire de impachetat, dar mi-e frica sa nu se intample ceva. Eu nu sunt rau de frig dar dimineata duc copilul la gradinita cca 8 km si abia cand ajung la destinatie se incalzeste in interior.
                              Va rog care ati testat carton sau folie sa-mi spuneti rezultatul si riscul totodata
                              Multumesc.

                              Comment


                              • Ce se poate intampla frate ? Sa ti se supraincalzeasca motorul, in cel mai rau caz. Solutia de compromis este sa pui cartonul pe jumate de radiator sau chiar 2/3 daca traiesti intr-o zona cu temperaturi foarte scazute.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google