Valeu, o sa explodeze motoru' )
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Am zis ca s-a incalzit mai repede , posibil din cauza vremii , pentru ca am observat si eu vremea mai buna , nu a fost greu sa-mi dau seama ca e probabil din cauza temperaturii exterioare mai mari incalzirea mai rapida . Daca nu are efect , mai mult ca sigur voi scoate cartonul , pentru ca arata si urat , e inestetic . Numai bine , multumesc pentru explicatii
Comment
-
la 100 si ceva intra tr2; tr1 cred ca la 95 si tr2 la 103-105. sper sa nu ma insel...
apropo, domnule tub catodic, cartonul ala nu-i de izolare, il pui sa nu ajunga aerul pe radiator. adica sa racesti cat mai putin o apa care trebuie sa fie la 85-87 de grade. eu am fiert motorul de dacia 1300 punand carton pe jumatete de radiator. deci se poate, stai relax. si pana si la 1300 mi s-au aprins 2 becuri pe bord, m-as mira ca ligheanu sa fie mai handicapat din punctul asta de vedere si sa nu anunte cand sunt probleme mari la parametrii de baza ai motorului.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Stiu eu ce ai facut tu de ai reusit asa contraperformanta. Dacia veche a lui taica-meu a mers numai cu carton toate iernile (pus pe jumatate de radiator) si nu a avut nici pe dracu. Si nu avea elice era cu GMV ca Loganul(daca ma crezi). Si cand se incalzea pornea GMV-ul dar in nici un caz mai mult de 5-10 minute si nu crestea apa mai mult de 95 de grade dupa care totul era iar bine.. Si daca tocmai ala nu a avut nimic cum naiba un GMV de Logan sa nu rezolve problema inainte de a se imputi treaba. Ca doar nu pui carton si in spatele radiatorului sa anulezi ventilatoru'.Last edited by Cristi_LCD; 3 December 2010, 20:59.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by DaNuTz1988 View PostAm pornit azi dimineata,am lasat fix 2 minute motorul la relanti,am plecat si dupa 1,5km venea caldura.
PS : E normal sa scada nivelul la lichidul de racire din vasul de expansiune ? Sunt sigur ca era la maxim cand am ridicat-o de la dealer , iar acum e sub jumatate in vas .
Comment
-
Cro84 absolut toate marcile de masini se incalzesc in cativa km!
Nici o masina din lume nu se incalzeste instant asa cum ai vrea tu sa fie din moment ce afara este ger si motorului ii trebuie un timp ca sa ajunga la temperatura de lucru si apoi inca un timp pt a se incalzi in habitaclu!
Daca suferi de frig in masina(ca mine),,,pune un modul de pornire a motorului din telecomanda si pornesti din casa cu 5-10 minute ((cu cat vrei tu)) inainte motorul si bineinteles sa lasi caldura pornita si in felul asta te sui direct in caldura!
Alta solutie in afara de asta nu ai..daca vrei comfort dai un ban dar nu mai pui cartoane ca le pui degeaba,,este frectie la picior de lemn!
Comment
-
Asa este, toate masinile au nevoie de un timp (mai mic sau mai mare) pentru a incalzi habitaclu si motorul dar bineinteles ca la masinile adevarate ar fi inadmisibil sa ingheti cateva minute, asta dupa ce dai cateva zeci de mii de euro pe o masina asa ca au "centrale" si fel de fel de sisteme care incalzesc masina cu motorul oprit, la o ora prestabilita, pot fi setate din telecomanda, etc. Ar fi penibil sa ingheti intr-un A8L W12 si sa il certi pe sofer ca nu a pus bine cartonul in fata )'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Da, aveti dreptate M-am lamurit si eu ca radiatorul mic care incalzeste habitaclul nu are legatura cu radiatorul mare care raceste motorul.
Comment
-
In problema cartonului :diferenta de temperatura vara-iarna=aprox.50*C.Iarna consumul este mai mare motorul fiind supraracit.Ventilarea motorului se face cu aerul ce trece prin radiator si prin prizele de aer din jurul radiatorului.In cazul temperaturilor foarte scazute motorul trebuie ajutat :jaluzele/masca din vinilin aplicata/carton,capitonarea capotei motor.Ptr. cei care merg zilnic cu masina la serviciu si la prima ora gasesc geamurile inghetate tun conteaza timpul de incalzire al motorului.Atingerea unui regim optim de ventilare al motorului se face prin obturarea gradata a grilei de aer .In paralel se tine sub control nivelul temperaturii ptr. ajustari.
Comment
-
Ce tampenie aud si cu cartonul asta, poate asa se proceda la vechiile dacii (se pare ca aveti sechele), nici la S classe, a8 sau seria 7 nu se incalzeste motorul mai repede sau mai stiu eu decat la Logan, diferenta este ca are si aeroterma electrica care ajuta la incalzirea habitaclului, incalzire in scaune + ca are parbriz incalzit electric, stergatoare incalzite etc. , lucruri care la aceste masini sunt standard...............daca tot sunteti asa degerati alea 5 min in care motorul se incalzeste (in mers, ca daca faceti mai putin de 5 min de mers cu masina dupa ce o porniti mai degraba mergeti pe jos), puteti sa va puneti in portbagaj un convertor 12-220 si sa va montati la picioare un radiator dinala cu halogen - incalzire instanta
Comment
Comment