Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Off ! mumus referitor la acel furtun care este in cutia filtrului de aer am fazut la un nene cu o supernova carcasa si filtrul de aer naclait de uleiul "scuipat" prin acel furtunas, oare dc?!
    Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

    Comment


    • eu am un filtru pus direct pe admisie..acel furtunas il am liber acum acolo..si nu iese pucatura de ulei prin el... posibil ca super nova aia sa fi fost varza???
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Nu confundati gazele de esapament cu gazele din carter. Aveti motoare aspirate nu turbo. Orificiul din filtrul de aer e pentru gazele din carter.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • deci am zis eu bine
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Originally posted by mumus View Post
            eu am un filtru pus direct pe admisie..acel furtunas il am liber acum acolo..si nu iese pucatura de ulei prin el... posibil ca super nova aia sa fi fost varza???
            Adevarat, acela este pentru gaze de carter cand e motoru aproape mort

            Comment


            • va rog sa-mi confirmati: motorul meu 1.2 pe logan are la relanti 480-520rpm. Confirmati? Aveti si voi aceleasi turatii joase de relantii?

              De ce oare sunt asa joase?

              Comment


              • BlackLine, sunt joase pentru ca nu le citesti corect. Marcajul pe care tu il citesti ca fiind 0 rpm este de fapt 500 rpm. Rezulta ca turatia pe care tu o citesti ca fiind ~500 este in realitate 750 RPM. Sper ca te-am lamurit ;)

                Comment


                • la asta ma gandeam si eu.
                  totusi , masina merge rotund ,fara trepidatii,ma rog frumos ,la relanti?
                  daca da,atunci stai linistit.
                  prea multe griji iti faci.

                  Comment


                  • Originally posted by cos.t View Post
                    la asta ma gandeam si eu.
                    Totusi , masina merge rotund ,fara trepidatii,ma rog frumos ,la relanti?
                    Daca da,atunci stai linistit.
                    Prea multe griji iti faci.
                    poate nu indica bine turometru de bord

                    Comment


                    • Schimb ulei si filtru

                      Salut. Am 10200km cu Loganul meu motor 1.2 si as vrea sa stiu daca filtrul de ulei este similar cu cel al motorizarii 1.4. Am sunat la un dealer si mi sa spus ca pot venii cu uleiul si filtrul meu sau il pot folosi pe al lor Dacia. Daca vin eu cu ulei si filtru ma costa doar 40RON manopera. Am doar 4 luni jumate cu masina asa ca nu fac revizia dar vreau sa schimb uleiul macar acum la 10000km si apoi la 20k -40k etc. Ce ulei recomandati?

                      Comment


                      • Unde ai gasit cu doar 40 ron manopera?Este service autorizat?La service autorizat am inteles ca este aproape 100 ron doar manopera.

                        Comment


                        • poate fara tva sa fie.daca vii cu piesele tale la service dacia,e mai scumpa manopera
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • Cost manopera

                            La AMG pe soseaua Pantelimon. Nu este inclusa toata revizia ci doar schimbul de ulei si de filtru ulei. E cu tot cu TVA. Sper sa nu imi dea teapa si sa apara altceva pe factura.

                            Filtrul cred ca il iau de la ei ca nu gasesc nicaieri daca e sau nu similar cu cel folosit la motorul de 1.4. La ulei sunt inca in dilema. As opta pentru Mobil S 5W40.
                            Last edited by paul_jn1; 6 October 2010, 17:34. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by paul_jn1 View Post
                              La AMG pe soseaua Pantelimon. Nu este inclusa toata revizia ci doar schimbul de ulei si de filtru ulei. E cu tot cu TVA. Sper sa nu imi dea teapa si sa apara altceva pe factura.

                              Filtrul cred ca il iau de la ei ca nu gasesc nicaieri daca e sau nu similar cu cel folosit la motorul de 1.4. La ulei sunt inca in dilema. As opta pentru Mobil S 5W40.
                              mobil este bun si ieftin , dar daca vrei calitate poti pune castrol

                              Comment


                              • Castrol Magnetics nu este sintetic 100% si am prieteni care au neplaceri cu el (le consuma ulei cu toate ca au putini km <sub 50k>). Castrol EDGE e scump, sintetic 100% dar nu am auzit foarte multe despre el. Eu am avut Matiz si au ramas surprinsi mecanicii ca nu consuma pic de ulei la 93.000 km. Am folosit doar Mobil Super 3000 5W40. O singura data am folosit Valvoline Sync 5W40 parca (sau 30).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google