Nu e diferenta mare de cuplu intre 1.2 16v si 1.4 Mpi. Problema la 1.2 e dinamica prin care pune pe asfalt cuplul, adica la niste turatii ceva mai ridicate decat Mpi-ul.
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Partea proasta nu ar fi turatiile ridicate unde e disponibil cuplul , ci faptul ca la turatii ridicate nivelul de zgomot in interior creste foarte mult . Pacat ca e prost antifonata , sper sa se poata face ceva pe viitor . La prima revizie voi intreba la service daca pot monta ceva la pret rezonabil , sa nu mai aud motorul peste 3000 rot asa pronuntat ca acum .
Am citit pe forum unele solutii de izolare fonica , dar sincer mi se pare multa munca uneori , si nu ma pricep , mai ales ca e in garantie masina . E afectata garantia ? Multumesc
Comment
-
Sigur ca exista solutie. Cumperi 15 mp de dynamat si insonorizezi habitaclul. Mai montezi pe sub capota si intre motor si habitaclu "rahaturile" alea de pasla de la diesel sau de la 1.6 si mai scazi catziva decibeli. Solutii sunt. Poti de asemenea monta un woofer si nu mai auzi motorul.sigpic
Comment
-
Azi m-am uitat pe site-ul dacia.ro si am vazut ca au modificat grila de motorizari.Au renuntat la 1,4 mpi si restul motoarelor sunt Euro 5 cu o singura exceptieuster 4x2 /1.6-16V-105CP-E4.La modelul logan au ramas 1,2-16V/75CP ;1,6-8V/85CP ;1,6-16V/105CP ;1,5DCI/75CP ;1,5DCI/90CP.Last edited by VLR56; 28 November 2010, 20:21.
Comment
-
Originally posted by CSH View Post1. De ce i-au mai scazut din CP la 1.6MPI ? Mergea prea repede ?
2. A disparut ,,mega-motorul" 1.4MPI, care mergea cu 200km/h fara probleme .
Comment
-
Si mai este si 1.6 16 cu etanol. Incepe sa imi placa marca Dacia din ce in ce mai mult. Se dezvolta incet si bine. Nu as da pe nici un Renault , marca Dacia.
De la motoriarea 1.5DCI 65CP au ajuns la 90CP la Logan. Dusterul are 110CP.
O intrebare ? Care ati fost la revizie cu masina ? Cat va costat ? (la motorizarea 1.2 16v ma refer)
Comment
Comment