Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cartonul, din cate imi aduc eu aminte era util la masinile pe carburatie la care aprinderea era o problema cand era rece afara. Intre timp lucrurile au mai evoluat. A aparut injectia, incalzirea in scaune, etc.

    Acuma, tu poti inveli radiatorul in ampora sau poti scoate antigelul din motor. Sigur se va incalzi muuult mai repede si dupa scurt timp nu vei mai avea probleme de genul asta. Ever.

    Vezi ca e unul pe un forum asemanator care povesteste cum era sa o suga din cauza unui carton montat de el pe radiator. A ajuns pe la 6 linii si apoi i-s-a aprins becul rosu. Si tot acolo mai zice lumea ca s-ar gasi ceva cu gaurele de pus pe radiator.

    Eu personal nu am avut nici la berlina carton, evident ca nici la asta nu o sa-i pun.
    sigpic

    Comment


    • Dude, chill, cartonul nu e rocket science. Radiatorul ala e proiectat sa raceasca eficient motorul pe orice temperatura, preponderent vara cand sunt 40 de grade afara. Este la mintea cocosului ca iarna cand sunt temperaturi sub 0 acelasi radiator isi va face treaba la fel de bine si daca ii reduci fluxul de aer care trece prin el la 1/2 sau chiar la 1/3. Nici eu nu as recomanda sa obturezi tot radiatorul dar pot baga mana in foc ca nu se strica nimic daca acoperi doar o parte.

      Comment


      • Originally posted by europeanu View Post
        Sunt un sofer incepator si acum sunt posesorul unui black line 1.2 16v
        Am doar 400 km parcursi pana acum,in oras si in afara orasului, nu i-am dat mai mult de 100 km/h
        Poate ma puteti ajuta la urmatoarea problema:
        In momentul in care am frana de mana trasa imi apare in bord aprins martorul luminos rosu cu semnul exclamarii,cand las maneta in jos se stinge
        Ce reprezinta asta? Ca am defectiuni la frana de mana sau ma atentioneaza sa nu plec deoarece nu am eliberat frana?
        Mentionez ca nu observ eventuale probleme la frana de mana, adica e perfect functionala, atat cat pot sa imi dau eu seama la experienta mea.
        Multumesc!
        Ai grija cu ea.Sa nu pornesti cu motoru rece, adica dupa ce-l pornesti sa-l lasi vreo 10 minute pana pornesti de pe loc.
        Sa n-o turezi aiurea la plecarea de pe ses(loc drept), adica poti pleca de pe loc si cu ~1500 ture.
        Nu-i da peste 2900 ture cand schimbi vitezele dar nici sub 2400.Repet, asta cand schimbi vitezele.
        N-o tine subturata in mers si nici supraturata, de preferat undeva intre 1800-2400 ture in mers, in a 5-a merge si cu mai mult dar dupa cum ai zis si tu, nu e bine s-o bagi la viteze mari de pe acum.

        Comment


        • Aberatii, apa circula prin radiator numai dupa ce termostatul se deschide ( adica atunci cand apa ajunge la 87 grade ), asa ca acel carton nu are nici o valoare .Ai foarte mari sanse sa supraincalzesti motorul. Asa se incalzeste mai greu motorul iarna , nu aveti ce sa-i faceti.
          Last edited by madi; 2 December 2010, 19:09. Reason: cartonul in fata radiatorului

          Comment


          • Mai des circul si cu motorizarea de 1900tdi.dupa 10 km in oras mers linistit apa urca la 90 grade fara a forja masina,asa ca nici la dacie nu se va incalzi foarte repede.Si faza cu tinutul 10 min sau mai mult pe loc e cam aiurea.Eu stiu ca pornesti stai vreo3 min max apoi pleci.Se va incalzi mai repede in mers decat stand pe loc.
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • 1.Ai grija cu ea.Sa nu pornesti cu motoru rece, adica dupa ce-l pornesti sa-l lasi vreo 10 minute pana pornesti de pe loc.
              2.Sa n-o turezi aiurea la plecarea de pe ses(loc drept), adica poti pleca de pe loc si cu ~1500 ture.
              3.Nu-i da peste 2900 ture cand schimbi vitezele dar nici sub 2400.Repet, asta cand schimbi vitezele.
              4.N-o tine subturata in mers si nici supraturata, de preferat undeva intre 1800-2400 ture in mers, in a 5-a merge si cu mai mult dar dupa cum ai zis si tu, nu e bine s-o bagi la viteze mari de pe acum.

              1. Nu. Pornesti cu ambreiajul calcat (nu e obligatoriu dar e mai lesne pt motor) , dupa aproximativ 2-3 min cat scade turatia sub 1000 poti pleca fara accelerari bruste (nu peste 3000 rpm) pana ajunge motorul la temperatura optima de functionare. Nu trebuie sa stai la ralantiu 30 min sa se incalzeasca pentru ca nu prea e indicat .
              2. Si da si nu.
              3. Da, nu-i da peste 2900-3000 rpm cand e motorul rece, altfel daca nu te deranjeaza sunetul de drujba si consumul aferent poti schimba si la 6000 rpm
              4. Schimba cat mai sus treptele ca sa te bucuri de putinul zvac al motorasului adica dupa 2800-3000 rpm nu-i face rau . Mersul subturat/supraturat nu prea se pupa cu fiabilitatea "angrenajului" .

              Strict parerea mea , asa procedez cu mp3'u' din dotare , stiu ca e teritoriul 1.2-ului dar fiind tot aspiratoare pasii sunt asemanatori .
              Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

              Comment


              • @adyta, vezi ca a lui e in rodaj, si la nr. 1 am spus ca dupa ce porneste motorul, sa o lase pe liber si cu frana de mana trasa vreo 10 minute.Ne-am referit la acelasi lucru.

                Comment


                • Omul o intrebat ce reprezinta becul rosu cu semnul exclamarii si voi o dati in diverse cu turatii si alte vrajeli.

                  @europeanu - la prima ora de condus cu instructorul ti se prezinta comenzile masinii si tabloul de bord. Becul acela te avertizeaza ca ai frana de mana ridicata si sa nu pleci ca orbul cu rotile din spate infranate. La mintea cocosului. In general semnul exclamarii e un semn de avertizare.
                  sigpic

                  Comment


                  • completare: si tot in manual scrie ca loganul nu e dacie 1300 si ca e chiar contraindicat sa stai sa se incalzeasca motorul. ii dai cheie si pleci usor, pana se incalzeste nu depasesti 3000rpm. e greu de citit manualul masinii, are vreo 80 -100 de pagini, nu-i asa?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Eu nu am citit ca e contra indicat, eventual spune ca poti pleca usor cu ea pana se incalzeste dar de daunat clar nu dauneaza. Pentru cateva zeci de grame, prefer cateva minute la ralanti pana sa plec.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • Originally posted by europeanu View Post
                        Sunt un sofer incepator si acum sunt posesorul unui black line 1.2 16v
                        Am doar 400 km parcursi pana acum,in oras si in afara orasului, nu i-am dat mai mult de 100 km/h
                        Poate ma puteti ajuta la urmatoarea problema:
                        In momentul in care am frana de mana trasa imi apare in bord aprins martorul luminos rosu cu semnul exclamarii,cand las maneta in jos se stinge
                        Ce reprezinta asta? Ca am defectiuni la frana de mana sau ma atentioneaza sa nu plec deoarece nu am eliberat frana?
                        Mentionez ca nu observ eventuale probleme la frana de mana, adica e perfect functionala, atat cat pot sa imi dau eu seama la experienta mea.
                        Multumesc!
                        fratilor, am citit bine?

                        Important Moderator or Administrator NoteContoleaza-ti postarile ca nu te-ai nascut sofer...vezi de cureau aia de distributie.....multumesc.
                        Last edited by valeriuciprian; 3 December 2010, 21:20.
                        lipsa text

                        Comment


                        • Scrie undeva sa pui carton, in manualul de utilizare?...sau vreti sa fiti mai catolici decat Papa??
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Cartonul asta a fost singura idee la care m-am gandit sa am mai repede caldura in masina . In plus , in manual nu prea le pasa ca e frig in masina pentru drumuri scurte , nu ofera solutii .

                            Am montat cartonul in fata radiatorului , dar nu au mai fost aceleasi conditii de drum ieri si azi . S-a incalzit mai repede in interior , dar si vremea a fost mai buna . Nu imi dau seama daca a avut vreun efect . La drum lung nu s-a supraincalzit , am mers 40 km , turata pana la 5000 rpm uneori , nu a sarit de 4 linii , deci nu e problema acel carton . Ramane problema daca are vreun efect sau nu .

                            Comment


                            • domnule, cartonul obtureaza aerul rece care raceste radiatorul mare, radiator mare care "lucreaza" doar dupa deschiderea termostatului, dupa ce apa a depasit 87 de grade. radiatorul mic e cel care-ti da caldura in masina, prin ala circula apa de la -cat o fi afara pana la 87 de grede, dupa care intra si radiatorul mare. acum explica-mi si mie cum s-a incalzit mai repede inauntru inchizand radiatorul mare? io zic si imi mentin afirmatia ca s-a incalzit doar pur si simplu ca era mai cald afara. cand termostatul e inchis (apa sub 87 de grade celsius), poti sa il scoti de pe masina, la fel se va incalzi in masina la -20 de grade in primele 5 minute dupa pornire, cu sau fara carton. avantajul cartonului e ca daca mergi mult prin oras, ai sanse sa iti porneasca ventilatorul de pe radiator pe treapta a 2-a de putere, sa vezi ca intr-adevar aia de la dacia nu de cretini au pus 8 liniute la apa, in sensul ca primele 6 se vor aprinde, desi normal e 4...si, daca insisti mai mult in a merge ceva mai repede cu cartonul ala, poti aprinze si becurile rosii de avarie motor.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Exagerati cu aprinsul becurilor de avarie din cauza unui rahat de carton. Putin probabil sa se ridice chiar si apa la 6 liniute in perioada asta cu tot cu cartonu' lu' peste. Mai da-l naibii de carton ca doar nu-i izolatorul perfect.
                                A si sunt 9 liniute nu 8 .
                                Last edited by Cristi_LCD; 3 December 2010, 20:20.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google