Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de regula orice masina prinde o viteza mai mare decat cea indicata in datele oficiale, iar eu cand spun 180 ma refer pe ceas, deci 170 reali........

    Comment


    • Originally posted by no.23 View Post
      170 km/h ..........mai ducea ...........
      Mai ducea vreo doi saci de cartofi si alte cele.
      La viteza daca te dai la vale posibil sa te duca valea, nu motoru.
      170+/h reali iti trebe vreo 100 cp la dulap ca sa ''duca''.

      Comment


      • Originally posted by no.23 View Post
        de regula orice masina prinde o viteza mai mare decat cea indicata in datele oficiale, iar eu cand spun 180 ma refer pe ceas, deci 170 reali........


        Da poate e si asta o varianta,nu cunosc exact..
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • no.23 erai la vale cu vant din pupa, nu ?!?

          Comment


          • repet - linie dreapta intre Craiova - Filiasi (zona serelor de la Isalnita) - drum impecabil 170 pe ceas 2 pers. in masina + plinul facut, si masina continua f. lent sa urce in ture, asa ca este putin posibil ca fiind singur in masina si cu < de juma' de rezervor sa nu ajung la 180 pe ceas ......

            Comment


            • Da la ce rpm erai ? Ca daca erai la 5000+ degeaba mai urca in ture...

              Comment


              • @nr 23: cred ca masina dumitale e din acel lot special conceput pt Dacia Rally Team...

                Nu ti se pare ceva ciudat in afirmatiile dumitale:
                1. a ta este cea mai rapida pe 400.
                2. a ta consuma cel mai putin
                3. a ta are viteza cea mai mare.

                O fi ceva in neregula?

                Comment


                • eu aveam probleme cu 1.6-le sa ating 180-185 pe ceas, voi cu 1.4 si acum mai nou 1.2, daca era destula de lunga tarlaua, mai aveati pedala...pacat ca n-avem vai destul de lungi, ca acusi nici m3 nu se tine de voi...fara suparare astept cu nerabdare primul filmulet cu 1.2 la 210 pe ceas, sa ne ofticam toti astia cu 1.6_16volti am sperat degeaba ca odata cu scoaterea din productie a celebrului 1.4, sa inceteze minunile astea tehnologice, dar se pare ca, cu cat motorul e mai mic, cu atat ambitia unora e mai mare. aveti grija numai, ca la viteza aia, o rafala de vant lateral va va pune reale probleme. daca vreti sa "va dati tare", schimbati suspensiile.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Da, erau in jur de 5000 de rpm.

                    Cezar, nu am spus ca este cea mai rapida, insa este mai rapida decat 1.4 din toate "experientele" pe care le-am avut.
                    Consumul este de regula 4.8-5 ext 4 pers in masina (asa circul de regula - cu familia) la o viteza de 90 km/h, am spus-o si o mai spun am avut consum de 4.2 (condus f. economic - adica fara talpa grea) - 2 pers in masina craiova-pitesti dus-intors.
                    Nu stiu ce ti se pare "viteza cea mai mare" 170 pe ceas...........

                    Seba, nu stiu ce masina ai avut sau ai, eu decat relatez experientele mele, ce motiv am sa mint, de ex. am pus si clipurile cu 1.2 vs 1.4, pe care unii ma acuzau ca nici nu ar exista, deci nu am nici un interes sa spun prostii, oricine vine in craiova sunt mai mult decat bucuros sa-i demonstrez cele afirmate

                    apropo, ce inseamna daca am prins cu un MCV diesel 70 de 5 locuri 65k, 165 pe ceas cu inca o persoana la bord, inseamna ca ala era avion, nu ?

                    Comment


                    • Eu v-am mai zis: Trendul e ca, cu cat e motorul mai mic, cu atat e mai bestie. Astept cu nerabdare motorul de 49 de cm cubi ca sa fie Dacia, prima masina de serie ce depaseste bariera sunetului.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Eu la 130 am vazut 4000 de rotatii pe minut pe bord, asa ca ma indoiesc ca la 170 ai doar 5000. Dar cine stie. Pune si tu un filmuletz, dar ai grija cum filmezi, ca sa nu fie ultimul. :P
                        sigpic

                        Comment


                        • CSH, ai starnit o tornada intr-un pahar cu apa cu intrebarea asta.

                          Obsolete, not funny :P

                          Comment


                          • Originally posted by Obsolete View Post
                            Eu la 130 am vazut 4000 de rotatii pe minut pe bord, asa ca ma indoiesc ca la 170 ai doar 5000. Dar cine stie. Pune si tu un filmuletz, dar ai grija cum filmezi, ca sa nu fie ultimul. :P
                            ai 3.000 rpm la 100 in tr 5..........restul de calcule te las sa le faci

                            Comment


                            • cred ca ar mai conta si unghiul sub care tii piciorul pe acceleratie , adica, planul drept (podeaua) si talpa de la adidas formeaza un unghi al carui cosinus influenteaza pozitiv capacitatea UCH-ului astfel incat o pozitie a componentelor ajutand in mod cert urcarea in ture mai rapida , marirea plajei de turatii si inevitabil viteza maxima .
                              Baiatu cu 1.2 mi se pare ca e mai tare decat cel de zicea ca are 145 /h in treapta 3
                              Cred ca din cand in cand muncitorii din tura de noapte mai fac cate un superlogan cand se plictisesc si e posibil sa iti mute acul de la vitezometru un pic mai in fata ) )
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • off topic:

                                Nebunul poate răspunde la orice întrebare a înţeleptului; înţeleptul tace la cele mai multe din ale nebunului; iar prostul stă deoparte şi zice că tot nebunul e mai cu minte. - N. Iorga

                                Stiti cum e vorba aia : ............ da' multi

                                NO OFFENSE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google