Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa o perioada mai mare de nepornire bateria mea a murit!Caut acum un redresor.Ce imi recomandati?As vrea sa-l folosesc de ex si la BATERII de 40mA dar si la 74mA.
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • A murit din senin, sau ai uitat un consumator pornit?

      Vezi ca aia de care pomenesti tu acolo sunt A(mperi), nu m(ili)A(amperi)

      Ia-ti un robot de pornire si acumulatorul se incarca de la alternator, in mers.
      sigpic

      Comment


      • a murit din senin!Masina a facut 1 an in octombrie 2010.Nu cred ca are consumator,pur si simplu nu a fost pornita 1 luna cel putin fiind tinuta intrun garaj.Caut si eu un pret mai omenensc mersi de pont oricum.SCUZE si cu mA.
        Last edited by micutzu666; 17 January 2011, 11:09.
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • Degeaba o reincarci, e o solutie de moment caci iar se va descarca, mai bine cumperi alta. Oricum, foarte ciudat faptul ca te-a tinut abia un an bateria daca spui ca nu ai consumatori.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Ma gandesc ca de la frigurile ce au fost.Masina e in in jud Bv.Dar oricum mi-ati bagat acum un "morcov" cu acei consumatori.Daca totusi or fi?Merg eventual sa iau alta baterie si poate se vede daca are sau nu ceva "carcalaci"
            Last edited by micutzu666; 17 January 2011, 13:41.
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • Dupa o luna de stat nepornita, in frig, e oarecum normal sa lesine. Inainte sa iei alt acumulator, incearca sa o incarci pe asta ( nu neaparat la redresor, si la alternator ar trebui sa fie suficient, bineteles dupa ce pornesti cu alta baterie sau cu robot).
              Dupa un an, numa daca e stricat vreun elemat din cei 8 de 1.5 V, crapa de tot. Si pentru asta ar trebui sa fie o garantie.
              sigpic

              Comment


              • Nu cred ca garantia mai e valabila.Parca 6 luni era la acumulator.Daca stie cineva concret poate ma lamureste.
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Si eu tot de 6 luni stiu ca este garantia pentru baterie.

                  Vezi ca au oferta chiar cei de la Dacia cu Motrio.

                  Dar sa va spun de comportamentul polizorului dupa perioada de rodaj.
                  Cum am facut 1000km am ars-o bine de tot si am ramas placut surprins, chiar nu ma asteptam sa traga asa bine, ca si parere personala parca trage mai bine decat 1.4MPI.

                  Intr-adevar, pana la 3000RPM clar e mai lenesa, dar de aici in colo e chiar nervoasa, am dus-o pe 6000RPM si mi s-a parut foarte asemanatoare cu 1.6 16v. Ca sunet si liniaritate e identic, diferenta ar fi ca parca ai conduce un 1.6 16v incarcat bine. Exact asta am simtit eu fiind singur. Sunt convins ca si pe asta daca il incarci va trage destul de greu, dar ca si concluzie finala este clar un pas inainte fata de 1.4MPI.

                  Comment


                  • Intr-adevar, cand il incarci (4 persoane+bagaje) incepe sa se simta bine de tot diferenta de greutate! Pana la urma e 1.2 nu cine stie ce motor de capacitate mare! Greutatea mereu isi va spune cuvantul! Se simte o anumita plafonare cand e incarcat... si chiar daca mai accelerezi nu sesizezi vreo crestere de viteza si trebuie sa ii dai treapta superioara neaparat.
                    Sunt de aceasi parere, ca dupa 3.000 rot/min incepe sa isi arate "coltii", iar sunetul se aseamana cu al unei masini "de curse"! Mai ales cand schimbi vitezele rapid. Probabil si slaba antifonare iti da senzatia asta!
                    Nu i-am dat, inca, mai mult de 4.500rot/min dar pana la valoarea asta sunt foarte multumit de cum trage!

                    Comment


                    • Originally posted by suhoiviper View Post
                      si chiar daca mai accelerezi nu sesizezi vreo crestere de viteza si trebuie sa ii dai treapta superioara neaparat.
                      Cred ca ai vrut sa zici , treapta inferioara , daca esti cu a 4-a , si nu mai trage motorul, nu sesizezi vreo crestere de viteza, clar ca nu dai a 5-a, dai a 3-a

                      Comment


                      • Tu ai dreptate in ceea ce zici... asta e valabil atunci cand esti in rampa si simti ca nu mai "duce" (esti in treapta superioara, deci subturat fata de ceea ce ar trebui).
                        Eu voiam sa subliniez ca atunci cand ai greutate mare si incerci sa o ridici in ture, la un moment dat, parca, chiar daca o turezi mai mult nu mai prinde viteza... Stiu ca suna ciudat ce zic, dar asta a fost senzatia mea! A trebuit sa ii dau treapta superioara ca sa prinda viteza, sa se astearna iar la drum... parca se plafonase! Si sarisem 4.000 rpm.
                        Senzatia asta am avut-o doar cu greutate! Cand sunt singur sau cu un singur pasager nu am avut probleme... se asterne frumos la drum si se infige binisor!
                        Sper ca m-am facut inteles de data asta... si sper ca nu sunt singurul care a avut senzatia asta cand a avut masina incarcata!

                        Comment


                        • Mie imi place, dupa 3500rpm, incepe sa sune sportiv motorasul . Oricum nu i-am dat mai tare de 4000-4500rpm

                          Comment


                          • Mai devreme l-am tesat putin sa vad cat prinde in toate treptele pe A1,prima si ultima data cand fac asta la aceasta masina.
                            Treapta 1 -45km/h. Treapta 2 -80km/h. Treapta 3 -120km/h. Treapta 4 -155km/h Treapta 5 - 170km/h. In primele trei trepte s-a turat pana la 6500tr/min si se taia alimentarea,in treptele 4 si 5 pur si simplu nu se mai ducea mai mult.

                            Comment


                            • Motorul 1.2 are limitare la 6500 rotatii ?

                              Presupun ca viteza a fost luata dupa ceasul de pe bord ( 170 km/h ) .

                              Comment


                              • Originally posted by DaNuTz1988 View Post
                                prima si ultima data cand fac asta la aceasta masina.
                                De ce ultima data ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google