Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine pana la 6500 s-a dus,dupa ceasul de pe bord.
    Imi e mila de motor sa-l forjez asa.

    Comment


    • Totusi parca nu am incredere in motor, masina merge bine , dar cred ca se suprasolicita .
      Iarasi imi pare rau ca nu mi-am luat una MADE IN JERMANY

      Comment


      • E foarte simplu... O vinzi cat inca e "tanara" si iti cumperi o alta in conformitate cu ce iti doresti. Bafta!

        Comment


        • Originally posted by DaNuTz1988 View Post
          Treapta 1 -45km/h. Treapta 2 -80km/h. Treapta 3 -120km/h. Treapta 4 -155km/h.
          Asta inseamna ca are cutia mai lunga ca 1.4 8v ? Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar eu stiu ca 1.4 merge cu 5 km mai mult la vitezele care le-ai spus tu mai sus si cu limitarea stoc in 6000 rpm (adica la 125 km /h in a 3-a am 6000 rpm)
          sigpic

          Comment


          • Am si eu o intrebare.As dori sa stiu cum executati pornirea la masini?De exemplu pana nu demult puneam contactul,il luam , il puneam din nou apoi dadeam la automat si facea adeseori figuri si nu pornea la prima cheie.Am observat ca daca pui contactul ,se sting becurile din bord si dai la automat fara sa aceelerezi o ia din prima.Voi cum procedati?

            Comment


            • pai dupa ce se sting martorii dau la automat.Dar de ce sa accelerezi?nu mai e cazul.La a mea parca pornea a 2 oara la automat
              Last edited by micutzu666; 31 January 2011, 18:23.
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • Am incercat in toate felurile,cu accelerat,fara pana sa descoper cum ii merge bine

                Comment


                • Originally posted by CRM 20 View Post
                  Am observat ca daca pui contactul ,se sting becurile din bord si dai la automat fara sa aceelerezi o ia din prima.Voi cum procedati?
                  Adica tu deabia acum ai aflat ca trebuie sa dai la automat dupa ce se sting toti martorii din bord?
                  Tu cum ai fi vrut sa se amorseze pompa de benzina..mecanic..ca la dacia veche?
                  Asta e electronica/electrica si daca nu isi face amorsarea normal ca nu iti porneste masina din prima cheie!

                  Am incercat in toate felurile,cu accelerat
                  ..presupun ca ii dadeai sprituri ca la dacia veche..adica apasai acceleratia de 3-5 ori inainte de a da la automat!??
                  Last edited by Ivan Marian; 31 January 2011, 20:15.

                  Comment


                  • Originally posted by Bad_Wolf View Post
                    Asta inseamna ca are cutia mai lunga ca 1.4 8v ? Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar eu stiu ca 1.4 merge cu 5 km mai mult la vitezele care le-ai spus tu mai sus si cu limitarea stoc in 6000 rpm (adica la 125 km /h in a 3-a am 6000 rpm)
                    Nu, daca el are 80 km/h la 6500 rpm. in limitare in a 2-a iar 1.4 are tot 80 km/h 6000 rpm. limitare in a 2-a, inseamna ca 1.2-ul are treptele mai scurte putin.

                    Oricum 1.2 are treptele mai scurte din ce stiu.

                    Daca 1.4-ul meu nu cade la forja, ce sa mai zic de un 1.2 nou-nout.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Originally posted by CRM 20 View Post
                      Am si eu o intrebare.As dori sa stiu cum executati pornirea la masini?De exemplu pana nu demult puneam contactul,il luam , il puneam din nou apoi dadeam la automat si facea adeseori figuri si nu pornea la prima cheie.Am observat ca daca pui contactul ,se sting becurile din bord si dai la automat fara sa aceelerezi o ia din prima.Voi cum procedati?
                      Pui contactul, astepti sa se stinga becurile si dai la automat - asa se porneste masina. Fara sa pui de 2-4 ori contactul, fara sa ii dai sprituri (lol), fara alte cascadorii.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • Originally posted by Bad_Wolf View Post
                        Asta inseamna ca are cutia mai lunga ca 1.4 8v ? Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar eu stiu ca 1.4 merge cu 5 km mai mult la vitezele care le-ai spus tu mai sus si cu limitarea stoc in 6000 rpm (adica la 125 km /h in a 3-a am 6000 rpm)
                        Pai da...si nu rezulta ca 1.2 are treptele mai scurte? (tr III 120/h ~6500 rpm)

                        Comment


                        • corect!
                          deci,pui contactul,se aprind o gramada de beculete,astepti sa se stinga o parte dintre ele,si.... dai la automat;o cheie mai lunga sau mai scurta,si va porni dupa cum iti va fi norocul.
                          apoi ai grija cum pleci de pe loc,pt. ca si aici vei avea surprize surprize.
                          un motoras fata de alte 1.2 putintel cam nereusit la capitolele astea.
                          sunt convins ca in timp aceste probleme se vor rezolva.
                          pana atunci le folosim si noi asa.

                          Comment


                          • voi sigur aveti logan nou ? auzi cica va porni sau nu .. dupa cum iti e norocu ) mai greu sau mai usor depinde acum de temperatura exterioara si asa e normal sa faca la termperaturi negative. sau ca vei avea surprize la plecare . spui asta parca suntem la vechile dacii si nu intra in prima treapta trebuie sa dai in II si de acolo sa vii in treapta I )

                            eu zic ca inainte sa incercati sa o porniti sa curatati jigleru si poate verificat platina si dat 2 ... 3 pedale inainte ca sa vina benzina.

                            masina mea face luna asta 6 ani si nu cred ca a trebuit vreodata sa dai de 2 ori la cheie pentru a porni masina, cine stie poate aveti niste masini prototip...

                            A si ar fi bine sa cititi cartile alea date de dacia sa aflati date despre masina, atat despre cum se utilizeaza cat si cum se conduce.
                            Last edited by o8MeLC; 1 February 2011, 01:43.

                            Comment


                            • La 1.2 din cate stiu sunt cateva loturi cu probleme si nu pornesc la prima cheie, o resoftare rezolva porblema.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • Cam asa este "shakar".Poate schimba ceva sau o simpla resof.Oare pe cand?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google