Iarna trecuta nu cred ca se putea comanda motorul asta pe Logan.
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Originally posted by Niki B View PostIarna trecuta nu cred ca se putea comanda motorul asta pe Logan.
Reforumlez.Este cineva din Brasov care are masina echipata cu acest motor.Cum s-a comportat la temperaturile scazute din aceasta iarna?Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
-
loganul meu este din oct.2009(cred ca din primele loturi ,foarte bine lucrat si finisat,neagra),dar asta este prima iarna masina fiind luata la oferta in iulie 2010.
dupa unele mici probleme legate de pornire (prin vara),acum porneste foarte bine,inclusiv pe gerurile din iarna ;in bucuresti in oras au fost parca max.-13-14*c.
astept la vara dimineata sa vad daca se mentine la fel.
totusi parca mai bine ma impacam in oras cu 1.4(am avut 5ani),in rest asta este un pic mai fasneata,si consuma un pic mai putin ca 1.4;dupa mine folosita in aceleasi conditii ca cealalta cu 0.5-1L,e ceva dar nu semnificativ.
in fine, una peste alta imi place,e mai dotata ca ph1(afu,volan reglabil,interior mai placut)
si sper sa fie la fel de fiabila ca celelalte.acum am doar 5400km,si este chinuita zilnic pe distante scurte~20km in aglomeratie,cu viteza medie de 12-14km/h si consum de 10.8-11.5l/100km,si incalzita dimineata ~5min.,pana urca copilul in masina.
ulei de fabrica dacia oil 5w30.
in rest totul este ok.bafta.
Comment
-
Condaru... referitor la mersul la munte cu masina....
In decembrie, atunci cand ningea de rupea in Brasov, am urcat cu ea pana in Poaina. Drum partial acoperit cu zapada, cauciucuri de iarna, noi, doar pe fata. S-a comportat bine. Plecat inapoi acasa pe traseul Poaina-Rucar-Bran-Campulung fara probleme! A urcat si a coborat f. bine orice rampa/panta. In masina 3 persoane (media la 90kg/pers), portbagajul full si pe plafon prinse schiuri cu magneti.
Mi-as fi dorit sa nu am schiurile sus pentru ca pe plat ma tineau in loc rau cand aveam vantul din fata. Viteza pe plat max. 120km/h iar pe munte am tras cat am putut de ea.
Acelasi traseu (la intoarcere) l-am facut asta vara cu un Opel Astra 1.4 90 cai... pe munte nu a fost nici o diferenta intre ele!
Sper ca ti-ai facut o idee...
Comment
-
Multumesc!!!
Mi-am facut o idee.Singura nelamurire o am cu pornirea cand este foarte frig.Cu Laureat-ul meu de 1.4mpi anul trecut pe frigurile alea (-35 intr-o dimineata) nu am avut nici un fel de problema.
M-am uitat pe un site cu piese si am facut o comparatie la distributie intre 1.4MPI si 1.2 16V.Din cate se pare preturile sunt cam aceleasi cu mici diferente.Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
-
referitor la drum lung merge foarte bine,stai linistit ca nu "oboseste",consum l-am avut in vara cu ac pornit continuu si viteza legala in jur de 5.5l/100km(si mai jos ,am avut chiar 4.9 dar pe distante scurte,si viteza 70-90).
la munte trage foarte bine daca schimbi vitezele intre 3500-4000tr.,stai linistit ca nu se strica si chiar ii place(cuplu max este la 4250tr.,deci este motor de turatie),poate si mai mult dar se duce si in benzina si n-are rost.
benzina bag de regula omv95 si nu am mai avut probleme cu pornirea(coincidenta sau nu).
Comment
-
Originally posted by suhoiviper View Post................................
Acelasi traseu (la intoarcere) l-am facut asta vara cu un Opel Astra 1.4 90 cai... pe munte nu a fost nici o diferenta intre ele!
Sper ca ti-ai facut o idee...
Pe drum de campie din pacate se schimba situatia... Opelu ala 1.4 se intinde al drac de bine.
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostPe drum de munte Loganu sta si se misca surprinzator de bine, si eu am remarcat asta comparativ cu alte masini. Absoarbe bine denivelarile inevitabile pe traseele montane, cuplu relativ OK in turatii mici.
Pe drum de campie din pacate se schimba situatia... Opelu ala 1.4 se intinde al drac de bine.Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
-
E un consum OK care multi il contesta.
Asta e marele avantaj la 1.2 16V, ca suge putin la performante similare cu 1.4 si 1.6 (Euro 5).
La benzinare ar trebui sa fie 1.2 16V si 1.6 16V.
Dar deh, daca se cere se vinde si 1.6 mpi E5.
1.4 16V nu prea isi are rostul vizavi de caracteristici, similar ca putere cu 1.6 16V dar cica mai gurmand.
Comment
-
Si eu sunt in dilema ce sa cumpar 1.2 16v sau 1.6 16v. Am facut ceva calcule legate de consum. La pretul actual al benzinei:
Am facut un consum de carburant la o medie pentru fiecare masina
1.2 16v 10.000Km
Benzina consum mediu 6.75l/100km - 3.516 Lei
1.6 16v 10.000Km
Benzina consum mediu 8.15l/100km - 4.246 Lei
Mai pun si DCi-ul 1.5 90cp
Motorina consum mediu 4.55l/100km - 2.375 lei
In prima faza am vrut sa iau 1.2 dar dupa mai multe discutii cu diferiti posesori m-am gandit la 1.6 16 dar sincer dupa cum creste pretul la benzina si anul asta sigur ajunge in 6 lei/l poate si mai mult nu prea se merita 1.6 in ce priveste consumul.
Inca mai analizez ...
Comment
-
As cumpara DCi-ul insa am auzit o groaza de pareri negative legate de fiabilitatea sistemului de injectie. Parca e loterie, nu puteau si ei sa faca un motor ca oamenii...
In ziua de azi nu prea se merita sa dai mai mult de 10.000 pe o masina avand in vedere instabilitatea economica.
Comment
-
Originally posted by Doru_Neo View PostAs cumpara DCi-ul insa am auzit o groaza de pareri negative legate de fiabilitatea sistemului de injectie. Parca e loterie, nu puteau si ei sa faca un motor ca oamenii...
In ziua de azi nu prea se merita sa dai mai mult de 10.000 pe o masina avand in vedere instabilitatea economica.
Cel mai bine mergi la dealer sa vazi ce poate si cum se descurca masinuta.
Sa nu uitam ca ni se pregateste o taxa e mediu anuala care va fi in functie de capacitate cilindrica, norma de poluare....Last edited by condaru321; 4 March 2011, 10:56.Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
Comment