Din cate stiu este sub torpedou, spre consola centrala.
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Originally posted by condaru321 View PostA facut cineva o revizie, sa ne spuna pretul?
Nu poti sa nu folosesti "quote", asa-i?
Toate m-au costat dupa cum urmeaza, preturile in lei cu tot cu TVA:
- Ulei Havoline 5W40, 4 litri ---- 148.73
- Garnitura buson golire carter ulei ---- 8.06
- Filtru ulei ---- 24.06
- Cartus filtru aer ----- 40.16
Manopera
- Revizie de intretinere - 1.00 h ---- 65.13
- Inlocuire filtru aer - 0.1 h ---- 6.51
- discount manopera ---- 14.33
TOTAL ----- 278.32
Comment
-
1.2 16v e motor bun
Salutare,
Am avut ocazia ieri sa conduc un Logan 1.2 16v al unui prieten.
Masina are 25 000 de km.
Pentru un motor de 1.2 se misca foarte bine.
Mi-a placut cum trage in treptele 3 si 4. Eu am 1.4 resoftat si mi s-a parut ca 1.2 16v trage o idee mai bine pe treptele 3 si 4 decat bolidul meu din dotare.
Nu mi-a placut pedala de acceleratie, care e prea moale si lipsita de feedback - parca ai apasa pedalele la o consola de jocuri video
De asemenea motorul de 1.2 16v este mai zgomotos decat 1.4 le meu cu toate ca posesorul mi-a zis ca i-a pus ulei Castrol Magnatec 5w30. Eu am ulei Valvoline SynPower 5w40.
Una peste alta motorul de 1.2 16v m-a surprins placut si cred ca daca consumul este cel dat in cartea tehnica atunci acest motor este alegerea ideala avand in vedere preturile actuale si viitoare ale benzinei.Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by stolniceanulucian View Post.......................................
Mi-a placut cum trage in treptele 3 si 4. Eu am 1.4 resoftat si mi s-a parut ca 1.2 16v trage o idee mai bine pe treptele 3 si 4 decat bolidul meu din dotare.
..........................................
D-aia m-am ambalat de multe ori, multi comentaci fara sa fi pus macar piciorul pe acceleratie la 1.2.
Comment
-
Am reusit sa vorbesc cu un inginer de la Colibasi, care mi-a recomdat sa iau loganul de 1.2 16v daca nu sunt vitezoman si sportiv in conducere. Chiar citez "ne mai uitam si la cum suntem imbracati in ziua de azi, masina asta consuma cu 2 l mai putin fata de 1.6 16v" Inca o chestie mi-a spus ca 1.2 16v consuma mult dupa 120~130Km/h si motorul este de turatie. Chiar el a mentionat ca trebuie dusa la 4000 de ture nu ca dacia veche. Citez "Foarte multi din cei care isi cumpara logan nu stiu sa-l conduca, sa-l tureze"
In plus faza cu submotorizatul cade "polo 1.2 are 60 cp logan la 1050kg (1.2 16v) are 75cp.
Comment
-
mea culpa
Originally posted by Seba View PostLuci, las-o'ncolo, acelasi post l-am gasit pe 3 topicuri. din cauza ca-i 8 martie sau !?
Vazusem foarte multe pareri ale unor oameni care nu au condus aceasta motorizare dar isi dadeau cu presupusul, si m-a cam luat valul pentru ca am vrut sa povestesc cum e in realitateLast edited by stolniceanulucian; 9 March 2011, 12:09.Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by gigelgicuta View PostRevizie IATSA Campina
Toate m-au costat dupa cum urmeaza, preturile in lei cu tot cu TVA:
- Ulei Havoline 5W40, 4 litri ---- 148.73
- Garnitura buson golire carter ulei ---- 8.06
- Filtru ulei ---- 24.06
- Cartus filtru aer ----- 40.16
Manopera
- Revizie de intretinere - 1.00 h ---- 65.13
- Inlocuire filtru aer - 0.1 h ---- 6.51
- discount manopera ---- 14.33
TOTAL ----- 278.32
Comment
Comment