Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi doresc enorm de mult sa scap de fluctuatile de turatii cand plec dupa loc!! Stie cineva cv despre asta? Daca ii fac remapare dispar?

    Comment


    • Lucreaza mai fin cu ambreiajul.Eu nu am probleme la plecarea de pe loc.Masina achizitionata in mai anu asta.
      Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

      Comment


      • acuma fin fin dar asta e problema cea mare la 1.2 plecatul de pe loc.

        Comment


        • Si mie imi face la fel. Aceleasi fluctuari de turatie la plecarea de pe loc. Asta daca plec cu simt, 1500-2000 de ture. De la 2500 in aua eu nu le mai simt.

          Si asa face de la inceput.
          sigpic

          Comment


          • Sunt corectiile din ECU pentru lipsa de putere la plecare/la turatii prea mici.
            Nu numai 1.2 de Logan face asa (ex 1.2 de Polo/Fabia).

            Originally posted by Obsolete View Post
            OK then. Probabil nu s-a incins inca motorasul incat sa fie nevoie de a doua treapta a GMV-ului.
            .................................
            La 1.4 n-am auzit absolut niciodata sa-mi porneasca gmv-ul la a doua treapta, indiferent de cata forja am dat.
            Nici cu laptopu nu a pornit gmv-ul pe tr II.
            Last edited by Octavian; 26 July 2011, 18:50. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Practic GMV porneste pe TR2 doar cand e AC pornit si stationezi => nu poate sa raceasca aerul suficient. De la forja nu ai cum sa il pornesti pe TR2 (asta daca are, cele fara AC nu cred ca au 2 trepte).
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • GMV-ul pleaca pe treapta II numai in situatii extreme (canicula, trafic bara la bara) si pentru scurt timp. Maxim un minut sta pornit.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Eu am logan de 1.2 16v 75cp dar e puturos zic eu fatza de loganurile cu motor mai mare, ajunge ft ft repede la 2, 3 mii de turatii eu schimb aproape de cele mai multe ori numai la 3500 sau 4 mii

                  eu am mers cu loganul meu 150 de km si nu o data de o gramada de ori insa joaca pe drum k naiba

                  Originally posted by bunica View Post
                  trucaj ieftin

                  Eu am o dacie de 1.2 16v 75cp achizitionata recent si sunt multumit de ea. Nu am luat-o pentru raliu. E o masina ideala de familie. 75 cai ajung, sunt mai mult decat suficienti chiar si pentru o masina cu 4 persoane si incarcata cu 300 kg de bagaje. Evident sa n-o sa mergi cu 200 la ora asa. Nici nu trebuie. Nu avem noi drumuri pe care sa mergem cu mai mult de 120 la ora. Cine merge cu mai mult de 120 la ora in Ro (din pacate majoritatea) e foarte inconstient si pune in pericol si vietile celor nevinovati. FIITI CONSTIENTI!! Masina nu e o jucarie !
                  In concluzie motorul e numai bun pentru Ro si e si economic, consuma cat un matiz, dar e mai voinic.
                  eu am mers cu loganul meu 150 km pe ora si nu o data insa adevarat joaca pe sosea si consum am la el aproape 8 L/100km
                  Last edited by Logan black; 26 July 2011, 19:49. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Incearca sa ii dai drumul putin mai mult la ambreiaj(sau ..alta modalitate e sa turezi motorul peste 2000 rpm ), nu e o problema din punctul meu de vedere cel al fluctuatiei de turatie. ( Mandru posesor de 1.2 16v )

                    Comment


                    • Si la mine facea la fel,dar dupa primi 4 mii de km s-a lasat mult si probabil este si chestie de obijnuinta.Oricum, acum merge de minune, nu mai are acele fluctuatii de turatie ca la inceput chiar si daca dau drumul brusc la ambreiaj.Imi pleaca incomparabil de pe loc fata de primi 4 mii de km ,cu Ac-ul pornit si masina plina.
                      Astazi am avut o problema cu pornirea(a pornit abia la a-4-a cheie).Masina a stat max 10 minute in parcarea unui magazin,dupa care cand sa plecam a facut ca si cand ar fi vrut sa porneasca, dar nu a mai pornit.Am citit pe forum, si am vazut ca mai multi au patit asa ceva din cauza temperaturii(a stat masina in soare,etc.), dar pe la a-2-a cheie a pornit, insa masina mea nu a stat in soare (nu a fost atat de cald si insorit azi inainte de masa).
                      Oare este din cauza temperaturii sau poate fii altceva?Mentionez ca este vorba despre o Dacia Sandero 1.2 16v euro5 cu 4400km la bord fabricata in noiembrie 2010 si nu a avut niciodata probleme cu pornirea(nici frig, nici cald).
                      Last edited by megyes raul; 28 July 2011, 23:20.

                      Comment


                      • Poate a fost un caz izolat , benzina proasta sau veche . N-am auzit la euro5 sa fie probleme cu pornirile . Eu lasam masina toata ziua in parcare in soare si pornea seara la prima cheie . Pornea si gmv-ul pentru cateva secunde

                        Comment


                        • Am fost la meridian sud in legatura cu fluctuatiile..au spus ca imi fac o resoftare..dar din pacate nu a putut ca o faca nu le dadea voie calculatorul de bord:-?? ...a dat un reset..a ramas sa ii sun eu daca mai face si ca suna mai sus..totul pe garantie...ce sa zic..parca numai face chiar atat de accentuat sau poate e din picior ca mi-am dat scaunul mai in spate

                          Comment


                          • sau doar placebo

                            Comment


                            • Am fost la mare si 7zile cam am stat nu am pornit-o deloc,a pornit din prima fara probleme la plecare. Am facut si prima revizie,masina are 14200km si 11luni. Nu a fost nimic in neregula,pretul reviziei a fost putin cam mare, 309 lei.

                              Comment


                              • Salutari, am o intrebare, dar nu cred ca e cazul da deschid topic nou pt asta: Am circulat cu AC pornit si cand am oprit motorul m-am dat jos si am dat o tura pe langa masina, m-am oprit in fata si am auzit ca sfaraie ceva. Prima data am crezut ca e esapamentul care se raceste, dar mi s-a parut suspect si m-am uitat pe sub masina si atunci am vazut ca se prelinge ceva si picura pe esapament si din cauza asta sfaraie. Asa face toate cu AC? sau e la mine vre-o problema? Am pornit motorul si AC-ul si tot asa picura. A mai patit cineva chestia asta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google