Imi doresc enorm de mult sa scap de fluctuatile de turatii cand plec dupa loc!! Stie cineva cv despre asta? Daca ii fac remapare dispar?
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Sunt corectiile din ECU pentru lipsa de putere la plecare/la turatii prea mici.
Nu numai 1.2 de Logan face asa (ex 1.2 de Polo/Fabia).
Originally posted by Obsolete View PostOK then. Probabil nu s-a incins inca motorasul incat sa fie nevoie de a doua treapta a GMV-ului.
.................................
Nici cu laptopu nu a pornit gmv-ul pe tr II.
Comment
-
Practic GMV porneste pe TR2 doar cand e AC pornit si stationezi => nu poate sa raceasca aerul suficient. De la forja nu ai cum sa il pornesti pe TR2 (asta daca are, cele fara AC nu cred ca au 2 trepte).'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Eu am logan de 1.2 16v 75cp dar e puturos zic eu fatza de loganurile cu motor mai mare, ajunge ft ft repede la 2, 3 mii de turatii eu schimb aproape de cele mai multe ori numai la 3500 sau 4 mii
eu am mers cu loganul meu 150 de km si nu o data de o gramada de ori insa joaca pe drum k naiba
Originally posted by bunica View Posttrucaj ieftin
Eu am o dacie de 1.2 16v 75cp achizitionata recent si sunt multumit de ea. Nu am luat-o pentru raliu. E o masina ideala de familie. 75 cai ajung, sunt mai mult decat suficienti chiar si pentru o masina cu 4 persoane si incarcata cu 300 kg de bagaje. Evident sa n-o sa mergi cu 200 la ora asa. Nici nu trebuie. Nu avem noi drumuri pe care sa mergem cu mai mult de 120 la ora. Cine merge cu mai mult de 120 la ora in Ro (din pacate majoritatea) e foarte inconstient si pune in pericol si vietile celor nevinovati. FIITI CONSTIENTI!! Masina nu e o jucarie !
In concluzie motorul e numai bun pentru Ro si e si economic, consuma cat un matiz, dar e mai voinic.
Comment
-
Si la mine facea la fel,dar dupa primi 4 mii de km s-a lasat mult si probabil este si chestie de obijnuinta.Oricum, acum merge de minune, nu mai are acele fluctuatii de turatie ca la inceput chiar si daca dau drumul brusc la ambreiaj.Imi pleaca incomparabil de pe loc fata de primi 4 mii de km ,cu Ac-ul pornit si masina plina.
Astazi am avut o problema cu pornirea(a pornit abia la a-4-a cheie).Masina a stat max 10 minute in parcarea unui magazin,dupa care cand sa plecam a facut ca si cand ar fi vrut sa porneasca, dar nu a mai pornit.Am citit pe forum, si am vazut ca mai multi au patit asa ceva din cauza temperaturii(a stat masina in soare,etc.), dar pe la a-2-a cheie a pornit, insa masina mea nu a stat in soare (nu a fost atat de cald si insorit azi inainte de masa).
Oare este din cauza temperaturii sau poate fii altceva?Mentionez ca este vorba despre o Dacia Sandero 1.2 16v euro5 cu 4400km la bord fabricata in noiembrie 2010 si nu a avut niciodata probleme cu pornirea(nici frig, nici cald).Last edited by megyes raul; 28 July 2011, 23:20.
Comment
-
Am fost la meridian sud in legatura cu fluctuatiile..au spus ca imi fac o resoftare..dar din pacate nu a putut ca o faca nu le dadea voie calculatorul de bord:-?? ...a dat un reset..a ramas sa ii sun eu daca mai face si ca suna mai sus..totul pe garantie...ce sa zic..parca numai face chiar atat de accentuat sau poate e din picior ca mi-am dat scaunul mai in spate
Comment
-
Salutari, am o intrebare, dar nu cred ca e cazul da deschid topic nou pt asta: Am circulat cu AC pornit si cand am oprit motorul m-am dat jos si am dat o tura pe langa masina, m-am oprit in fata si am auzit ca sfaraie ceva. Prima data am crezut ca e esapamentul care se raceste, dar mi s-a parut suspect si m-am uitat pe sub masina si atunci am vazut ca se prelinge ceva si picura pe esapament si din cauza asta sfaraie. Asa face toate cu AC? sau e la mine vre-o problema? Am pornit motorul si AC-ul si tot asa picura. A mai patit cineva chestia asta?
Comment
Comment