Intrebare: De ce la 1.2 si inca o motorizare pe benzina (nu stiu exact care), distributia se schimba la 80.000km , iar la celelalte 2 motorizari pe benzina la 60.000km ? Iar la diesel la 90.000km.
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Parere ca nou posesor de 1.2, fost posesor de 1.4:
- servodirectia e mai dura ca la 1.4, o fi si asta in rodaj?;
- motorul e "violent", reprizele sunt mai bune si trage mai bine la deal;
- simti ca motorul vrea sa "rupa" suportul, e destul de zgomotos mai ales cand i se "injecteaza" o doza de amestec carburant, chiar mica;
- calitatea masinii e cam aceeasi ca la 1.4, cred ca doar motorul are un plus;
- oare dupa cei 3 mii de km devine mai silentios?
- cred ca se aud zgomote si de la transmisie (arbore cotit, cutie de viteze ,planetare si ce o mai fi pe acolo)
- si inca o chestie - ce-i cu buretele ala de la imbinarea parbrizului cu muchia bordului?
Comment
-
Din pacate motorul 1.2 e mai zgomotos decat 1.4 . Obisnuieste-te cu asta .
Buretele la parbriz am inteles ca are rolul de a reduce vibratiile care apareau intre parbriz si bord . La mine s-a cam desprins :-s .
Treaba cu "mai vioaie la deal " mi se pare subiectiva . Iti lasa doar impresia "uite dom'le pot urca dealul asta cu a 4-a la 1.2, nu trebuie sa dau a 3-a " la viteza constanta dar defapt daca apesi pedala de acceleratie la deal e la fel de puturos .
Mie imi place cutia mai scurta in primele trepte dar as vrea mai lunga in a 5-a . E prea zgomotos motorul , prost antifonata .
@mdavid . Cu consumul cum e fata de 1.4 ?
Comment
-
sunt de acord ca e prost antifonata;
nu cred ca farama aia de burete are alt rol decat fonic;
am facut primii 150 km, mi s-a dus "o liniuta" de la indicatorul de benzina pt 130 km, si la loganul de 1.4 era destul de relevant, stiam ca 1 liniuta=5.5 litri, poate si la asta e riguros;
nu stiu ce sa zic de motor, mai astept, pot sa fac o comparatie cu corsa de 1229 cmc 85 cai, mie mi se pare puternic si la turatii joase, ma asteptam sa ma invite sa trec de 3500 ca sa se miste masina, dar nu e cazul
dar intr adevar e ceva zgomotos pe acolo cred ca nu numai motorul si si transmisia, evacuarea........
impresia asta o am ca motorul e semnificativ mai puternic fata de celalalt;
si inca o chestie: am inteles ca varianta cheala are 975 kg? cu servo cat o avea? fata de alte masini e un avanyaj, nu cari inca 200 kg dupa tine;
raman la parerea ca compresia motorului sau cuplul sau ce o fi e mai mare la turatii uzuale si urca mai bine la deal (ca un diesel cred , desi n am condus diesel)
ps. mi-am pus si alarma si cred ca e o prostie, doar n-o sa dorm iepureste ca poate porneste prostia de alarma si scol tot cartierul (era la oferta si am inghitit o )
Comment
-
In ceea ce priveste delay ul cauzat de acceleratia electronica:
- simt ceva neplacut, dar mai mult in treapta a 2 a , cred ca e chestie de obisnuinta, ambreiajuil cupleaza mai jos, voi vedea;
- posibil sa fi updatat softul, am inteles ca unii se plang de neplaceri la demaraj
- la opel corsa mi se pare mai accentuat si mai deranjant aspectul asta;
- logan 1.2 e zgomotoasa in schimb
Comment
-
la mine era scofalcit cand am luat o de la "magazin", asa ca l am zvarlit si mi am dat seama ca totusi merita sa pui ceva acolo, poate mai atenueaza din sunetele violente care se aud m am gandit la niste keder din ala pt geamuri de lemn/ usi;
pt cineva care se pricepe la mecanica: cum poate sa fie cuplul maxim la 4250, cand pe la 3500 simti deja ca rupe sasiul .....? pai daca o conducem la 3500-4500 de ture, ma gansdesc serios sa imi procur niste dopuri de urechi )
Comment
-
rupe pe dracu la 3500 daca acolo zice renou ca e cuplul, acolo e. uite cum faci sa te convingi: incearca sa mergi in panta cu 3500 si s-o accelerezi timp de 5 secunde, apoi la 4200 s-o accelerezi 5 secunde, sa vezi unde obtii diferenta mai mare de viteza?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment