dupa cum se poate observa motoarele se tot micsoreaza ca si capacitate eg 1.2 dar la celelalte marci eg volksvagen puterea si create numai la logan puterea ramane aceeasi ba trebuie sa puna 16v ca sa aibe aceeasi putere ca si 1.4-le.. deci tendinta este motoare mici cu norme europene euro 5 6, dar putere mare, numai la dacia nu se intampla asa..curios
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
pt ca banii bagati in dezvoltarea si productia acelui motor, daca ar fi pus pe logan, i-ar salta pretul ca n-ar mai cumpara nimeni. mai ales ca dacia e copilul vitreg al lui renault, clasa low-cost; nu se justifica financiar investitii majore intr-o platforma ce si-a dovedit avantajele si uite ca la 7 ani de la aparitie inca se vinde foarte bine, peste tot in lume, in ciuda lipsurilor pe care le are.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Scarboasa masina pana la urma asta e senzatia - nu are mersul ala rotund pe care il avea 1.4, are zgomote de fabrica unde se prelucreaza metale si are si un miros oribil de plastic ars sub capota - masina nou nouta, i am facut cu ingaduinta 1000 km - drum lung, ca la carte - acelasi comportament cred ca si cutia de viteze face zgomote si ambreiajul (or fi de calitate de 2 bani) si NU MERGE ROTUND, merge smucit chiar si in a 2- a si a 3-a, cand computerul injecteaza benzina in cilindrii aia se aude ca dracu .
imi vine sa i dau niste forje sa o ia mama dracului , mai bine mai puneam 3000 de euro si luam o skoda sau un hyundai.
Comment
-
Senzatii tari la primul logan 1.2 ? . M-as mira totusi sa fie atat de prapadita a ta , din ce spui ma mir ca inca merge pe drum . Motorul 1.2 are un alt zgomot fata de 1.4/1.6 dar nu cred ca e chiar oribil , iar cand o calci pe coada dupa 3000 rotatii da se schimba mult zgomotul . Are un fasait continuu motorul , asta e .
Sper totusi ca e doar perceptia ta , sa nu aiba ceva motorul .
Comment
-
Motorul nu are cred nimic, are parametri mai buni ca 1.4 (putere pe o plaja larga de turatii), e vizibila chestia asta, si cutia e etajata bine DAR:
- sunt zgomote mult mai enervante decat motorul si fiindca nu ma pricep la mecanica pot doar sa presupun ca e de la transmisie (ambreiaj - cutie de viteza): daca masina e cuplata in viteza a 4 a , se deplaseaza (sa zicem 60 la ora) si nu fac altceva decat sa apas complet ambreiajul (fara sa scot din viteza) iese in evidenta cel mai deranjant zgomot - cred ca e de la arborii din cutie si motor, ei fiind cuplati;
- si evacuarea cred ca contribuie f mult la concertul ala grotesc;
- cred ca ce zici cu fasaitul ala e defapt un rontait si NU E DE LA MOTOR si nici de la ambreiaj (care are rontaitul lui mai mic)
- servodirectia nu ofera placere de a conduce la volan;
- chiar si cheia din contact parca freaca cand intra si nu intra complet
- acceleratia electronica creeaza senzatia de smucire , parca agata pedala, nu merge rotund ca la acceleratia "analogica" - apropos daca o sa apasati cu maxima viteza acceleratia si eliberati la fel de repede o sa vedeti ca motorul aproape nici nu se tureaza (computerul nu citeste mai nimic)
As fi curios cum se comporta Clio si simbolul care au acelasi motor .
Conteaza f mult si confortul la volan, placerea de a conduce, adica daca ai masina nu e ca sa ai impresia ca atunci cand te sui in ea ai intrat intr-o fabrica, hala de prelucrat metale.
CONCLUZIE: in afara de partea mecanica (o fi buna ca e totusi Renault) si de securitate conform cerintelor, masina nu ofera confort, e chiar f obositoare .
Comment
Comment