Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cred ca tu esti cam "obosit" cand ai scris toate astea.
    i-ati sculele si pleaca de aici.

    Comment


    • Originally posted by mdavid View Post
      ...mai bine mai puneam 3000 de euro si luam o skoda sau un hyundai.
      Pai zii frate asa si lasa vrajeala cu e prost ligheanu !
      Keyboard error or no keyboard present.
      Press F1 to continue or DEL to enter setup...

      Comment


      • "i-ati" dat cu tifla rau de tot :P in special cos.t

        Comment


        • Originally posted by mdavid View Post
          Motorul nu are cred nimic, are parametri mai buni ca 1.4 (putere pe o plaja larga de turatii), e vizibila chestia asta, si cutia e etajata bine DAR:
          - sunt zgomote mult mai enervante decat motorul si fiindca nu ma pricep la mecanica pot doar sa presupun ca e de la transmisie (ambreiaj - cutie de viteza): daca masina e cuplata in viteza a 4 a , se deplaseaza (sa zicem 60 la ora) si nu fac altceva decat sa apas complet ambreiajul (fara sa scot din viteza) iese in evidenta cel mai deranjant zgomot - cred ca e de la arborii din cutie si motor, ei fiind cuplati;
          cand apesi ambreiajul tocmai decuplezi cutia de motor
          - si evacuarea cred ca contribuie f mult la concertul ala grotesc;
          da, au calculat astia o evacuare speial facuta sa enerveze omul. ca-i prost antifonata n-are a face, nu?
          - cred ca ce zici cu fasaitul ala e defapt un rontait si NU E DE LA MOTOR si nici de la ambreiaj (care are rontaitul lui mai mic)
          - servodirectia nu ofera placere de a conduce la volan;
          e exact aceeasi servodirectie ca la restul gamei dacia. poate preferi asiatarea electronica, care chiar e ca un volan fara force feedback
          - chiar si cheia din contact parca freaca cand intra si nu intra complet
          mda...vezi ca astea-s frantuzesti, pt cheie ii injuri degeaba pe romani...
          - acceleratia electronica creeaza senzatia de smucire , parca agata pedala, nu merge rotund ca la acceleratia "analogica" - apropos daca o sa apasati cu maxima viteza acceleratia si eliberati la fel de repede o sa vedeti ca motorul aproape nici nu se tureaza (computerul nu citeste mai nimic)
          ia vezi matale ca nici la acceleratia pe cablu nu se intampla nimic daca te misti suficient de repede. mai mult decat atat, ecu citeste pedala, dar intentionat are lasata o intarziere (tehnic ii zice integrare de semnal) care sa netezeasca apasarile nedorite, gen mers pe drum accidentat. n-ai vrea un raspuns prompt, mai ales in treptele mici, pe drumuri grele, ca te inchini cand cu capu'n parbriz, cand in portbagaj. 1.4mpi si 1.6_16v fac exact la fel. si dci se comporta asemanator

          As fi curios cum se comporta Clio si simbolul care au acelasi motor .
          Conteaza f mult si confortul la volan, placerea de a conduce, adica daca ai masina nu e ca sa ai impresia ca atunci cand te sui in ea ai intrat intr-o fabrica, hala de prelucrat metale.

          CONCLUZIE: in afara de partea mecanica (o fi buna ca e totusi Renault) si de securitate conform cerintelor, masina nu ofera confort, e chiar f obositoare .
          eu cred ca te asteptai de fapt la confort si prestatii de clio, polo, fabia, etc...vezi insa ca alea costa sensibil mai mult.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • corect!(mai putin fabia.am eu un dinte contra ei.)

            Comment


            • Am si eu o intrebare; cum nu prea circul cu 1,2, masina fiind a sotiei , am obsevat abia acum ca la inchiderea/deschiderea usii soferului cu cheia, restul incuietorilor de la celelalte usi nu reactioneaza.(se foloseste doar cheia cu telecomanda, care incuie/descuie toate usile). E normal comportamentul, sau trebuie sa ma duc la service.?
              Actual posesor de 1,2 16V

              Comment


              • Da, asa "face toate".
                sigpic

                Comment


                • Doar la cele care nu au deschidere din telecomanda se inchid/deschid toate usile de la aia a soferului.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Originally posted by mdavid View Post
                    Motorul nu are cred nimic, are parametri mai buni ca 1.4 (putere pe o plaja larga de turatii), e vizibila chestia asta, si cutia e etajata bine DAR:
                    - sunt zgomote mult mai enervante decat motorul si fiindca nu ma pricep la mecanica pot doar sa presupun ca e de la transmisie (ambreiaj - cutie de viteza): daca masina e cuplata in viteza a 4 a , se deplaseaza (sa zicem 60 la ora) si nu fac altceva decat sa apas complet ambreiajul (fara sa scot din viteza) iese in evidenta cel mai deranjant zgomot - cred ca e de la arborii din cutie si motor, ei fiind cuplati;
                    - si evacuarea cred ca contribuie f mult la concertul ala grotesc;
                    - cred ca ce zici cu fasaitul ala e defapt un rontait si NU E DE LA MOTOR si nici de la ambreiaj (care are rontaitul lui mai mic)
                    - servodirectia nu ofera placere de a conduce la volan;
                    - chiar si cheia din contact parca freaca cand intra si nu intra complet
                    - acceleratia electronica creeaza senzatia de smucire , parca agata pedala, nu merge rotund ca la acceleratia "analogica" - apropos daca o sa apasati cu maxima viteza acceleratia si eliberati la fel de repede o sa vedeti ca motorul aproape nici nu se tureaza (computerul nu citeste mai nimic)


                    As fi curios cum se comporta Clio si simbolul care au acelasi motor .
                    Conteaza f mult si confortul la volan, placerea de a conduce, adica daca ai masina nu e ca sa ai impresia ca atunci cand te sui in ea ai intrat intr-o fabrica, hala de prelucrat metale.

                    CONCLUZIE: in afara de partea mecanica (o fi buna ca e totusi Renault) si de securitate conform cerintelor, masina nu ofera confort, e chiar f obositoare .
                    Nene, daca nu te pricepi la mecanica atunci de ce vorbesti de sateliti si chestii de pe la motor. Cand apesi ambreiajul motorul se debraiaza de cutie si revine la turatia de ralanti, tu in momentul ala auzi zgomotele de la trenul de rulare, si mersul motorului pe relanti. Servodirectia nu e stralucita, dar asa cum e poti sa invarti usor volanul cu podul palmei cand faci o manevra.
                    Nu stiu cat masini ai mai condus, dar astea cu acceleratie electronica toate au acel lag la acceleratie. Si e normal sa fi asa, pta dureaza cateva fractiuni pana senzorul receptioneaza apasarea pedalei si pana cand se deschide clapeta de admisie. E la fel si la cele pe cablu, cand dai un shpritz ai sa observi ca motorul se tureaza abia atunci cand tu deja ai eliberat acceleratia, explicatia e pe cat se poate de logica, pt ca nu are cum ca amestecul sa ajunga instantaneu in cilindrii. Normal ca acceleratia electronica e mai sensibila, dar se presupune ca te obisnuiesti dupa o vreme...

                    Siner eu sunt de parere ca tu nu ai CD player in masina, sau ca nu il folosesti. Pune si tu o piesa in masina si ai sa vezi ca nu mai bagi in seama fiecare sunet.
                    Daca vrei palacere de a conduce si ai asteptari de BMW, sau Aston sau un coupe decapotabil, de ce ti-ai luat Logan?
                    Mie unul imi place cum zumzaie de la 3000 de ture in sus, sau in frana de motor .....

                    Comment


                    • Corect, are dreptate piroman22. Sunetul e chiar super pt un amarat de 1.2, pot spune clar ca are cel mai sportiv sunet din tot ce se pune pe logan, chiar daca performantele nu sunt de top. Credeti ca o masina de formula1 e silentioasa?, dar cine cunoaste meserie ar adormi pe zgomotul unui astfel de motor.
                      Eu am loganul asta din decmbrie anul trecut si merge absolut perfect, are 13000km acum.
                      Ce-i drept nici mie nu-mi place lagul de pe acceleratie, dar asta e, am avut un megane3 nou pe care l-am suportat doar 2 luni, acolo sa fi vazut lag, chiar enervant la maxim. Te hatana la fiecare schimbare de treapta. Eu chiar sper sa-si dea seama si sa reduca acest lag, ca se poate, sunt masini sport cu acceleratie electronica si nu au lag, au facut porcaria asta tocmai pt a descuraja soferii sa conduca sportiv si sa nu forteze transmisia. Eu am avut si un logan 1.6 16v cu acceleratie pe cablu, ala mergea chiar frumos, cand schimbai treapta simteai ca se rup tampoanele de la motor, nu avea nici un fel de lag, pur si simplu trosnea si nu dadea bot, ca mai apoi sa plece, dar asta e strategia. Iar la renault odata cu aparitia 1.4TCE , 1.6 16v a fost trecut in planul doi, deci daca vrei sportivitate trebuie sa iei pe celalalt, nu l-am condus, dar ala sigur nu are lag pe acceleratie.

                      Comment


                      • Ce am observat eu ca zgomote deranjante sunt urmatoarele:
                        - in accelerare se aude un ZORNAIT ca de lanturi;
                        - cand ambreiajul e apasat complet FARA SA FIE SCOASA PE LIBER se aude ca un "rontait"
                        - aceste sunete nu le-am intalnit la alte masini (logan 1.4 si opel corsa 1.2)
                        - cand merge la relanti si pe liber (la punctul mort, scoasa din viteza) e perfect silentioasa ;
                        - sunetul motorului sunt aproape 100% convins ca e distinct de cele 2 descrise mai sus;
                        - nu cred ca e vorba de ambreiaj si esapament;


                        - in rest sunt convins ca motorul e bun , e mai sportiva decat alte masini; iar lagul de acceleratie e pana la urma chestie de obisnuinta si sunt de acord ca la alte masini e mult mai accentuat (ex. opel)

                        mentionaez ca masina a stat mai multe luni in curte la "magazinul" de masini - s-o fi uscat lubrifiantii din ea ? in prezent are peste 1000 km la bord.
                        Last edited by mdavid; 8 September 2011, 19:04. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by Seba View Post
                          ia vezi matale ca nici la acceleratia pe cablu nu se intampla nimic daca te misti suficient de repede. mai mult decat atat, ecu citeste pedala, dar intentionat are lasata o intarziere (tehnic ii zice integrare de semnal) care sa netezeasca apasarile nedorite, gen mers pe drum accidentat. n-ai vrea un raspuns prompt, mai ales in treptele mici, pe drumuri grele, ca te inchini cand cu capu'n parbriz, cand in portbagaj. 1.4mpi si 1.6_16v fac exact la fel. si dci se comporta asemanator
                          Eu am un 1.4 MPI si nu are deloc lag pe acceleratie, cand apesi pedala urca imediat turatia. 1.2 nu am condus, dar am mers cu un DCI care avea un lag destul de suparator pentru mine, banuiesc ca la fel ca la 1.2. Pana la urma devine o chestie de obisnuinta.
                          http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                          Comment


                          • si la 1.4 are un lag de uneori iti vine sa iti bagi picioarele in ea de acceleratie.

                            Comment


                            • sergiule, a ta o fi mai speciala. eu in afara de motoarele cu itb-uri, axe tiganite, n-am vazut motoare care sa sara cand atingi gazul. ale mele 1.4 si 1.6_16v au intarzierea aceea, poate nu asa de pronuntata ca la 1.2, dar chiar ma joc uneori cu pedala tocmai incercand sa dau wot si revenire si acul s anu se miste. si-mi iese
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Loganul meu merge foarte bine. Singurul dezavantaj, este ca merge prea turat la viteza de 120km/h.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google