Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce inseamna brut /
    la banii astia cam atat se poate in romania. eu am preference . ce sa mai zic lipsa aer etc. la denivelari e chiar ok
    acum cred ca depinde si de lotul de fabricatie
    piese folossite etc. la consum ai dreptate partial , nici chiar asa 15%
    poate un 10 11 maxim. la urcare perfect adevarat , e chinuita rau aici chiar nu inteleg de unde vine diferenta fata de 1.4 daca e chiar adevarat ca si asta ar avea 75 CP. poate pe hartie . pana nu face cineva un test pe dyno eu sincer nu cred ca are 75 poate 65. la consum cred ca euro 4 consuma mai putin . la euro5 consum mai putin de 5,7% asa economic nu am avut.
    Last edited by ilie42; 11 February 2012, 15:46.

    Comment


    • 15% mi se pare un consum exagerat... poate daca o lasi jumate de ora cu motorul pornit sa se incalzeasca si apoi faci un drum in oras de 10-15 minute atunci pare plauzibil.... Mie imi arata 8,2% si am facut destul de multe drumuri scurte, destul de rar ajungand apa la 4 linii.
      Are cuplu maxim la 4000 de ture nu va asteptati sa traga la deal la 2000 de ture, pt asta s-a inventat motorul diesel. Daca stii sa mesteci in cutie se misca binisor, rapoartele scurte compenseaza cilindereea mai mica si cuplul cu cativa Nm mai mic decat la 1.4
      La denivelari se comporta ok, dar eu in general o las mai moale pe drumurile mai nasoale. E o masina care iti ofera strictul necesar, desi pretul putea fi mai mic pt calitatea si finisajele care lasa loc de mai bine.

      Comment


      • Nu sunt de acord ca nu trage la urcare! Trage foarte bine daca stii sa o exploatezi!
        Te rog sa ii imprumuti masina unui prieten care vine dupa o dacie veche si sa il pui sa mearga pe aceasi rampa pe care zici tu ca nu trage! Vei avea mari surprize!
        Doar dintr-un singu punct de vedere sunt de acord ca nu trage: cand sunt 4 persoane si bagaj! Atunci se simte ca are motor mic! In orice alta situatie urca foarte frumos.

        Comment


        • Am avut azi ocazia sa merg cu un 1.2 16V. Era Laureat. Am ramas total dezamagit. Aveam 110 Km/h si am calcat-o la blana intr-a V-a, si nimic. Aveam 4000 ture. Si dupa cum se auzea ziceai ca e polizor in flacari. Pai MCV -ul meu daca il calc creste rapid la 150... 160. Eu la 4000 intr-a V-a am 180 Km/h.
          Repet, profund dezamagit.

          Comment


          • Tu esti cu dizel, si vii aici sa il compari cu benzinarul de 1.2.... tu ai alte rapoarte in cutie si alt motor cu alt cuplu si care spre deosebire de benzinar la 4500 se plafoneaza... la benzinar la 110 daca vrei zvanc dai frumusel a 4-a si talpa.
            Eu in urcare daca schimb pe la 3500 se misca ok, dar cand e incarcata se simte...

            Comment


            • Daca ai fi condus ceva cu motor peste 2000 ai fi mai ramas dezamagit ?(de care)
              Este normal sa simti diferenta dintre motoare dar daca mergi mai des cu 1,2 ai sa te obijnuiesti si o sa iti schimbi parerea

              Comment


              • Eu zic ca e bunisor motorasul de 1.2. Eu am condus vara un model de 1.2, trebuie tinut in turatii consumul e mai mic (5,8lit. pe CB cu 3500 rot) decat daca o tii subturat(6,2 lit). In deal pe autostrada Germania din 110 km/h o tineam turata tot scade la 70 km/h, degeaba o tineam in a 4-a, apoi ii lasam saracul nu-l chinuiam, cum vine linie dreapta o ia din nou. E drept nu-i facut pentru autostrazi, ci sa te duca din A la B, e cam zgomotoasa ca orice logan, dar la pret e bun.

                Comment


                • Originally posted by adicata2003 View Post
                  Am avut azi ocazia sa merg cu un 1.2 16V. Era Laureat. Am ramas total dezamagit. Aveam 110 Km/h si am calcat-o la blana intr-a V-a, si nimic. Aveam 4000 ture. Si dupa cum se auzea ziceai ca e polizor in flacari. Pai MCV -ul meu daca il calc creste rapid la 150... 160. Eu la 4000 intr-a V-a am 180 Km/h.
                  Repet, profund dezamagit.
                  Crezi ca intereseaza pe cineva dezamagirea ta?!
                  In plus vorbesti prostii pt ca in treapta a V-a nu are doar 110 la 4000 rot/min ci aproape 130 km/h. Pe deasupra nici nu esti sofer daca vrei "blana" in ultima treapta de viteza.

                  Comment


                  • Cine vrea sa isi ia masina 90% pt oras, atunci e buna. Eu pt asta mi-am luat-o. Stau la campie si nu tre sa urc mult cu ea. Unul din avantaje e ca, spre deosebire de alte masini cu acelasi pret, este mai spatioasa . Daca dai turometrul peste cap, prinde si viteza. Consumul de pe care l-am facut (15%) nu e o minciuna. AM lasat-o sa se incalzeasca cam 3-4min, nu mai mult. Erau -21gr si zapada multa. Am avut pornit aerul cald (fara ac), si dezaburitorul, farurile de ceata si farurile de drum. Atunci am maers numai cu a 2-a prin oras, ca nu s-a putut merge altfel (luneca). Am stat mult si la stopuri Dar tot mi se pare mult. Pana la urma a scazut la 11% in zilele urmatoare.

                    Comment


                    • Cand stai pe loc, e normal sa creasca pe cb consumul! Creste combustibilul consumat, dar distanta ramane aceeasi! Eu am facut un drum de aproximativ 90 de km, la inceput arata vreo 11%. Pana la intoarcere arata 6.5% in conditii de viteza medie ~30km/h pe cb! Acum la minus 10 grade! Putin blocat in zapada, eu zic ca e bine!

                      Comment


                      • Am strabatut azi orasul (dus si intors)...cam 16km, mers prin centru. Am stat la multe semafoare. Am resetat inainte cb-ul. Mi-a iesit un consum de 7.1%. Mi se pare un consum foarte bun. Temp. era de +5grC. La -10 - -20gr consuma mult mai mult....cam 10%.

                        Comment


                        • ai mai da`on colo de masina , nu-i place numa la caldura la vreme
                          cu mama naibii la +5 gr consuma 7 si la -20 consuma 10% ?
                          hai sa zici ca ar consuma 8% dar nici chiar cu 3 litrii in sus
                          eu vara-iarna am aproape acelasi consum , acelasi stil de mers .. si merg , doar atat ca e 1.4 .. acelasi lucru,mai am si un amarat de soft pe el dar nu cred ca conteaza
                          Its just a car ...

                          Comment


                          • Sa plecam cu 1,2 16 v in tarile calde?

                            Comment


                            • da..ii place caldura. Bineinteles ca ii place caldura ... si turatia mare

                              Comment


                              • Tehnec vorbim orice motor functioneaza la parametri normali la temperaturi de 80 de grade,
                                atunci ai si consum redus si tot ce tine de temperatura motorului

                                Cat despre turatia motorului dai ,,frigari,, ca nu-i faci rau este motor de turatie
                                Last edited by lucian voi; 20 February 2012, 16:24. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google