Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • csh, stii aia cu sufletu-n rai, carnatii-n pod si ceva-n coor? tu pe astea le cauti si tare am impresia, ca atunci cand vei scoate 5000ron pe o turbina sau 2000ron pe un injector (ghinonu' e ca-ti trebuie 4 la motorul volxvagin 2.0tedy), o sa te vaiti ca si acum, o sa fii multumit si de putere mica, numa' sa fie ieftina...
    drive-test n-ai facut inainte s-o cumperi? sunteti de coma, mai copii....
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • @Seba: din pacate nu aveau la drive test decat 1.6 16v
      Banii nu sunt o problema, insa nu sunt tare darnic sa ii arunc aiurea pe masini.
      Totusi au o multime de prieteni PASSATURI, GOLFURI din 98-99-00 pana in 2012... si niciunul nu a avut probleme la 1.9TDI, cu turbina sau cu altceva. Cunosc Passat b5 1.9tdi de 116CP care are peste 200.000km si nu are nici o problema. Recent ia schimbat bratele la suspensii (1.600ron daca nu ma insel), erau cele originale, si masina merge foarte bine. La fel si Golf 4,etc. Sau mai sunt Passaturi b6 1.9tdi.
      As putea sa cumpar o Octavia 2 1.9TDI, din 2007 cu 70.000km, Elegance cu 8000euro.
      Sunt multe variante, insa cred ca raman la ,,calul meu de povara". Macar sa puna taxe dupa norma euro

      Comment


      • romanul a visat, viseaza si va visa mereu la folxvagin dizal, n-ai ce-i face. alea din 99 mai sunt masini, mai, sa merite 5000 de euro? aia din 2007, la 8000 de euro, da, ok, dar are si aia 5 ani, octavia nu-i passat, iar 70000 in 5 ani nu face deca taica-miu cu bicicleta, sa fim seriosi...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Octavia aia este al unui prieten. Este cumparata de noua, imi este vecin, el umbla cu alta masina la lucru. Mai mult sotia lui umbla cu ea. Are cam 65.000km, insa am aproximat la 70.000km. Stiu ca tot romanu' viseaza la TDI, insa se pare ca sunt fiabile, puternice, si consuma putin. Nici nu as vrea sa aud de TDI, daca m-ar lasa inima sa cumpar 10litrii de benzina la 100km pentru A4 1.8T 190CP, sau alt motor turbo pe benzina )

          Comment


          • Originally posted by Cezar View Post
            - consumabilele 650 lei, fara adaos comercial
            ...
            Fara ce? Ai avut acces la contabilitatea lor de stii cat e adaosul comercial?

            Lasati omul sa vanda masina. Daca el vrea cuplu cu orice pret e treaba lui. Chiar nu inteleg ce aveti cu CSH? Nu a stiut ce vrea cand a cumparat, e problema lui. Cumpara dom'le TDI daca asta te coafeaza.
            Last edited by Cristi_LCD; 13 March 2012, 11:17.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • acum depinde si cum e norocu .. sa-si cumpere omu la el nu se simte criza )
              Its just a car ...

              Comment


              • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                Fara ce? Ai avut acces la contabilitatea lor de stii cat e adaosul comercial?

                Lasati omul sa vanda masina. Daca el vrea cuplu cu orice pret e treaba lui. Chiar nu inteleg ce aveti cu CSH? Nu a stiut ce vrea cand a cumparat, e problema lui. Cumpara dom'le TDI daca asta te coafeaza.
                Da, am acces, caci service-ul apartine unei rude apropiate.

                Comment


                • Ideea este ca m-am gandit la Logan ca este nou, are km 0, garantie, pret bun cu programul rabla (undeva la 7000 cu tot cu tichete sau poate mai mult). Insa acuma ma gandesc ca mai bun era un sh.

                  Comment


                  • La 7000, masina nou, cu AC, nu inteleg de ce strambi din nas.
                    Ai fi avut disponibil 1000 de euro, in cazul in care ti se strica ceva?
                    Ca cine isi ia masina noua ieftina, e clar ca are un buget mititel si vrea sa stea linistit, nu sa caute prin dezmembrari diverse piese.

                    Vinde toroapa cu 5000, si i-ati ceva SH, poftim. Timpul nu-i pierdut.
                    Te lasa parintii?

                    Comment


                    • Fi sigur, ca niciodata nu dau toti banii pe o masina. Erau disponibili mult mai multi, insa am zis sa cumpar Laureatul 1.2 16v, chiar daca nu am testat-o pur si simplu nu exista nicaieri la nici un dealer, iar 1.6 16v nu era in productie, caci atunci facea trecerea la euro 5, si am zis ca mai astept iar dealerul a zis ca nu se va mai fabrica 1.6 16v, deci daca vreau logan sa cumpar 1.2 si sa nu cumpar DCi, iar 1.6 o sa consume mult interesanta strategie de vanzare.

                      M-am gandit sa fac un mic subiect la ceea ce cred eu acuma.
                      Logan vs A4/PASSAT
                      Sunt smecher ca este euro 5 fata de euro 3/4.
                      Este noua fata de 100.000-150.000km
                      Are intretinerea mai ieftina
                      Nu are nici o problema, iar la sh pot aparea
                      Nu are confortul oferit de sh
                      Nu are puterea oferita de sh
                      Nu are designul oferit de sh
                      Nu are tehnologia oferita de sh
                      Nu are calitatea oferita de sh
                      Nu are consumul oferit de sh
                      Piesele sunt destul de scumpe, asemanatoare cu A4 B7, uneori chiar mai scumpe, am facut o comparatie cu cateva posturi in urma.
                      Nu iti ofera o senzatie de bine. Testat. Cum ma simt in A4, si cum ma simt in Logan.
                      Perceptia romanilor care au educatie de neegalat, le spune ca Dacia este un jaf, ceva asemanator cu vechiile dacii, iar un Audi 89, bmw e30 este S-class chiar daca are 20-30ani, ceea ce este total gresit.
                      Nu este asa antifonata, deoarece daca mergi pe un drum cu pietre, si iti arunca piatra de pe cauciuc, zici ca o arunca in tine, asa suna tabla de tare in interior, apoi a aparut mici greierasi pe la 2-3000km, cu toate ca am avut mare grija de ea, si nu a luat nici o groapa, insa se pare ca au disparut si in acest moment nu se mai aude nimica.
                      Last edited by CSH; 13 March 2012, 23:45. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Mai omule, tu crezi ca un A4 de 7000 euro, are doar 100-150.000 km?) Si sunt sigur ca parintii tai n-ar da toti banii pe o masina.
                        Te imbeti cu apa de ploaie. La 7000, din zona premium iei doar rable. Mai pune 3000, si poate gasesti ceva decent la 10.000. Altfel, stai in banca ta.

                        Ziceai de educatia romanilor: pai tu iti masina pt ala de pe strada? Daca da, ia un e46 coupe. Se poarta, si e doar 5000-6000.
                        Totusi, trebuie sa-ti intre in cap ca ai luat o masina LOW-COST, ce n-are cum sa fie altcumva decat....ai ghicit, LOW-COST! Vrei mai mult, adanceste putin mana in buzunar. Vrei un cotet cu sigla de smecher, ia un passat sau A4, de 10 ani, vezi cum te intelegi cu el.

                        Eu unul am preferat intotdeauna masinile sh, insa mana a 2 a, nu a 7 a.


                        LE: m-am uitat acum pe net. Una decenta e undeva la 5000-6000. Daca banii nu sunt o problema, cum spuneai in postul precedent, vinde-o si cumpara ce-ti place.
                        Last edited by Cezar; 14 March 2012, 01:01.

                        Comment


                        • @Csh: stiu ce simti.. ca sa zic asa. Si eu am mers la drum lung cu 1.4 alaturi de prieteni cu masini diesel, de puteri apropiate sau mult mai mari. Ori mergeau acceptabil si mergeam toti in coloana, ori daca aveau chef de cox ii lasam sa se duca si eu mergeam relaxat, usurel. Daca incerci sa te ti dupa ei, atunci clar vei fii dezamagit de motorul tau, si de masina in general.
                          Si mie imi plac nemtoaicele, comfort, antifonare, consum mic la viteze maricele... dar parca nu ma lasa inima sa-mi iau una sh, majoritatea au peste 150.000 km si cam incep sa apara bubele. Aproape toti prietenii mei cu sh-uri, chiar si cei mai norocosi au bagat in motor minim 10-15 milioane in diferite piese. Ba mai pica un senzor, ba se mai duce un kit de ambreiaj pe care-l schimbi cu tot cu volanta(nu vrei sa sti cat costa)... sa nu mai vorbim de suspensie si celelalte subansamble.
                          Eu nu ma tin de ei la drum lung, nici nu incerc... dar nici la banii bagati in masina nu ma tin. Din 2004 si aproape 100.000 km n-am strans un surub la Logan, n-am nicio investitie in afara de consumabile. Pe tine cred ca te coafa cel mai mult un dci de 85 cai, sau asta al nou de 90 cp, daca nu-ti ajungeau ii trageai o remapare si mergeai fara probleme alaturi de prietenii tai.
                          Daca esti chitit sa-ti iei un sh, fa-o... iti va aduce mult mai multe satisfactii decat Loganul. Dar nici cand iti va pica ceva sa nu strambi din nas... pentru ca e normal.

                          Comment


                          • Inca o problema ce nu o sesizeaza nimeni:
                            Masinile SH sunt pt cei ce nu prea tin masinile mai mult de 2 ani.

                            Comment


                            • si pt cei care o tin mai mult ca decor in fata blocului.

                              Mie mi se pare confortabil loganul (desi am avut si un golf4 in stare buna). Si nici nu are un design urat...cum au multe alte masini. Motorul de 1.2 16v e gandit pt consum mic si putere normala pt o masina. Eu afara din oras nu prea ies decat eventual in concedii, asa ca e masina ideala pt mine. Ce bine ar fii daca toate masinile ar avea acest motor. N-ar mai exista discutii prostesti si cu siguranta ca accidentele ar fi mult mai putine. Sunt atatia inconstienti!
                              Last edited by 77sky; 15 March 2012, 08:27.

                              Comment


                              • Mai bine ar fii pus motorul 1,2 TCe pe logan.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google