If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cum trag si sh-urile din 00 ale unor prieteni cu 300.000km in bord si la un sfert din bani.
Mi se sparge cristalul de la ochi cand ii vad.
Si cand mai stiu ca au cate 4 stele euro n-cap si fara gram de rugina...
@csh: uite cazul meu: am vandut loganul vechi de 4 ani cu 3700. Am luat masina veche de 2 ani cu 4500 +tva+ taxa de prima inmatriculare. Deci in total m-a dus aproape 6000 euro.
Nu ti se pare diferenta intre 3700 si 6000?
Nu, nu v-ati lua sh nimic niciodata. Nu-i vorba de telefon. Ala il cumperi nou ca nu ii scump.
Dar de E-class din 2010 cu km putini la 14.000euro de la banci ce ziceti ? Nici din ala nu vreti ever sh ...
Cine stie cum se poate sterge contul ?
Nu exista E-Classe din 2010 cu km putini, la bani putini. Si iti spun pt ca am cont pe site-uri de licitatii si vad tot ce se comercializeaza. Cont nu-ti poti face, decat daca ai o firma ce are in Codul KAEN vanzari-revanzari auto.
da, mah, da' tu ai inteles diferenta de clasa, intre c4 si logan 1.4, la fel de bine cum ai inteles ca un c1 nou e mai scump decat cel mai scump logan si nu se compara. oricand o masna de clasa superioara, dupa cativa ani, va avea pret mai bun decat una de clasa mica, scheiss egal ca vorbim de s-klase vs fabia sau seria5 vs polo. exista oameni care nu au nevoie sau nu-si permit sa tina un seria 5 (pana la urma, 600ron doar bratele pe spate pt o roata la seria5 vs 600 ron tot ce inseamna punte fata la logan, e semnificativ). iar mertanu' ala din 2010, cu 14000 d eeuro, ar trebui sa te interesezi cate 30 d emiliaone te costa doar gumele pt masina aia. cat e un far? cam juma' de logan. deci despre ce vorbim? comparam vw polo cu lambo aventador sh si vai, polo nu trage cu lambo, desi sunt din acelasi concern. nu vi se pare ca dscutia e deplasata?
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Si eu am in gand sa scap de ea , si sa ma indrept spre un sh , dupa ce am avut ultima oara un passatb6 si am schimbat volante si altele am zis sa iau una noua , si am gasit un Logan 2012 chel la 4700 0km luat cu rematul , sa invete si nevastamea sa conduca , in oras e ok dar la drum lung ...de fiecare data cand ajung acasa injur de mama focului si masina si pe toata lumea , si consumul mare 6.5 7.0 la drum lung , iar in oras dracu mai stie cat consuma....mult comparativ cu una pe benzina de 1.6 2.0 . Deocamdata nu mai am bani dar o schimb cu un 525i e39 cu max 80k ce ajunge pe la vreo 5500-8000 eur. Masina rulata in Romania nu mai cumpar niciodata , doar noua ...am vazut cat de mult se degradeaza din cauza drumului , praf ca pe camp in oras,combustibil scump si de o calitate ffff slaba , si cum le maltrateaza romanii ...dar in fine masina e un bun de consum , o aduci pe butuci si dupa o vinzi unui fraier ...Respect pentru cei care isi iau una noua , dar sincer un Logan nu face deloc banii ...dar decat gargaritele alea de imitatii de masini oricand un Logan.
cu 525i o sa te doara impozitul de vreo 900 ron pe an, fata de 50 ron cat dai acum.
pana in 2000cmc e ok impozitul. tot ce-i peste, deja e mult prea mult si o sa tot creasca exponential.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment