Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SAL,masina a ajuns in service inainte de Craciun,astia din service nu au facut mare lucru pana dupa Revelion..deh sarbatorile si cred ca nu mai misca nimic in perioada aia.Nu m-am suparat prea tare..am zis ca i mai ferita acolo in service,apoi m-au sunat sa mi spuna ca piesa ajunge din Franta,apoi sa mi spuna ca au adus pentru alt model..Masina merge ca inainte..sper ca lucrarea sa fie facuta cum trebuie,sa nu ma trezesz cu apa pe la fire,ceva..Deja am vazut urme de pisici pe capota in parcarea de resedinta

    Cei ce aveti modele full nu i bai,scapati doar cu bara roasa eventual )

    ERATA;IN postul de aseara este I-AM NU IAM!!
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • Poate o alarma cu senzor de perimetru ar rezolva provlema matelor... dar e cam scumpa... Eu personal i-am plicat 2 corectii motanului meu cand l-am prins in flagrant ca se catara pe masina , si-a invatat lectia. Nu am mai vazut urme pe masina, dar nu mi-e de urme cat mi-e ca o zgarie.

      Comment


      • Nu merita investitia..cu alarma..Mai mult imi este ca roade pe la motor daca intra ceva sobolan decat zgarieturile exterioare..A capatat cateva..totul e sa nu ajunga la tabla..Mergem inainte..
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • Tocmai in ideea ca stiu cat de sensibila este atat vopseaua cat si tabla l-am "prevenit" pe motan sa nu mai faca ce a facut la tine poate pisicile se mai leaga de sobolani si d'aia iese scandal pe acolo. La mine din fericire nu misuna sobolanii pe unde parchez masina. in schimb, mai vin alte pisici si iese scandal intre mate, dar asta e, cum spui si tu mergem inainte!! Bine ca s-a rezolvat, totusi ai scapat destul de ieftin as zice, avand in vedere ca i-ai facut si o revizie... ;)

          Comment


          • Da,asa este,a fost ieftin.Consilierul de service spunea ca mi-a acordat toate discounturile posibile..Asa o fi? ) Aaa,filtrul de aer a fost suflat nu inlocuit.Mecanicul a spus ca avea dintii tare buni sobolanul ala. ) Materialul conductei e f rigid!
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • salut poti sa imi spui cam cat consuma

              se simte diferenta intre 1.2 16v si 1.4 mpi care trage mai bine

              eu am 1.6 mpi din 2004 si vreau sa il schimb si nu stiu ce sa aleg dintre 1.2 sau 1.4
              Last edited by smolysmoly; 14 February 2013, 01:23. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Mare diferenta nu e intre ele. Ambele sunt aspirate, consumul e tot pe acolo, au aceeasi intretinere. Diferenta e la acceleratie care e electronica la 1.2 si s-ar putea sa dureze un pic pana te obisnuiesti. Acum depinde ce vrei de la o masina.Loganul e o masina care daca ai grija de ea te tine.Eu am 1.4 din decembrie 2005 si se comporta foarte bine pentru ceea ce am eu nevoie. Cand o sa fie cazul de schimb o sa iau un Logan 2 de 1.2 sau 0.9 (depinde cat de fiabila se v-a dovedi turbina).
                Sunt totusi curios daca pe Logan 2 e acelasi motor de 1,2 folosit si pana acum. Ma poate ajuta cineva in acest sens?

                Mare diferenta nu e intre ele. Ambele sunt aspirate, consumul e tot pe acolo (ceva mai mic), au aceeasi intretinere. Diferenta e la acceleratie care e electronica la 1.2 si s-ar putea sa dureze un pic pana te obisnuiesti. Acum depinde ce vrei de la o masina.Loganul e o masina care daca ai grija de ea te tine.Eu am 1.4 din decembrie 2005 si se comporta foarte bine pentru ceea ce am eu nevoie. Cand o sa fie cazul de schimb o sa iau un Logan 2 de 1.2 sau 0.9 (depinde cat de fiabila se v-a dovedi turbina).
                Sunt totusi curios daca pe Logan 2 e acelasi motor de 1,2 folosit si pana acum. Ma poate ajuta cineva in acest sens?
                Last edited by danhagiu; 14 February 2013, 09:14. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • eu sunt tare curios cum suna toba sport pe motorul de 1.2?

                  Comment


                  • Salut, am o nelamurire in legatura cu bateria masinii. Am un logan 1.2 care mai mult sta pe dreapta in garaj Odata am ramas fara baterie, am pornit-o pe cabluri si am mers un drum de 350 km continu. Marea problema este ca nu s-a mai aprins "ochiul verde" nici macar portocaliu nu este. In rest nu face figuri, porneste la sfert. Masina are 1 an jumate. Care ar putea fi cauza, nu s-a incarcat suficient bateria?

                    Comment


                    • depinde de consumatori! adica de exemplu daca ai casetofonul legat pe direct(adica daca poate sa mearga si fara sa bagi cheia in contact) se consuma bateria! alarma consuma si ea daca chitaie sau daca incui si descui masina din telecomanda de multe ori...si lista poate continua!
                      in plus, bateria din fabrica e o panarama! cel putin cu a mea(40AH 330A(EN)) am avut probleme din prima iarna! cand au fost geruri de -25 de grade am dat la automat pana s-au aprins cativa martori prin bord(abs si airbag)! invartea foarte greu la frig! asa ca dupa 2 ani am dat-o jos(mai mergea, dar am avut ocazia sa pun una mai mare) si am pus una mai serioasa(75AH 680A(EN)), dar s-h. e diferenta mare! porneste de 1000 de ori mai usor!
                      mentionez ca nu merge mai mare de 75AH(incape la fix). nu ca ai avea nevoie de una mai mare....dar aia de 40 e prea mica! sau a fost a mea nasoala!
                      mentionez ca cel mai mult a stat pe dreapta o saptamana! de obicei merg in fiecare zi cu ea! cel mai mult omoara bateria drumurile scurte!

                      Comment


                      • eu pana acum nu am avut probleme cu bateria: 11500 km...probabil a ta a avut ceva...

                        Comment


                        • ventilatorul aerotermei este langa torpedou?
                          dupa ce daciotul a cuplat laptopul la mufa din torpedou, cand dau drumu la aeroterma, se aude ca si cand ventilatorul se freaca de ceva

                          Comment


                          • Ventilatorul aerotermei este lin spatele torpedoului dar ele nu sunt in contact direct deci nu prea au treaba una cu alta, dar sa nu subestimam puterea si pregatirea daciotului.
                            In general zgomotele de la aeroterma sunt produse de frunze,resturi alimente carate de soricei fapt ce necesita declipsarea ventilatorului si scoaterea resturilor.
                            In cel mai rau caz pot fi pale rupte si va trebui schimbat ventilatorul.

                            Comment


                            • Va salut,sunt fost posesor de logan si actual posesor de masina germana,si spre mirarea unora doresc sa devin din nou proprietar de logan.Povestea a fost lunga, si am schimbat masini din diverse motive,nu prea are rost acuma sa stau sa le enumar.Am citit pe aici ca unii sunt suparati pe logan si isi doresc 1,9 TDI sh cu 300.000 la bord,am trecut prin toate si cam stiu cum sta treaba
                              Am postat in topicul cu motor 1,2 16v pentru ca asta ar fi prima optiune pt mine,insa aici am nevoie de niste sfaturi de la voi ,pentru ca nu sunt hotarat 100%.
                              Momentan am Vw Bora 1,9 TDI PD ~140hp resoftat,si masina targe grozav de bine,insa nu-mi mai indeplineste conditiile mele.Vreau sa zic ca intr-adevar masinile SH sunt o loterie in care ai sanse minime de a nimeri o masina buna.Ma refer la cele care ating deja pragul de 10-12 ani.Eu sunt cumva la limita cu km facuti pe an si drumurile pe care ii fac.In medie ating anual 20.000-24.000 de km,pe drumuri nu tocmai bune,mai mult urban si periferii dar si drumuri in exterior care nu sunt tocmai lungi.In viitor ma mut la casa in mediu rural,la 5 km de oras dar unde drumul e destul de nasol,si sincer vad cum obosesc masinta zi de zi pe aceste drumuri.Un diesel dupa parerea mea mai ales cu motor de 1,9 e exclusiv de mers extraurban.Avand mai multe TDI-uri la activ imi dau seama ca circuland in oras ,si pe drumuri proste fiind nevoit sa mergi subturat efectiv cam omori masina, infunzi injectoare,turbo,omori ambreiaj,volanta cu masa dubla,care toate costa enorm.
                              Am avut logan 1,4 preferance si am fost in situatia userului "CSH" mi-am dorit 1,9 TDI ,zis si facut(bineinteles cu gaura in buget) si cand mi-au picat o gramada mi-am ros unghiile.Sigur,la inceput senzatia e tare,e diferenta mare la drum,insa dupa ce te obisnuiesti ai senzatia ca vrei mai mult,si dupa ce mai pica una alta,iti dai seama ca "de ce am facut schimbarea asta?"...loganul il luasem tot SH in 2010 dar nu am avut nici o problema cu ea si n-am ascultat de nimeni,am vandut-o...Momentan am o bora in 6 trepte TDI de care pot sa zic ca sunt multumit ,merge bine(inca)...dar imi dau seama (cam tarziu) ca doar pentru placerea de a conduce,nu e deloc util sa cheltui atat de multi bani in piese,multi au masini simple si se folosesc de ele fara probleme,altii...cum sunt eu ,nu m-am rezumat doar la atat,eu am vrut pe langa faptu ca ma folosesc de masina sa imi placa la drum ,sa ii dau forja sa ating viteze mare,sa am reprize bune,sa fie ffoarte elastica,insa odata cu trecerea timpului mi-am dat seama tre sa renunt la aceste obiceiuri si sa stau mai cuminte.
                              Revenind la subiect as vinde-o si mi-as lua logan ,tot SH de 2-3 ani,sa fie asa dupa 2010 masina si benzina obligatoriu (de diesel sunt satul,prea scumpe piesele si rpea pretentioasa).Ca sa compensez putin consumul m-am hotarat pe 1,2 16v,stiu ca va fi o trecere foarrte mare,dar poate asa macar reusesc sa scap de mania performantei .MI-as dori varianta full, dar nu sunt inca 100% decis pe acest motor de 1,2.Initial am vrut 1,6 16v dar consumul urban m-a facut sa ma razgandesc si 1,2 mi se pare cea mai buna alegere.Dupa cum ziceam fac cam 20k-22k anual,mai mult oras,si de multe ori pe drumuri unde tre sa mergi mai incet(motiv pentru care vreau sa vand bora-simt ca o obosesc foarte tare).Ce ziceti?Dintre posesori,va descurcati cat de cat in exterior cu aceasta motorizare?ca in oras clar e suficienta

                              Sper ca e ok locul unde am postat

                              Comment


                              • Cel mai bine mergi cu ea si iti dai seama daca iti "vine" bine sau nu. Incerca si drumuri in exterior unde ii poti da 120 fara probleme si tine-o asa cel putin 5 min (fara muzica). Sta prost de tot pe antifonare... Apoi incerca o depasire plecand de la 90 in treapta 4... vezi cum o simti si daca iti e de ajuns cum trage!...
                                In oras incerca plecarile dupa loc dese, de asta se cam plange multa lume (eu nu) si incerca cateva reprize de acceleratie...
                                Spor la alegerea pe care o vei face si sper sa fii multumit de ce vei gasi!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google