Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai conteaza si benzina! la mine mergea rau cand alimentam din alte benzinarii! cu lukoil mergea bine la mine! probeaza mai multe benzinarii si vezi de unde merge bine motorul!
    de exemplu o luna de la omv, o luna de la petrom....etc!
    parerea mea este ca si benzina e o chestie impornanta, mai ales la un motor euro5!
    mersul mult in oras la fel dauneaza motorului!
    mai scoate masina la un drum lung, macar la 2 luni...

    Comment


    • Revin cu detalii, cum am promis...
      S-a upgradat softul calculatorului de injectie si s-a curatat corpul-clapeta. Acum motorul merge impecabil, turatia este constanta, atat cu AC pornit cit si cu el oprit. S-a imbunatatit vizibil si "dinamica", urca mai rapid in ture (NU, nu este o impresie subiectiva, a remarcat chiar si sotia mea !). Sunt foarte multumit de cum merge acum motorul. Un imens "Multumesc !" pentru adicata2003, inginer la SERUS, care a gestionat cu profesionalism problema.
      Nota : benzina de 98, de la Petrom.
      Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

      Comment


      • @TM-00-000: esti atat de sigur ca s-a facut resoftarea? imediat dupa resoftare trebuie
        sa se reseteze bordul(a nu se intelege ca se reseteaza km sau altceva), adica se aprind toate becurile din bord si se sting fara sa faci nimic! cu contactul pus!

        @Fratello: si eu am observat ce ai spus tu! e alt motor! nu mai smuceste in frana de motor! merge mai rotund! dar cel mai mult, resoftarea o sa te ajute la iarna la pornire!!

        Comment


        • Originally posted by adaniel69 View Post
          mai conteaza si benzina! la mine mergea rau cand alimentam din alte benzinarii! cu lukoil mergea bine la mine! probeaza mai multe benzinarii si vezi de unde merge bine motorul!
          de exemplu o luna de la omv, o luna de la petrom....etc!
          parerea mea este ca si benzina e o chestie impornanta, mai ales la un motor euro5!
          mersul mult in oras la fel dauneaza motorului!
          mai scoate masina la un drum lung, macar la 2 luni...
          AM incercat si asa ...am pus din mai multe locuri benzina. Am pus si din aia scumpa. Tot asa face. DE mers in afara orasului merg cam o data pe luna. Oricum o turez destul de tare, deci calamina nu prea are sansa sa se depuna.
          Mai e si problema cu amortizarea denivelatilor/gropilor/bordurilor. Si la capitolul asta sta prost din pacate.

          Comment


          • Cum a remarcat si adaniel69, probabil se impune o curatare a corpului-clapeta ...
            Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

            Comment


            • salutare tuturor!
              am facut si eu resoftarea saptamana trecuta dupa o discutie cu dl. inginer de la dacoserv,si m-a convins ca masina va merge mai bine .
              ultima a fost in 2010 pt. unele probleme la pornire dimineata,in rest aceasi problema cu plecatul de pe loc .
              intradevar acum plec normal cu ea, nu-mi vine sa cred ca se poate asa ceva dupa 3 ani, si parca se infige mai bine.
              n-am testat masina la drum lung si nici la consum,dar in oras e perfecta,e alta masina.
              resoftarea a fost partiala si acceptata de calculatorul lor care e online cu renault,deci ultima strigare ca sa zic asa(de fapt au zis ei).
              deci eu mergeam cu un soft invechit ,cu unele probleme,soft care tot timpul de fapt e supus schimbarii in timp.
              mai revin daca am probleme.

              Comment


              • Ce versiune de soft ai acum?
                Si daca mai stii ce versiune aveai inainte.

                Comment


                • M-ati facut curios cu resoftarea, trebuie sa mai intreb si eu pe la service pe la noi. Prima data cand am pus problema asta mi-au spus ca nu au softul si ca nu au mai avut astfel de solicitari si ca nu il poate cumpara pentru o singura masina... o fi vrajeala sau nu nu stiu, asta nu mi-a spus-o nea mecanicu ci un baiat de acolo care se ocupa cu hartogaraiele si cu bla-bla.

                  Am observat o pata unsa langa fulia pompei de servodirectie. Atasez doua poze in care se vede despre ce e vorba, am pus mana dar nu am simtit sa se prelinga ulei, era doar asa umezit. Servo merge bine, nivelul de ulei de servo era la maxim, neschimbat. Sa se fi infiltrat pe langa simeringul de la fulie?? a mai observat cineva asta?
                  Pe langa asta am observat si la mine ca e umezit destul de bine de ulei in zona capacului de la culbutori, dar nu am mentionat nimic despre asta in service vazand ce reparatie cu silicon rosu in bataie de joc i-a fost facuta unui alt coleg pe forum.
                  Masina are aproximativ 39.000 km. in 2 ani si cateva luni.
                  Attached Files

                  Comment


                  • danik,nu cunosc versiunea softului,dar un lucru e sigur ;depinde unde mergi cu masina pt. acest lucru si sa fie intradevar profesionisti,nu sa umble cu prosteli.
                    piroman22,la fel e si la mine de aproape noua cu ambele probleme.masina e fabricata in oct.2009 si cumparata in iule 2010 la reducere.
                    ruleaza linisit ca nu se intampla nimic,nu se merita efortul sa umbli acolo sau poate sa strici mai rau.am ridicat si eu problema in service in timpul garantiei si m-au convins ca nu se merita interventia,si ca nu se va agrava(cu uleiul pe la capacul culbutorilor).
                    oricum eu merg la ei din 2005 de cand am avut primul logan si in general au fost seriosi si corecti.

                    Comment


                    • Am si eu ceva ulei prelins pe la motor dar nu s-a agravat nimic in timp. Am observat problema anul trecut si nu scade nivelul uleiului pe joja si nici n-a aparut vreo problema. La acea vreme am intrebat si eu un mecanic si mi-a zis sa ma linistesc si sa-i dau pace motorului asa cum este.

                      Comment


                      • Si eu mai aveam probleme la pornire,dar de cand circul cu ea mai des nu mai face.NU stiu dc o sa fie la fel cand vine sezonul rece.As face si eu resoftarea,desi cand am fost la Dacoserv spuneau ca nu au o versiune noua de soft.,asta se intampla in ian.2013.Platesc,dc e,numai sa.i faca update.Oricum as fi doritor sa conduc si alta masina cu update,sa observ diferenţe fata de a mea.
                        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                        Comment


                        • se poate intimpla sa nu porneasca ,, din prima ,, si din cauza benzinei
                          am patit-o si eu

                          Comment


                          • Daca pui de la omv sau de la petrom cum sa fie benzina problema? Dupa ce ca e foarte scumpa. Decat sa pui din aia scumpa 99 mai bine mergi asa, cu probleme la plecare. acest motor cred ca a fost modificat de astia de la dacia. De aia nici nu mai apare sigla renault pe carcasa motorului.

                            Comment


                            • Din curiozitate, voi cand bagati cheia, dati direct sau asteptati circa 7 secunde?
                              Mi se pare si normal, atunci cand nu asteptati sa se stinga toti martorii, sa aveti probleme cu pornirea. Eu am pornit masina statuta de 2 saptamani, la -20 grade, si a pornit din prima fara nicio problema. La cat de frig era, martorii se stingeau in reluare.
                              sigpic

                              Comment


                              • La mine s-a intamplat sa plece greu la prima cheie in sensul ca a invartit mai mult decat de obicei electromotorul pana sa pornesca , si da astept de fiecare data sa se stinga toti martori din bord.Si eu cred ca benzina e de vina.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google