Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si a mea este din oct. 2009.Primul update in august 2010 pt.probleme de pornire la rece,al doilea in august 2013 pt.fluctuatiile la plecarea de pe loc(3 ani m-am chinuit asa cu ea).
    Acum e mult mai bine.
    Softul sufera mereu mici imbunatatiri cat este in functiune.

    Comment


    • Originally posted by adaniel69 View Post
      la apan pe dig am facut si eu resoftarea si am stat langa masina cand mi-a facut resoftarea!
      imediat dupa ce s-a terminat resoftarea s-a resetat bordul(s-au aprins totimartorii si s-au stins, ca atunci cand pui contactul) cu cheia in contact!
      plus ca o sa vezi in mers diferente!
      si oricum nu iti face altfel de update decat cel din serverele renault!
      bordul palpaie si la o diagnoza simpla , mai ales cand se conecteaza pe ABS ...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • da, dar se aprinde doar pe ce te conectezi! te conectezi pe ABS, se aprinde DOAR ABS-ul!
        dupa resoftare se aprind toate si se sting! exact ca atunci cand pui contactul pe pozitia ON(nu ACC)!

        Comment


        • Salut,sunt posesorul unui logan 1,2 16v din 2014 ,am cumparat masina pentru taxi .
          Va rog sa imi spuneti si mie unde are senzorul de viteza acest model de logan? pe abs sau pe cutia de viteze ?multumesc mult

          Comment


          • hello everybody!
            am demontat bordul pentru ca in treapta 2 turbina producea vibratii suspect de mari. m-am inspirat din tutorialele existente si in mare am reusit numai ca m-am pricopsit cu martori ABS si AIRBAG SOFER aprinse mereu. Eu zic ca am pus (toate) mufele la loc. va rog cine ma poate lumina!
            multumesc pentru atentie.

            Comment


            • @gebar La Logan II nu ai senzor de viteză, viteza e dată de ABS-ESP pe CAN.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Adică este mai greu de "păcălit"!

                Comment


                • ma intereseaza sa stiu daca merita sa cumpar o interfata de diagnoza can clip renault v145,lb chiar daca o folosesc numai pentru 2 logane pe care le am.

                  Comment


                  • Softul de injectie 2014, mi s-a parut ca raspunde masina mai bine in accelerari. De asemenea am rezolvat pornirea ratata la cald.

                    Comment


                    • ma intereseaza daca merita investitia. nu ma gandesc la resoftare.

                      Comment


                      • Depinde ce iti propui sa faci. Costa cam 500 ron, din auzite.

                        Comment


                        • sa fac cu ea tot ce se poate in materie de diagnoza si evaluare. am inteles ca stie destule. de pret am auzit si eu cam 600. numai ca softul nu e compatibil cu w8.1 si mai trebuie ceva.macar daca o folosesc de 10 ori se amortizeaza.
                          Last edited by ovdumi; 20 January 2015, 12:28.

                          Comment


                          • Si crezi ca vei avea asa multe probleme?
                            Ma indoiesc...

                            Comment


                            • pe forum sunt destui care au semnalat probleme diverse legate de erori semnalate in bord. eu am luat contact cu ele dupa ce am dat bordul jos si desi am fost atent m-am trezit in final cu martori aprinsi in tabloul de bord. ma gandesc ca daca aveam scula asta ajungeam mai repede la o concluzie. eu zic ca probleme o sa tot fie si macar astea care pot fi diagnosticate electronic sa le rezovam singuri.

                              Comment


                              • Am schimbat filtrul de aer,cand apas brusc pedala de acceleratie se aude la motor un fasait scurt de maxim 1 secunda,probabil ca l-am perceput avand capota si portiera deschisa.Nu stiu daca pana acum facea la fel,sper sa nu fie aer fals pe undeva,motorul merge rotund.,ralantiul este stabil. Sper ca asa fac toate. In privinta carcasei filtrului de aer, nu inteleg ce rol are ramificatia unde intra tubulatura flexibila de aer.Sub acea ramificatie exista o garnitura de cauciuc unde intra o teava din plastic. Banuiesc ca in interiorul carcasei filtrului de aer (ma refer la zona de deasupra motorului)exista doua compartimente separate care ajuta probabil pentru a nu se face condens in interior,plus ca sub filtrul de aer,carcasa are doua gaurele.
                                Last edited by mike-5; 5 October 2015, 18:54.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google