Baga aer rece, ma intereseaza sa aibe racire buna la motor, aerul oricum nu-l prea folosesc, dar baga rece chiar si dupa 5 ani in care nu am umblat sa schimb freonul.
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
O concluzie dupa 5 ani de utilizare a unui logan ph2.
-greieri din a 2-a zi (dar au disparut la fel cum au aparut)
-foarte slab antifonata, pot sa pariez ca dacia 1300 e mai insonorizata decat loganul. De ce zic asta ? Cand merg pe drum si sar ceva pietre mici de pe roti zici ca ma lovesc direct in cap asa tare se aude cum da in tabla, nu mai suport cand ma intreaba un prieten cu golf 3 si altul cu a4 b5 (pe aia cu masini mai noi nu are rost sa ii mentionez) de ce suna asa tare ?
-cutia are trepte scurte, la 100 am 3000rpm parca iar la 3500 undeva la 120km/h ceea ce e foarte deranjant la drum lung fiindca nu e antifonata deloc la interior si dupa 100 zici ca ai motorul in brate. Am observat asta si la motorizari de 1.6, deci nu-i valabil doar pentru 1.2. Am mers cu passat 1.6 din 97 care are aproximativ aceleasi turatii insa inauntru e liniste totala. E obositor de condus in afara.
-consumul este foarte ok, intre 4.5-6.7% mediu in functie de vreme, greutate si viteza.
-scaunele cam inconfortabile comparativ cu alte masini.
-directia extrem de greoaie cu tot cu servo.
-ambreiajul prinde cam sus fata de alte masini.
-in marsarier intra cand are chef
-cand e cald si sta in soare, porneste la a 2, 3-a cheie si e enervant mai ales ca odata am patit si la spalatorie si masina era de cateva luni.
-stabilitatea cam lasa de dorit, insa nu am nici o problema ca dau peste bolovani, borduri... trece peste orice ca un Patrol
-foarte fiabila, nu a avut absolut nici o problema, doar consumabile si un cap de bara.
In afara ca e masina noua si e foarte fiabila din punctul meu de vedere + consum bun, alte avantaje nu i-am gasit.
As mai cumpara asa ceva ? Da ! Insa versiunea cheala cu 3500euro si tichete. Sa iei un laureate/prestige consider ca nu "face atatia bani".
Comment
-
dacia 1300 nu avea nici umbra de insonorizant, ligheanul macar are pe peretele antifoc si pe capota chiar e mai bine insonorizata, nu-ti mai aduci tu bine aminte cand faci comparatii cu alte masini, nu uita si cat au costat alea cand erau noi. antifonul nu se consuma ca benzina. daca in 2000 audi avea zgomot interior 55dB, pai in 2015 cam tot atat are. loganul peste 10 ani va avea 70dB zgomotul, pt ca atat il are si de nou daca visezi masina noua la 6000 de euro, cu dotari, performante si confort de masina de 36000 de euro, cred c-ar fi cazul sa iti revizuiesti viseleDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postdacia 1300 nu avea nici umbra de insonorizant, ligheanul macar are pe peretele antifoc si pe capota
Comment
-
ce? au fabricat asa trotinete cu motor, cu tabla goala, fara paslele alea? is nebuni...pe cuvantul meu. la loganurile de 1.4 nu cele mai "chele", ci "level 2" ca exista acea pasla. la al sotiei exista antifon pe peretele antifoc, la al meu e pasla aia pe antifoc, pe capota motorului si pe capota portbagajului. al ei "level 2 bis" - abs plus , al meu laureate. din avatarul tau deduc ca ai macar "level 2" (bara si oglinzi in culoarea masinii, proiectoare de ceata). si la ala dacia n-a pus antifon...no comment.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Imi puteti arata in poze despre ce "antifonare" vorbiti ? Stiam ca la diesel e mai antifonat. Insa eu vorbeam de partea din spate la roti, ca de acolo se aude deranjant, mai ales acuma ca vine iarna si incep astia de la drumuri sa arunce nisip pe drum.
Comment
-
Originally posted by ManGreek View PostO concluzie dupa 5 ani de utilizare a unui logan ph2.
-cand e cald si sta in soare, porneste la a 2, 3-a cheie si e enervant mai ales ca odata am patit si la spalatorie si masina era de cateva luni.
Comment
-
Originally posted by ManGreek View PostO concluzie dupa 5 ani de utilizare a unui logan ph2.
In afara ca e masina noua si e foarte fiabila din punctul meu de vedere + consum bun, alte avantaje nu i-am gasit.Logan GPL 1.4
Comment
-
Eu am mers 6 ani aproape cu un sandero 1.2 16v 2011, dupa anii astia fac un scurt review.
Puncte forte:
-Consum f bun
-Spatiu destul si polivalenta in transportat chestii mari
-taxe mici
-cheltuieli de intretinere mici
-fiabilitate motor
Ce nu mi-a placut:
-bazaituri bord / aer conditionat
-doar cu blana scoti untul din motor
-asamblare jenanta
-scaune incomode
-treptele scurte m-au omorat
Lasand la o parte cancanurile, masina nu a avut absolut nici o problema, nu m-a lasat in pom vreodata, a mers tot timpul fara probleme. Per total, sunt multumit de masina tinand cont ca am dat pe ea aprox 7000E de la 9500E cu rabla si discount la vremea respectiva.
Pe de alta parte, pentru ca la vremea respectiva nu mi-am permis, am platit rate aproape 4 ani si stiu ca eram un pic frustrat de partile negative dar am trait si cu asta. O data ce treceau anii si masina se comporta din ce in ce mai bine si intr-un fel crestea in ochii mei, poate ma obisnuiam eu mai bine cu ea si invers...nu stiu, insa ce pot spune dupa anii astia este ca sunt multumit de ea, mai spartana ce-i drept dar cu ea am facut Grecia, Croatia, Transalpina, Transfagarasanul...si multe altele din Ro.
O data cu anii, am hotarat sa trec si la o masina noua, dar nu Dacia. Daca era sa raman la un logan probabil ma interesa dci-ul dar la banii aceia de 12.000+ E nu cred ca e o alegere prea buna .Consider Dacia o alegere buna in zona de pret 7000-9000 E. De la 10.000-11.000 in sus exista alternative cu multa calitate in plus la alti concurenti (nu ma refer la dotari ci confortul oferit soferului).
Cu stima,
Alex
Comment
Comment