pai avand in vedere ca e tot de 75 CP e clar ca trage la fel ca cel de 1,4. in plus are si cutia mai buna deci ar trebui sa fie chiar mai bun ca 1,4.
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Eu cred ca 1.2 16v va fi o surpriza la cum va tragea fata de 1.4 MPI, nu stiu de ce presimt chestia asta. Sunt patit, pana sa conduc 1.5 dci de 65 cp (avea 68.000 de km. alergata) spuneam ca sunt varza, 0-100 in 14 secunde oficial parca, ca nu se compara cu 1.4 mpi, avantajul ar fi fost la consum, nici la ala ca eu am gaz dar dupa ce i-am dat am ramas masca. Cam asa ceva si cu 1.2 16v. Stiti cata' experienta iti trebuie sa faci test-drive la astia la Dacia? Sunt curios cum merge 1.2 16v, in 6 luni jumate am mers cu Loganuri de m-am urat, mai putin 1.5 dci de 70 cp, 1.6 16v si mai nou, 1.2 16v.
Comment
-
in brasov astia de la ASV zic ca inca nu au comandat nici macar unul..normal ca nici nu au vandut..si nu au nici la test drive...dar ei au zis cu gura lor ca e prastie,praf...au recomandat 1.4 in schimb..chiar daca era mai ieftin.(vb din cunostinta de cauza..)Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Din datele furnizate de cei de la Dacia se vede un consum mai scazut la 1.2 16V fata de 1.4 8V.
Acum depinde de fiecare cum exploateaza masina.
Daca stam sa ne gandim vechile Dacii aveau motor de 1.3 si cu mult sub 75 CP si nu consumau deloc mult.
Asa ca nu vad de ce 1.2 16V ar consuma mai mult decat 1.4 8V tinand cont ca este si un motor mai ecologic, iar reviziile se fac la 2 ani sa 40000 KM, fata de 1.4 la care reviziile se fac la 1 an sau 20000 KM.
Comment
-
Originally posted by stefannt View Postscuze daca debitez prostii,dar am o vaga impresie,ca un motor mai mic, pe o masina la fel de grea si cu o cutie etajata mai scort v-a consuma mai mult,adica va trebui turat mai mult motorul pt a obtine aceiasi vitezaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am facut in iunie un drive test cu 1.2 16v si mi-a placut,are culpul mai sus pe la 4700rot/min,trebuie turata mai tare fata de 1.4 care il are la 3000rot/min,se simte cand cuplezi AC trebuie sa schimbi intr-o treapta inferioara daca vrei sa faci o depasire mai din scurt,dar pentru economia de carburant se merita,producatorul specifica ca reviziile se fac la 40000km,de la dealer mi-au spus ca la 20000km si interesant ar fi si pretul la revizii (cred ca pe site-ul dacia se face si putina reclama mincinoasa),dar una peste alta eu mi-as dori ptr sotie un Sandero 1.2 16v,dar din pacate la noi nu este criza,doar lipsa de lichiditati
Comment
Comment