Daca se face remap la asta de 1,2 16 v,se obtin mai multi cai decat din cel de 1,4 8 v?
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
In completarea celor afirmate de @octavian atasez un fisier.Attached Files
Comment
-
@Maxsz55: sa pui o poza cu spatele masinii sau sa o postezi la My ride. Vreau sa vad sigla 1.2 16v cum arata pe Logan.
Comment
-
Originally posted by alin2009 View PostDaca se face remap la asta de 1,2 16 v,se obtin mai multi cai decat din cel de 1,4 8 v?
Ca si putere cele 2 sunt la fel numai ca aceleasi performante se obtin la turatii diferite.
Motorul de 1,4 va castiga ceva in plus la cuplu.
Cipul se merita facut pentru a putea suplini scaderea de putere cand se porneste A/C-ul.
Comment
-
Interesant este faptul ca acest motor n-are decat un singur ax cu came si nu 2 ca la 1.6 16v.
Dovada (ce am gasit pe net): http://www.allworldautomotive.com/au..._ots18930.html
Comment
-
Salutare!Permiteti-mi sa imi corectez greseala cu Rpm....am scris din greseala 3600....am tastat 3in loc de 2 ....masina in treapta a 5-a la 100kmph are 2600-2700rpm
Pt:AleXpeed am incarcat o poza ca sa iti satisfac curiozitatea...scuze de caliate dar e facuta intamplator de la o distanta cam mare ...am editat-0 un pik sa se vada mai clar dar nu prea am ce sa scot de la ea.http://fbx.ro/i/9db33ae1cec5bb915bbc34693de37957
Comment
-
Slautare!Permiteti-mi sa ma corectez la chestia cu turatia am scris din greseala 3600rpm la 100kmph in loc de 2600..am tastat 3 ca de e langa 2 ...se mai intampla.
Pentru AleXpeed am uploadat o poza sper sa poti sa iti satisfaci curiozitatea cu toate ca nu este foarte clara.http://fbx.ro/i/9db33ae1cec5bb915bbc34693de37957
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostPrietene, ai dat-o rau in bara.
Ia zi tu, dupa JH3 stii cumva ce indicativ mai este (eu chiar nu stiu)?
Si ia verifica tu sa vezi (inainte de a posta) tipul de cutie JH3 este pus si pe varianta dizal 70 cp si te asigur ca rapoartele nu sunt aceleasi (ar fi culmea).
Deci logica ta nu functioneaza bine la treaba asta.
PS:Max55 (si Loganu) : acum ai vazut si tu ca NU au aceleasi rapoarte, 1.4 (sau 1.6 mpi) la 3500-3600 rpm pe tr V are ~125-130/h, mult mai lungi rapoartele.
Pe mine nu ma mira ca are ~3500 rpm la 100/h, e normal, cutia e gandita dupa motor, nu ca la mpi.
Pe mcv motoarele au JR5 care este pe cabluri ...
JH3-053 e codul de diesel
ce nu inteleg la DCI de ce apare JH3 ,pentru ca si dciul e pe cabluri ...
ce e 70cp euro 4 cu ambreiaj hidraulic ar trebui sa aibe comanda pe cabluri ... deci JR5Last edited by Cristi_Xp; 27 September 2009, 22:23.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
@daniel68: daca-mi permiti o intrebare...la benzinar, cum reglezi sarcina motorului daca nu modificand cantitatea de aer ce intra in motor? deci clapeta, zic eu, indiferent ca e actionata electric sau prin cablu, trebuie sa existe. fara un obturator pe galeria de admisie, motorul ala merge numai blana sau numai in regim de detonatie, nu are alta varianta.
@lungan: 1.6_16v are clapeta orizontala. si e mai mare in diametru decat cea de 1.6mpi. rezistenta potentiometrului cred ca e identica cu cea de mpi, deci ar trebui sa poti face schimbul. cred ca ti-am dibuit "baza"Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment