Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ii trebuie forja nu gluma, dar oare cat o fi de zgomotos motorul?

    Comment


    • ca o ascutitoare )
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • asa mai ziceau si unii cu albeea, cum ca pocnitoarea lor are cuplu de 110Nm la 3000rpm si prestige 148 dar de-abia la 3800 si de aia fiatul de 80 de cai face loganul de 105
        nu va mai luati dupa turatia de cuplu maxim, uitati-va pe ce plaja de turatie are un motor 85-90% din cuplu si apoi faceti comparatii. sa vedeti ce iese...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by ROLion View Post
          ii trebuie forja nu gluma, dar oare cat o fi de zgomotos motorul?
          pana la 2900 tr/min abia il auzi (zgomotul facut de cauciucuri pe sosea este mai mare), iar vibratiile sunt nesemnificative. De la 3000 (fix) in sus se aude un zumzait clar iar vibratiile se simt in volan.

          In treapta a V-a la 100 km/h aveam 3000 tr/min iar in tr. a IV-a la aceeasi turatie aveam 80 km/h. Motorul e nervos in tr. a II si a III (pisti acceleratia si simti ca intri in scaun).

          Consumul mediu il am undeva in jur de 7.0 l / 100 km (65% oras, 35% afara), precizez ca masina este in rodaj (in jur de 800 km parcursi).

          Comment


          • Totul e frumos.
            DAR..te rog sa te hotarasti asupra turatiilor pt ca ai creat ceva discutii pe aici.
            E a doua afirmatie (a ta) care n-o sustine pe prima.
            Eu sustin in continuare ca are cutie mai scurta, departe de a avea la 110 km/h 3000 rpm.

            PS: sa nu intelegi gresit, dar suntem f f f interesati de motorul asta pus pe Logan sau Sandero, au fost discutii aprinse ref la rapoarte si alte cele.
            Eu sunt sustinator convins ca e mai bun decat 1.4 mpi si ca are rapoarte mai scurte si mai potrivite pt motorizarea asta.

            LE: imi cer scuze, era vorba de colegu Max55 care sustinea ca la 2600-2700 rpm are 100/h.
            PPS: MUMUS - l-ai condus? senzatia de nervozitate e mai reala la 1.2 16V (fata de 1.4 mpi), te asigur.
            Last edited by Octavian; 1 October 2009, 22:32.

            Comment


            • wow primul proprietar de 1.2 suuuper...
              cred tot ce zici dar aia cu bagatul in scaun....nu am cum (pana la proba contrarie)
              A zis cineva bine ca asta va fi muult mai bun decat 1.4 (care e cel mai tare)

              ps: Tavi...a zis 3000 la 100 pe ora
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Originally posted by mumus View Post
                cred tot ce zici dar aia cu bagatul in scaun....nu am cum (pana la proba contrarie)
                E vorba de treapta a II-a si a III-a (acum sa nu te gandesti ca e vorba de multi g, ca la avioane ). Mai sus nu am incercat deoarece in rodaj nu pot depasi, conform cartii tehnice, 3500 rpm. Dar cred ca efectul nu va mai fi prezent, mai ales dincolo de 120 km/h.
                Originally posted by mumus View Post
                A zis cineva bine ca asta va fi muult mai bun decat 1.4 (care e cel mai tare)
                Nu am condus 1.4, dar nu cred ca motorizarea 1.2 16v e mult mai buna - daca ar fi sa ma iau dupa cifrele de pe site-ul oficial, care la consum, pana acum, se cam confirma - exceptand consumul si poluarea, acestea fiind si principalele criterii pentru care am ales, eu conducand mai mult in oras.

                Singurul lucru care ma cam deranjeaza e zumzaitul (zgomot) si vibratiile care apar odata ce ating 3000 rpm. Nu sunt foarte deranjante, dar e ciudat faptul ca apar aproape brusc intr-un interval, zic eu foarte scurt, de la 2900 la 3000 rot/min. As fi preferat sa fi aparut dupa 4000 rot/min. Sunt curios daca se va comporta la fel dupa cca. 3000 km cand "motorul isi va arata adevarata valoare".

                Am remarcat ca cineva a spus ca in treapta a V-a la 100 km/h are 2600 -2700 rpm, dar pot spune sigur ca la mine sunt 3000 rpm (valoare afisata de turometru), nu stiu de ce, poate e vorba de un motor mai putin performant. Am sa mai verific odata mai atent.

                Originally posted by Octavian___30;
                Eu sunt sustinator convins ca e mai bun decat 1.4 mpi si ca are rapoarte mai scurte si mai potrivite pt motorizarea asta.
                Da, am remarcat acest fapt si in plus pot spune ca ai inclinat definitiv balanta, in cazul meu, cand am ales sa-mi iau 1.2 16v. ;)
                Last edited by rolandd; 2 October 2009, 09:11.

                Comment


                • Zgomotul de la 3000 rpm este rezonanta pe care o face motorul cu toba de esapament. E "boala" de motoare Renault. Dispare cam la 3500 rpm.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • ce ai? logan sau sandero? din ce oras esti ?

                    Si te baga in scaun pe tr 2 si tr3 pana in 3500 rpm ???
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Originally posted by mumus View Post
                      ce ai? logan sau sandero? din ce oras esti ?
                      logan.
                      Originally posted by mumus View Post
                      Si te baga in scaun pe tr 2 si tr3 pana in 3500 rpm ???
                      Da, chiar ma gandeam ca de acum inainte nu voi mai avea prea mult stres cand voi fi nevoit sa depasesc carute si tractoare.

                      Comment


                      • din ce oras esti? ce masina ai avut inainte de asta? Scuza-mi curiozitatea.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • rolandd: incepator; data inscrierii: 01-10-2009; locatie: arad, romania. motorizare: 1.2 16v; varsta: 34; posturi: 3; ie grele, nu?...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • sa fiu al naibii daca nu m-am uitat la el la date....
                            m-am uitat chiar de 2-a ori...
                            vai de curu meu.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • am schimbat datele utilizator dupa ce ai intrebat prima data, dar nu am mai precizat acest lucru. Prima masina a fost o dacia 1300. Chiar ma gandeam ce progres am facut, am trecut de la dacia 1300 la dacia 1100.

                              Comment


                              • hai ma...aproape 1200...deci in comparatie cu aia veche...e normal ca simti ca fuge de sub fund...
                                Sunt curios..peste un timp, cand vei conduce si 1.4...ce diferente vei observa.
                                Spunene si noua cand se va intampla lucrul asta.

                                Seba.....nu sunt nici chior nici tampiit
                                Ce bine ma simt cand vad ca nu am gresit
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google