Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haideti cu mai multe impresii si teste cu si despre 1.2 16v
    I don't ride low, I fly high...

    Comment


    • ce putini pa-ici,la-s ca cresc ei mari!interesant 1.2 -ul sa stim mai multe de el aseptam propietarii la taifas ))ronald sa il stapanesti sanatos

      Comment


      • Originally posted by Cristi_LCD View Post
        Zgomotul de la 3000 rpm este rezonanta pe care o face motorul cu toba de esapament. E "boala" de motoare Renault. Dispare cam la 3500 rpm.
        Da, asa este. Dupa ce trece de 3500 de rpm vibratiile care apar la 3000 rpm dispar.

        Cand am fost la reprezentanta, primul lucru care mi l-au spus cand au auzit ce motorizare ma intereseaza, a fost ca nu au acest tip de motor pentru testari dar daca vreau pot sa testez unul de 1.4.


        P.S. @ preferance si ROLion va multumesc pentru urari
        imaginea de mai jos a fost facuta in treapta a V-a
        Attached Files

        Comment


        • hopa, ca asta micu' are alta cutie... deci posibil sa-l bata pe cel mai smecher dintre motoare, celebrul, puternicul, ultra tunabilul si economicul 1.4empetrei...na, ca v-ati gasit nasul, daca va face 1.2 o sa aveti iar motive sa va inversunati si mai tare pe turbine, usurari de volanta, taiat parti din masina, chiptuning, ca sa-i aratati bietului 1.2 cine-i seful
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Asteptam cu nerabdare motorul de 1l care va bate tot ce se poate...mai ales pe 1.6 16 v
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • In mod normal la drum lung 1.2 16V ar trebui sa fie seful.
              Trage mai bine pe reprize decat 1.4 mpi (s-a confirmat daca mai era cazul, ca are aceeasi cutie/rapoarte ca si Clio III 1.2).
              De la 80-100 pe tr IV daca se pleaca in paralel, 1.2 e sensibil mai fasnet ca 1.4.
              Si treaba asta se poate dovedi (asa incet, tot ce am spus de 1.2 se confirma).
              Si daca gresesc, dau masina cu tot cu chei.

              PS: ci Fiesta 1.25 75 cp am pierdut pe 80-120 pe tr IV, care e si mai greu.
              Last edited by Octavian; 12 October 2009, 11:31.

              Comment


              • Originally posted by Chip View Post
                Azi mi-am luat masina.. 1.2 16v
                Nu am avut ocazia sa merg cu 100km/h.. am facut abia 19 km.
                A fost fabricata in 24 sept. 2009, a venit cu cauciucuri Continental
                Motorul suna f fain. Am sa revin si cu alte detalii...
                Salut chip,
                pune poze cu compartimentul motor si alte detalii la my ride

                Comment


                • Inca nu am apucat sa fac poze, am sa vin si cu poze...

                  In compartimentul motor e mai mult loc, intradevar e un motor mic.
                  Se confirma faptul ca in tr. 5 foarte aproape de 3000 rpm ai 100 km/h.
                  Oricum are rapoarte mai scurte. Asta se simte sigur daca ai mai condus si altceva. Tr 1 mi se pare chiar f f scurta. Undeva am citit ca 90% din cuplu e disponibil si la turatii mici, chiar daca 100% e la 4250 rpm. Eu am observat ca de la 2000 incepe sa traga fara sa simt ca-l fortez cu pedala de acceleratie.

                  Nu am nici un fel de vibratie la 3000 rpm. (asta trebuie testat pe asfalt perfect lucios fara zgura).

                  Legat de zgomot motorul vibreaza la relanti aproape ca un diesel (exagerez putin) si are o tonalitate placuta, nu e asa strident ca cel de 1.4. Dupa cum suna nu zici ca e de 1.2 .
                  Dupa 2500 rpm incepe un suierat. Cineva a folosit cuvantul "nervos", e cel mai potrivit.

                  In tr. 1 se aude cutia de viteze cum se auzea la dacia 1300, 1310 la mersul inapoi. Poate am eu o problema cu a mea. Va rog sa-mi confirmati daca si la voi se aude asa in tr. 1.

                  Pe scurt facand o comparatie intre dacia 1300 (ce am avut eu inainte) sunt super multumit.

                  Dacia 1300: motor 1.3 / 900 kg / cauciucuri 155 / cosnum extra urban 7 l/100 km
                  Logan 1.2 16v: motor 1.2 / 1055 kg/ cauciucuri 185 / consum extra urban 5 l/100 km

                  Fratele meu a fost taximetrist pe un logan 1.4, dupa ce va conduce acest 1.2 am sa fac o comparatie intre 1.2 16v si 1.4 mpi
                  Last edited by Chip; 12 October 2009, 20:09. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by rolandd View Post
                    Da, asa este. Dupa ce trece de 3500 de rpm vibratiile care apar la 3000 rpm dispar.

                    Cand am fost la reprezentanta, primul lucru care mi l-au spus cand au auzit ce motorizare ma intereseaza, a fost ca nu au acest tip de motor pentru testari dar daca vreau pot sa testez unul de 1.4.


                    P.S. @ preferance si ROLion va multumesc pentru urari
                    imaginea de mai jos a fost facuta in treapta a V-a
                    Cand vii la o intalnire Logan Club sa iti vedem masina?
                    In Arad se tine in fiecare sambata de la 16-30 in parcarea de dinaintea patinuarului.

                    Comment


                    • Am atasat niste poze....
                      Attached Files

                      Comment


                      • Mititelul de el . Mancala-ar tata.
                        Ce-i chestia aia galbena de langa alternator? Joja? Daca da, de ce are gogoloiul ala in capat.
                        Visez eu sau motorul acesta a fost pus pe noul Symbol in aceiasi perioada ca si pe Logan. Ca sa nu se mai spuna ca ne dau frantujii ce au prin magazii.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • 1.2 16v este a fost pe Clio II de prin 2002, stai linistit ca nu avem noi onoarea asta.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Da dar pe Symbol nu a fost. .
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • Originally posted by vitriol View Post
                              1.2 16v este a fost pe Clio II de prin 2002, stai linistit ca nu avem noi onoarea asta.
                              Da, dar motoru de atunci avea 72 cp.

                              Comment


                              • mah da' asta de acu' sigur are 75? ca la dacia, in mod uimitor, toate motoarele au puterea multiplu de 5...la dizal 65, 70 si 85. desi ala de 70 are doar 68, dar metoda aplicata la benzinarul de 87 de cai, pardon, mii de scuze, de 90 de cai vad ca tine de cativa ani buni. adica mint cu nerusinare, nici macar sa dea un edit la graficele pe care tot ei le posteaza nu sunt in stare... revenind, benzina are 75, 90, 105 cai, punem pariu ca daca vreodata motorul de 133 de cai de pe twingo rs ajunge pe logan, va avea ori 130, ori 135cp?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google