Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu intentionam sa fac misto, chiar am oarece simpatie pt asta micu' si agitat, dar se pare ca, dupa cum am prevazut, astia cu dizal isi vor da foc la masini in grup, in urmatoarele 3 luni. propun sa facem un topic cu poll unde sa se adune, sa-i vedem cat mai multi si sa ne incalzim la focul respectiv. sau sa ne afumam, daca e prea multa motorina. las-o dracu, tavi, ca la modul serios devin dizelarii invidiosi...
    hai sa asteptam 2-3 luni sa vedem ce si cum...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Io cred ca n-ai mai citit de mult pe la dizaluri sa vezi 3,81985637-4,5194518534667 % consumuri...
      Scuze de off.
      In orice caz, e un motor care se multumeste cu mai putina benzina (la aceeasi viteza medie) decat 1.4 sau 1.6.
      Si eu il simpatizez si as prefera la orice ora asta micu' in locul lui 1.4 mpi.

      Comment


      • Ma eu zic ca va grabiti cu parereile despre motorul asta, stiu doar ca am o prietena cu un Clio II din 2002, varianta hatchback, si ii consuma 12 la suta in Bucuresti. In afara nu prea iese cu el, deci nu stiu...
        Mai am la servici un coleg cu un Symbol d-asta nou, 1.2 16v, si traseul lui zilnic este pe centura Bucurestiului, comuna Chiajna - Chitila pentru cei care stiu zona. Deci practic este drum de mers cu 60-80 km/h constant fara semafoare. Are vreo 1500 km masina si consumul este de 6.9 la suta.
        Sa speram ca ma insel, si cei de care zic eu nu stiu sa conduca. Vom trai si vom vedea despre ce e vorba cand vor aparea mai multe exemplare pe strazi.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • a ridicat si tata un logan cu acest motor.prin oras nu stiu daca imi dau seama cam cum se misca,ca mai mult stai in trafic.voi face un drum mai lung in afara sa observ si consumul.dotarea e ambiance adica cel aproape chel(che chel e ala de 5900)
          Last edited by micutzu666; 16 October 2009, 16:40.
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • Salut Maxz55,
            Te rog spune-mi ce baterie ai, ma intereseaza mai mult capacitatea.
            La mine e ROMBAT (calciu) 40Ah - mi se pare subdimensionata pentru un logan.
            Spune-mi, cauciucurile tale Michelin sunt de vara/iarna/all season?
            Ale mele sunt de vara. Si dupa profilul pe care il au voi avea mari probleme la iarna.

            Comment


            • tiind sa cred ca consumurile alea sunt fabricate....eu cand eram cu masina in rodaj imi lua 10 in oras si 7-8 in afara...adica cu 2 l mai mult ca acum ...(acum am 33000)
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • @Chip si de ce ar fi subdimensionata? Eu am aceiasi baterie pe Logan de 2 ani. Tot benzinar (capacitatea motorului nu conteaza in cazul de fata).
                Pana la urma ce-i chestia galbena?
                Last edited by Cristi_LCD; 17 October 2009, 08:35.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • Originally posted by Chip View Post
                  ...................
                  Ale mele sunt de vara. Si dupa profilul pe care il au voi avea mari probleme la iarna.
                  Eu stiu ca toate vin cu gume de vara.
                  Mergi incet si n-ai probleme (eu am trecut doua ierni cu Michelin fara probleme).
                  Defapt si cu cauciuce de iarna, nu zbori pe zapada.
                  Incet ca e mai safe pt toata lumea
                  Uscat? Blana tata

                  Comment


                  • si eu am tot baterie rombat de 40ah si cred ca e asa pt ca nici masina nu e dotata sa zic(este ambiance) .la un laureat stiu sigur ca era amperajul mai mare.am intels ca daca se pune mai mare ca si amperaj nu are ce sa strice.(offtopic:cum modific si eu varsta ca nu ma descurc singur?ms)
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • Schimba anul nasterii .
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • esti tare glumet!daca stiam cum sa o fac o modificam si singur
                        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                        Comment


                        • @seba : daca reusesc sa strang banii de logan ( momentan am renuntat un pic la idee datorta achizitionarii unui transit mai nou ) imi iau 1,2 in loc de dci. din mai multe motive:
                          - pret mai mic
                          - fara probleme cu injectoarele
                          - interval revizii mai mare
                          - consum cam la fel
                          - daca mai imi pica in mana o canistra de motorina o ard in transit.
                          vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                          Comment


                          • atunci schimba semnatura

                            Am vazut si eu azi prin orasu meu un 1.2 ...sunt curios de parerea propietarului

                            Comment


                            • Mda...tocmai ce a atasat Chip niste poze, ca deja de la prima m-au "luat de ochi" niste treburi: alternatorul mai 'impudic' ca niciodata, gol-golut mititelu - probabil si de unde e motoru mai mic pare asa, p'orma bateria de 40 sau 42 Ah, ca nu se intelege bine, care pare prea mica chiar daca echiparea nu e de varf...ar fi putut totusi inginerii sa dimensioneze corespunzator si suportul de la baterie, nu sa il lase asa de sa mai bagi inca o
                              baterie de'a lata acolo. Vad ca in continuare nu se foloseste tresa suplimentara de la impamantare,
                              desi a existat tot timpul suport pt ea pe oala amortizorului din dreapta (ma rog din stanga cum te uiti la motor).
                              Nu am visat cand am vazut-o montata (si era din fabrica) la un dealer pe o masina de drive-test...si expre' am intrebat de ea si mi s-a spus ca ca vine stock pe logan ph2 si sandero...acuma, ori era aia exact ce parea, adica masina de drive-test care e total diferita de una normala, tocmai ca sa te atraga sa cumperi, ori parea ala ce nu este, gen portar sau maturator imbracat in costum de consilier vanzari...
                              Totusi, remarc si salut suspensia hidro-elastica de la motor si noul tip de brate destargatoare...macar aici au mai dres'o.
                              Oricum per total pare o masina numai buna, daca vrei ca omu normal o masina si o folosesti ca atare, nu sa te dai cu ea de nebun...pt asa ceva exista oricand o prapastie sau un avion ceva, de unde prin plonjare asa frumos se "sparg" toate recordurile la viteza, sprint si astea...
                              Keyboard error or no keyboard present.
                              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                              Comment


                              • imi zic si eu parerea dupa test drive...e mai fisneatza ca 1.4 recunosc mai ales pe plaja de turatie 2000-3000 rpm parca ajuta un pic mai mult insa mie imi paru mai zgomotoasa ori asa era aia de test,in rest identic 1.4 cel putin al meu stok,simpatica a fost reprezentanta de la dealer care a spus ca normal se schimba viteza la 22-- 2400 rpm la rodaj, masina avand vreo 2000 km desi eu stiam de 3500 rpm limitarea la rodaj si pina acolo am si testat-o))

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google