Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai mah Chip, tu ai impresia ca ai vre-o cel putin 200 cp la roata de te astepti sa se intample ceva cu a 5-a la 3000 rpm in deal?
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Abia astept pe Roland sa-si faca si el ''rodaju'' sa-l iau apoi la neste liniute de creta pe asfalt

      Glume glume.

      Comment


      • Interesant motorasul asta si bine venit pe piata din Romania! Mai avem de citit si vazut multe pana sa ne facem o idee despre fiabilitate, comportament la drum, consum etc. I-mi place ideea de 16V, daca exista 1.4 16V cand mi-am cumparat eu masina din-ala luam! Pentru romanul strans la punga (mai ales la consum) si dornic de fiabilitate cred ca e un motor foarte bun.

        Comment


        • Cum se mai prezinta consumul la motorul de 1.2 ?

          Comment


          • cum ar trebui sa se prezinte? ar trebui sa scada pe parcurs ce apar mai multe pe dumurile patriei ?
            vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

            Comment


            • poate aflu eu cum sta masinuta cu acel consum deocamdata e in rodaj.trebuie menajata cica.oricum e mai puturoasa la plecare dar dupa aia merge binisor.
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • consum realizat pe o distanta de vreo 700km,la o viteza max de 100km/h a fost 4,7l/100.ma mira acest consum sincer.nu ma asteptam.calculul la consum a fost facut prin metoda plin plin.
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Originally posted by micutzu666 View Post
                  consum realizat pe o distanta de vreo 700km,la o viteza max de 100km/h a fost 4,7l/100.ma mira acest consum sincer.nu ma asteptam.calculul la consum a fost facut prin metoda plin plin.
                  Mie la o distanta de 288 km a cunsumat 14 L, rezulta 4.86 L/100km. (tot asa viteza max 100km/h)
                  Oricum sa stii ca o eroare cat de mica se poate propaga si in loc de 4.7L sa fie 5 L (in cazul tau).
                  Iti dau un exemplu pe cazul tau: 700km 4.7L/100km => ~33 L
                  Capacitatea rezervorului e de 50L, dar intra mai mult (s-a mai discutat se stie) daca fortezi poti pune mai mult, depinde cu ce debit alimentezi, cand se opreste pompa si cat insisti.
                  Deci e foarte probabil ca un plin o data sa insemne 50 alta data 49, 53 etc...
                  Daca in loc de 33 L punem 35 L ar rezulta un consum de 5L/100km in loc de 4.7
                  Deci totul e relativ dar chiar si asa consumul e foarte bun.
                  Am observat o alta chestie, cu masina plina si condus mai energic, a consumat 6L/100km (mix 90% in afara <<in sate mers cu 60 km/h>>).
                  Ca sa nu avem erori ar trebui sa testam pe 100km de autostrada. Daca ai multe sate si mergi in toate cu 60...

                  Trecand de 1000 km am vrut sa vad cum se comporta la 4000 rpm, e super, de la 3500 la 4000 trage f fain (eram in tr 3 sau 4 nu mai stiu)

                  Comment


                  • deci pana in prezent am aflat ca masina chiar si cu putini kilometri la bord....consuma cel putin cu 1 litru mai putin decat 1.4

                    Banuiesc ca, cand veti ajunge cu motorasul pe la 20-30 de mii de km o sa consume si mai putin.
                    Tare as compara 1..4 cu 1.2 la un test de comparatie la reprize.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Pe tr IV 80-120 face caca pe 1.4 mpi (stock).
                      Pe tr III 60-100 sunt aprox egale.

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian___31 View Post
                        Pe tr IV 80-120 face caca pe 1.4 mpi (stock).
                        Pe tr III 60-100 sunt aprox egale.
                        Octavian are dreptate !

                        Va salut pe toti !
                        Sunt nou pe acest forum si daca tot am intrat in posesia unui logan 1.2 16v acum 1 saptamana (pe 31 octombrie 2009 am ridicat masina de la reprezentanta. IPSO Otopeni), vreau sa va fac cateva precizari sa va lamuresc cum sta treaba.
                        Sunt Posesor de Astra Classic II din 2007......
                        Acum mi-am luat si noul Logan 1.2 16v care il foloseste mai mult sotia mea...prin oras.
                        Am mers cu loganul de 1.4 8v destui de multi km,acesta fiind masina firmei.
                        Si acum sa va fac precizarile :
                        1.2 16V - motor micut, bine inchegat,
                        - se infige foarte bine pana in 3000 de ture
                        adica are un demaraj foate bun.......te scoate lejer la depasiri scurte....din astea in oras (la depasiri luni ex. sa depasesc 2 tiruri in afara localitatii nu l-am testat inca.......dar cred ca se descurca)
                        - nici nu se compara cu cel de 1.4 care este o putoare....la turatii joase.
                        -cutie foarte scurta, asta il avantaseaza foarte tare....pentru ca in momentul cand schimbi viteza nu pierzi din demarajul masinii.
                        Pe mine personal m-a imresionat motorasul asta.Repet......masina mea personala este un Astra Clasic 1.6
                        dar motorasul acesta de 1.2 16v a fost peste asteptarile mele.
                        Am varianta Ambiance, fara directie hidraulica si fara airbag pasager si nu regret ca n-am dat banii pe directie asistata.
                        Directia este foarte buna, volanul se roteste foarte usor,....doar ca trebuie sa dai cu o tura in plus fata de directie asistata hidraulic.
                        Una peste alta.......o am de o saptamana.....si sunt placut surprins de aceasta masinuta, culmea astaptarilor mele.Mai ales cum spun unii ca LOgan....e o masina varza.Intradevar nu putem compara Loganul cu masinile nemtesti.Dar i-o zic ca motorul asta de 1.2 o sa fie in top anul viitor pe LOGAN. mai ales la cum e traficul in Bucuresti.
                        -Intradevar turatia la relanti este undeva la 650.
                        -Prea mult n-am mers cu el.....am vro 200km facuti pana acum(si in regim de oras si in regim mixt).......inca nu i-am facut consumul.....o sa trag linie la sfarsit......cand s-o goli rezervorul, deoarece dupa ce am luat-o de la reprezentanta i-am facut plinul la MOL.
                        Acum sa va zic ce are si sub capota....... .......ca poate pe unii dintre voi ii intereseaza cum arata motorasul.Pe mine unul m-a interesat.
                        Motorasul e bine plasat (undeva la jumatate).E foarte bine aerisit....absolut pe toate partile motorului exista destul spatiu liber.Inca de la vedere dupa ce ridici capota........iti dai seama ca motorul este de o generatie noua,sau sa-i zicem mai bine actuala.
                        Ceea ce este foarte interesant este ca pe capacul motorului nu scrie nimic.Pentru chestia asta am sunat la vocea clientului ......adica la producator......si mi s-a zis ca intradevar asa a fost facut capacul motorului.....fara stiker .oare de ce? Acea tanti de la vocea Clientului mi-a zis sa vorbesc la o reprezentanta Dacia sa intreb daca aduc stikere personalizate pentru acest motor la comanda, daca intradevar imi doresc sa scrie pe motor renault 1.2L 16v.
                        - In final va spun ca si sotia mea care conduce aceasta masinuta in fiecare zi....e fascinata de acest motoraj, de faptul cum se infige si cum merge.Si ea a condus 1.4 8v......si nu se compara cu 1.2- ul.In concluzie 1.4 e o mare putoare si dupa parerea mea....i-o zic ca 1.2 face 1.4 si in afara localitarilor la viteza.....datorita celor 16v care il ajuta foarte mult.
                        Masina per-ansamblu mi se pare ok.Bine antifonata.
                        Peste 3500 de ture n-am urcat inca.....ca sunt in prima 1000 de km....dar cand o sa-i depasesc abia astept sa vad ce poate motorasul.
                        cert este ca ......in tr a-v-a la 2700tr ai 90km/h ------ceea ce mi se pare un raport excelent pentru acest motor.
                        .......
                        Cam astea sunt parerile pana in prezent........daca va intereseaza ceva anume......in legatura cu aceasta motorizare......astept....intrebarile......

                        Bafta tuturor!

                        Comment


                        • Garantat trage mai bine ABIA dupa 3000 de ture...cuplul maxim fiind ceva mai sus.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Iar vii ma tu cu teoria? nu vezi ca faptilii vorbeste?

                            Comment


                            • mie imi place ca nu mai e loganul 1.4 ucigasul de 1.6 16v...acum este 1.2-ul tatal lor...

                              mi-a placut descrierea de....cum fuge si cum rupe pamantul pe langa puturosul ala de 1.4...

                              Ai uitat sa mentionezi ca pe langa faptul ca fuge de mama focului mai consuma si putin

                              sa o stapaneasca sanatoasa sotia, si sa va bucurati de micul musculos.
                              1.2 rules...
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Loganul ala de 1,4 de la firma ce varianta era?

                                @Cezar nu cred ca faptili vorbeste. Omul a spus clar ca mai mult de 3500 nu i-a dat. Poate cand o sa o duca la 6000 o sa confirme ceea ce a spus darkside3 .
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google