Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Cristi_LCD: la noi motorul nu mai are camasi sau ma rog, putem spune ca ele sunt alezate direct in carterul motorului.

    S.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Pana ieri am fost un sustinator al motorului de 1,2.

      In cele din urma am ajuns la un dealer Dacia Renault pentru un test drive. De asteptat - nu aveau un model logan de 1,2 pentru test asa ca am luat un clio simbol care avea acest motor - masina pusa la dispozitia clientilor pe cat timp au masina lor in service.

      Ce sa spun - ca si dinamica/consum am fost foarte dezamagit. Pana la 4000 rpm nu se intampla nimic; dupa, mi s-a parut ca trage ca loganul meu de 1,6 intre 2800 si 3500 rpm.

      Masina de test avea calculator de bord - am verificat consumul mixt - afisa 7,7, iar la instantaneu am ajuns la un maxim de 18 cu forja spre 4500 rpm si un minim de 4,5 la a 5-a (70 km pe ora mers constant).

      Acelasi consum l-am avut si cu loganul meu de 1,6 la acelasi stil de conducere...

      Comment


      • k17, e aproximativ logic sa ti se para ca "pana la 4000 nu se intampla nimic", doar nu te asteptai ca micul 1.2 sa fie mai racheta decat 1.6'le. Oricum, consumul depinde de foarte multi factori, dintre care unul mai semnificativ ar fi greutatea piciorului .
        15 minute de drive-test sunt irelevante. Tocmai de asta dorim pareri ale posesorilor de 1.2'uri. Eventual gaseste un Logan 1.2 si testeaza'l cateva zile...
        I don't ride low, I fly high...

        Comment


        • pai ce diferenta vrei sa simti

          Atat timp cat esti obisnuit cu 1.6 87 de cp nu ai ce diferenta sa simti cu 1.2 75 cp.

          Diferenta o pot simti doar cei cu 1.4 75 cp.

          Cat despre consumurile aratate de computerul de bord e frectie si la a ta si la masina de test. Consumul real il vezi doar cu metoda plin plin si in mod sigur va fi mai bun decat la 1.6 MPI.

          Consumul instantaneu nu are chiar nici o relevanta.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • De acord cu voi dar consider ca in ceea ce priveste consumul si lipsa de putere iti poti face o idee.

            Sigur ca metoda plinului este cea corecta (poate nici asta avand in vedere designul rezervorului si a gurii de umplere).

            Totusi, mi se pare interesant faptul ca luand "de bune datele cb-urilor" consumurile par a fi similare.

            Chestia cu consumul si faptul ca masina trebuia turata semnificativ pentru un pic de dinamica, ma fac sa cred ca incarcata sau folosita la viteza mare va consuma mai mult decat 1,6 -le.

            La mine, problema e relativ simpla, in general conduc f linistit - in oras merg in regimul 1800 -2700 rpm. Ca si impresie, pentru aceeasi dinamica mi s-a parut ca la 1,2 trebuie sa ma duc pe la 3500 - 4000 rpm ceea ce este cam mult in opinia mea.

            Pe mine ma interesa acest motor tocmai pentru mersul prin oras. In aceste conditii cred ca 1,2 ar putea sa consume mai putin decat 1,6 prin oras (si in general) doar daca mergi ca un mos, fara sa depasesti 2500-3000 rpm.

            Problema este ca la turatia asta masina mi s-a parut din categoria " dacia 1300". Cred ca este greu sa mergi cu 1,2 in acest regim de turatie prin Bucuresti avand in vedere faptul ca din cauza aglomeratiei ai nevoie de multe ori de ceva mai multa putere (mai ales ca desi este foarte aglomerat, in zonele mai libere se "trage" de masini).

            Comment


            • sunt de acord cu toate avantajele mentionate aici pe subiectul asta ale lui 1.2 fata de 1.4 ,am spus si dupa test , e ok si DA RECUNOSC AS CUMPARA SAU SCHIMBA 1.4 CU 1.2, DESI SUNT ACTUAL PROPIETAR DE 1.4,singurul lucru care il pot reprosa este ca e mai zgomotos, asa am simtit eu dar vad ca unii considera asta ca ar fi mai nervos deci ar trebui luat in considerare tot ca un atu in fata lui 1.4)))))))da domne e mai bun ce mai ....serios ,recunosc!iar in realitate ,adica nu pe ceas ci cum se simte la pedala in comparatie cu stok de 1.4 ,nu are nici-o treaba cu cuplul atins abia la 4250 rpm se simte cum am spus chiar de la 2000rpm pina la 3500prm fata de 1.4 care desi are cuplu mai jos pe diagrama respectiv 3000rpm trage mai bine pe 3500-5000 rpm,dar e normal sa se intimple asa cu 1.2 ca il ajuta +8supape..

              nu am gasit inca nik pe you tube de genu 0-100 logan 1.2 ,dar nu aprob faza cu uzura crescuta ca folosesti motorul la turatii mai mari...eu tin la 4-5000 si 1.4 chiar in oras cand am nevoie ca vreau sa imi mearga si sa "ma bage in scaun " la nevoie'
              o invat cu steroizi nu stau sa numar dupa ce apas acceleratia ,sunt in schimb convins ca la 1.2 cu ajutorul supapelor cel putin in oras as tura mai putin fara sa ii caut 4250 sa ating cuplu ca se simte mai de jos
              Last edited by preferance; 13 November 2009, 23:41. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by stolniceanulucian View Post
                Cat despre consumurile aratate de computerul de bord e frectie si la a ta si la masina de test. Consumul real il vezi doar cu metoda plin plin si in mod sigur va fi mai bun decat la 1.6 MPI.
                daca il "citesti" bine CB-ul arata ~ bine; multi nu stiu sa-l citeasca si spun cifrele aiurea; scoase din context.

                Si la metoda plin-plin sunt marje de eroare ... :-)


                S.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Salutare tuturor . Sunt nou pe acest forum si incepator in ale autovehiculelor si de aceea mi-ar prinde extraordinar de bine niste sfaturi din partea dvs . Urmeaza ca in cca 15 zile sa achizitionez un logan 1,2 nou de la reprezentanta din Constanta si habar nu am ce operatiuni de verificare si ce algoritm trebuie urmat pentru a decurge lucrurile normal si firesc . ( nu de alta dar stiti si voi ca si mine ca nu ducem lipsa de smecherasi ) si de aceea sfaturile dvs mi-ar fi extrem de utile . O sa citesc post-urile dvs cu atentie iar pt cei care au bunavoita in a ma ajuta mai mult pun la dispozitie ciureatudor@yahoo.com si messenger ciureatudor . astept post-urile dvs si va multumesc anticipat .

                  Comment


                  • Nu ai ce sa verifici,masina este noua beneficiezi de garantie asa ca stai linistit.Sau cumva crezi ca mergi la piata si cumperi cartofi si ti-e frica sa nu te fure la cintar?

                    Comment


                    • @ciurea tudor: citeste aici . Se dau niste sfaturi care sunt destul de bune.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Pai daca sta sa verifice tot ce scrie in lista aia.Parerea mea,nu-ti fa probleme nu te fura nimeni,du-te ia masina s-o conduci sanatos 1kk km fara probleme si felicitari de alegerea facuta.

                        Comment


                        • logabidci daca tu nu ai patit-o nu inseamna ca altii sunt la fel de norocosi ca tine.
                          Au fost destule cazuri de roata de rerzerva de alta marca, lipsa una alta, inclusiv chiar plasticul transparent care acopera becul de iluminat nr de inmatriculare spate,si multe altele.
                          deci Ciurea Tudor...verifica tot ce poti eu de ex dupa 2 zile am obs ca avem vopsea sarita pe buza portbagajului....(nu aveam cum sa fac eu...)
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Nu este vorba de noroc,dar nu ma pot gindi ca ma duc sa-mi cumpar masina noua si trebuie sa verific daca am ulei in baie sau aer in cauciucuri.Da o verificare vizuala si functionalitatea tuturor aparatelor si accesoriilor se impune verificat.

                            Comment


                            • Cu aeru in cauciucuri chiar ai spus-o, de obicei e prea mult (2,8-3 atm) e bine sa se verifice (desi ei sunt obligati sa verifice inainte de predare presiunea in roti si usile sa se inchida bine).
                              Au mai fost cazuti cand doua caucice erau de un fel si doua de alt fel (producator).
                              Deci la noi totul e posibil, nu strica o verificare la chestii generale inainte e ridicare.

                              Comment


                              • cumnatumiu la ridicarea masinii noi avea 3 atm in roti, roata de rezerva alta marca,si cine stie mai ce....da poate nu am observat
                                Last edited by mumus; 15 November 2009, 13:16.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google