Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dragos10 View Post
    Va recomand sa va uitati pe site-ul dacia . Cutia de viteze de la 1.2 16V este JH3 , aceeasi cu cea de pe 1.6 si 1.6 16V .
    JH3-XXX ... unde XXX e tipul cutiei.

    JH3 - modelul(familia) cutiei: cu actionare pe tija si ambreiaj normal.
    XXX - tipul cutiei; aici apar diferente de rapoarte.

    Si da s-a discutat aici de 100 de ori, are cutie cu rapoarte mai scurte pe anumite trepte (3 si 4 daca imi aduc aminte bine ...)

    @ovidiu.st: pai si colegul Cristi_LCD ce spunea? ca JH3 au toate benzinarele berline dar asta nu inseamna ca toate JH3 au aceleasi rapoarte ...

    S.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Dupa cum am spus, ambreiajul nu face altceva decat sa cupleze cutia la motor, adica prin intermediul lui se transmite miscarea de rotatie a arborelui cotit la cutia de viteze. Daca arborele cotit are 3000rpm, tot atat se transmite, prin intermediul ambreiajulului, cutiei. Diferentele dintre ambreiaje sunt date de tipurile de motoare folosite.

      Comment


      • ovidiu.st tu ai citit ce am scris eu? atata lucru stim si noi ... ce face ambreiajul.

        Mai explic odata: colegul Cristi_LCD NU S-A EXPRIMAT BINE (sau mai bine zis se referea doar la o parte ... JH3 inseamna si ambreiaj pe cablu si nu hidraulic) ... mai sus eu reformulam practic la ce se referea el defapt ...

        S.
        Last edited by Silviu; 12 January 2010, 02:26.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • @ovidiu.st :adica dupa tine toate masinile au acelasi timp de ambreiaj,acelasi disc de ambreiaj,aceeasi marime etc nu?
          sigpic

          Comment


          • JH3 foloseste un anumit tip de ambreiaj iar JH1 (cea de pe 1,4) alt tip de ambreiaj. Este vorba de marimea discului de ambreiaj nu de rapoartele cutiei. Cutia jh3 are discul de ambreiaj mai mare. Culmea desi sunt botezate altfel cele doua cutii au aceleasi rapoarte in cazul berlinelor( cu exceptia motorului la care face referire acest topic ). Cand m-am exprimat mai devreme la postul 538 ma gandeam la JH1 cutia de pe 1,4 care are ambreiaj tot pe cablu.
            Referitor la diferitele rapoarte ale aceleiasi cutii jh3 de pe dotarea diferitelor motorizari pe benzina cea mai completa explicatie este cea a colegului silviu001.
            Si s-au mai tot discutat chestiunile astea.
            Last edited by Cristi_LCD; 12 January 2010, 09:17.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Topic Pentru PROPRIETARII De LOGAN 1,2 16v

              Se pare ca topicul nostru exclusiv pentru 1,2 16v a fost sters.
              Nu stiu de ce s-a intimplat acest lucru.

              In continuare insist sa avem un loc doar al nostru in care sa ne prezentam problemele cu masinile.

              PS. Rog administratorul sa nu ne mai stearga topicul. Multumesc anticipat.

              Comment


              • Topic in topic...ceva nou...un fel de matrioshka ruseasca
                Dar aveti frate topic dedicat cu mai multe rubrici.Poate e nevoie de un alt forum pentru 1,2 16v...
                Last edited by viorelu; 12 January 2010, 15:30.

                Comment


                • primii 300 de km

                  Va salut pe toti

                  Am facu primii 300 de km, mai exact in oras circa 50 de km si in afara lui circa 250km.
                  Weekendul trecut, Simbata mai exact am facut urmatorul traseu -Bucuresti -Pitesti - Gaiesti - Tirgoviste - Bucuresti (250km). Mentionez ca drumul a fost facut fara oprire. Drumul a fost facut de mine si de inca un pasager, fara bagaje.

                  Am ales varianta asta pentru a face un rodaj ceva mai ingrijit decit mersul in Bucuresti bara la bara.

                  Am tras urmatoarele concluzii:

                  Lucruri pozitive:
                  1. pozitia buna a corpului in scaune la drum lung; retinerea laterala la viteza de 70-80 km/h in curbe nu prea pronuntate este destul de buna; la fel si la pasagerul din fata
                  2. pozitia picioarelor nu incomodeaza la drum lung, suportul pentru piciorul sting este destul de ok
                  3. consumul a inceput sa devina mai mic: la plecarea din Bucuresti aveam cosnumul in jur de 12%; inainte de intrarea in Bucuresti scazuse undeva la 6,7%; nu stiu exact cit ar fi consumul in cartea tehnica dar banuiesc ca va fi in jur de 5,5%

                  Lucruri negative:
                  1. zgomotul facut de motor este destul de mare, insa nu extrem de deranjant; am observat faptul ca odata cu numarul de km facuti scade si galagia facuta de motor
                  2. daca volumul sunetului este dat mai mare boxele incep sa ciriie; nu stiu cit era maximul, dar cred ca eram pe undeva pe la peste 50% din putere; la fel si de afara se aud biziituri

                  Inainte de intrarea in Bucuresti am trecut pe la M E T R O, unde am cumparat covorase. Un set complet de covorase (fata + spate) au fost 60lei.

                  Originally posted by viorelu View Post
                  Topic in topic...ceva nou...un fel de matrioshka ruseasca
                  Dar aveti frate topic dedicat cu mai multe rubrici.Poate e nevoie de un alt forum pentru 1,2 16v...
                  Da, avem insa din punctul meu de vedere e deficitar.
                  Vreau sa citesc si eu de la ceilalti posesori de 1,2 16v despre problemele lor la masina. Nu ma intereseaza in mod deosebit daca rapoartele mele din cutia de viteze sint la fel ca la 1,4 sau 1,6.
                  Ma intereseaza probleme strict legate de utilizarea masinii.
                  Last edited by andrei_nsts; 12 January 2010, 15:34. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • andrei sa o stapanesti sanatos
                    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                    Comment


                    • Asta e bun?
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • Cu scuzele de rigoare: credeti ca e atit de important treaba legata de cutia de 1,2 16v carte e sau nu e la fel ca la 1,6?

                        Ce pot eu sa va spun despre cutia asta e ca pina in treapta a treia inclusiv treptele trebuiesc schimbate destul de rapid. Treapta 4 e ceva mai lunga.

                        Am mers si cu Logan MCV diesel. Din ce imi aduc aminte treptele erau mult mai lungi ca la 1,2. Cu 1,4 nu am mers si nici cu 1,6.

                        Sint coinvins ca s-a realizat un proiect sau macar niste probe legate de cutia de viteze si de randamentul ei la un motor de 1,2 fata de 1,4 sau 1,6.

                        Comment


                        • Originally posted by viorelu
                          ...atunci imi cer scuze,desi ma indoiesc ca vei scapa si de parerile loganistilor cu alt tip de motorizare,de aceea am zis ...
                          M-ar bucura ca loganistii care rid de mine ca am 1,2 sa si inteleaga utilitatea acestui tip de motorizare. In mod cert nu o inteleg asa ca sa ii lasam sa rida. Pina la urma eu nu platesc nici asigurare si nici taxe de poluare mai mari, iar la benzina teoretic o sa fie mai ieftin.

                          Si in concluzie de ce rid? Ca ei au 1,6 si au inca 10 cai si ceva in plus si putin mai mult cuplu? Atunci un proprietar de Subaru STI cu 270 cp sub capota ce face, se tavaleste pe jos cind vede un Logan?

                          Exact ce imi spui tu se intimpla si la motociclisti. Pentru ei cine are mai putin de 600cmc motorizare nu e motociclist. Asta o stiu de mult, insa cei cu motoare mari si implicit greutate mare nu vor ajunge niciodata unde ajung eu cu 125cmc. Iar cum pe mine nu ma intereseaza viteza ci cite locuri greu accesibile pot sa vad....

                          Originally posted by D-FENS
                          andrei_nsts,bun venit pe forum!Masina e la "My Ride"?
                          Nu, inca nu am facut o prezentare cu poze. Momentan e plina de noroi de la drumul din weekend.
                          Last edited by andrei_nsts; 12 January 2010, 16:23. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • (Si eu vreau un colt unde sa plang ca am 1.4 si nu am 1.6..... pffff), lasand gluma laoparte se poate face un topic unde sa se discute orice despre 1.2 pe la diverse iar la myride sa isi puna fiecare masina lafel ca ceilalti.

                            Poate ca asta a incercat omu sa zica nefolosind cuvintele potrivite si nu a fost inteles???
                            Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

                            Comment


                            • Corect. Ai pus punctul pe I.
                              Evident, cine e interesat o sa si participe la discutie. Restul vor veni sa arunce doar cu pietre ca la asta se pricep.

                              nu mai folosi "quote" cand raspunzi la ultimul post al topicului. mersi.
                              Last edited by Seba; 12 January 2010, 17:25.

                              Comment


                              • Mikelangelo nu e nevoie la diverse ca este unul chiar aici unde este topicul...de aceea am zis ca e topic in topic...ce sa sters nu stiu,probabil asa au considerat moderatorii...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google