Schimb ulei.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    in felul in care s-a manifestat motorul meu la forja cu 5W40 Synt S, cat traiesc eu asa ceva nu mai bag in motor
    urmarindde-a lungul timpului forumul imi amintesc perfect un post de-al tau in care spuneai dupa ce ai facut schimbul de ulei(folosind mobil s 5W40) a disparut acel zgomot metalic.
    pana la urma cum e?

    Comment


    • #92
      Ma bucur ca ai urmarit treaba asta (arunca un ochi si la ''ce ulei folositi'')

      La inceput s-a comportat bine (suna gros motorul, simteam ca merge ok), dupa care, dupa forje repetate mi-a facut figuri. Auzeam ''zzzzzzzz'' , ceva de genul - dupa ~4500-5000 rot/min.
      Cu asta nici o treaba, oricat de cald sau forje i-am dat.
      Da am fost incantat cu 5W40, pt ca fata de DaciaOil 5W30 era un pas inainte (care NU il recomand pt forje repetate).

      Comment


      • #93
        Eu raman la 5w40 fullsyn ( sunt si mai atent cu aceleratia- rar vede 4000-5000).
        La urmatoarea revizie, daca sunt resurse pun un fullsyn 5w30.
        Toate cele bune.

        Comment


        • #94
          Pai daca vede rar 4-5000 rot/min, merge foarte bine si cu DaciaOil.
          Din cand in cand cate o forja ii face numai bine. Dar daca nu-i dai des, un 5W40 e za best (e mai ''uleios''. ) ).
          Eu nu vreau sa conving pe cineva de CEVA, pur si simplu am vazut cum face motorul cu un ulei si cum face cu altul.
          Ii dau forje aproape zilnic, in sensul ca 4-5000 nu e o ''problema'' sa vada intr-o zi cel putin o data .
          Nu consider ca supun motorul la eforturi cu treaba asta.

          Comment


          • #95
            Cheia patrata pentru busonul de ulei

            Salut,

            Am un 1.4 MPI si saptamana trecuta am incercat sa-i fac eu al treilea schimb de ulei (cel de 45 000 primele doua au fost facute in service de proprietarul anterior). Neavand cheie potrivita, n-am reusit sub sa defac busonul de la baia de ulei (am incercat cu o tija de clanta, care se potriveste la dimensiuni, dar care s-a deformat pana la urma - se pare ca cei de la service au avut grija sa-l stranga la cat ii tineau pe ei muschii).
            Stie cineva de unde se poate cumpara cheia asta patrata de 8 mm? La bricostore n-am vazut nimic.

            Multumesc

            Comment


            • #96
              In magazinele de piese, dar e cam rara.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #97
                Mihai.Td daca ai una mai mare polizeazo cu flexul pina se face de 8 daca nu cauta un patrat dintr-un fier mai tare si il iei cu flexul pina intra, eventual sudezi si un minier.
                sigpic
                VIATA ARE PRIORITATE

                Comment


                • #98
                  Da, la treaba cu polizatul m-am gandit si eu, dar trebuie sa gasesc u bucata de otel, sau ceva mai dur. Poate un prelungitor de tubulare ar fi bun.

                  Multam de sfaturi.

                  Comment


                  • #99
                    l-am schimbat

                    Cheia de buson de scurgere am facut-o dintr-un prelungitor de tubulare pe care l-am taiat si luat la pila pana am facut febra musculara. Pentru filtru, pentru ca nu aveam cheie am folosit metoda cu gauritul, dar n-as mai recomanda-o insa nimanui. A trebuit sa dau vreo patru gauri in filtru, am indoit doua surubelnite si rupt un burghiu pe care am incercat sa-l folosesc ca parghie cand am vazut ca n-o scot la cap cu surubelnitele. Data viitoare o sa investesc mai mult timp in cautari de scule.
                    Stie cineva daca exista puncte de reciclare pentru uleiul vechi? Nu-mi vine sa-l arunc chiar la canal...

                    Comment


                    • Vezi ca exista chei de filtre ulei in magazinele mari ( cora etc), iar daca nu, gasesti la piese auto.
                      E cam 20 ron.

                      Comment


                      • Eu la ultimul schimb am bagat Elf SXR 5W30.Acuma nu vreu sa zic ca cea mai buna alegere dar a fost o reducere de pret la uleiul respectiv.Si inaintea bagam tot Elf,tot acelasi marca si am mers cu ea 10.000 km fara problema.Acuma ,cred eu ca depinde si de stilul de condus.Eu nu prea fortezi motorul.Numai cateodata .Interesant acuma ca seful de la service asa a zis ca de aici incolo pot sa merg 15.000 km .De ce nu am inteles.Poate spuneti voi/Salut baieti.

                        Comment


                        • Si cum se comporta elf-ul ala? Intentionez sa iau si eu din ala luna viitoare la revizie.
                          dupa schimbul cu el ai simtit vreo scadere a consumului? Ei cel putin asa se lauda
                          eu am gasit cu 110 lei 4l filtru inclus

                          Comment


                          • Cu atat am gasit si eu.Acuma ce sa zici,daca nu calci ca nebunul dupa CB consumul este 5,4 l/100.Nu am avut probleme,becul se stinge imediat dupa pornire.Eu am 34.000 km facuti cu masina.Asta a fost a 2-a oara cand am bagat elf in masina.Inainte in revizie inca am avut garantie pe masina si au bagat ei uleiul.Dupa parerea mea poti baga linistit.Nu se intampla nici un rau cu masina.Salut.

                            Comment


                            • Buna. Vezi in statiile de benzina. Eu am vazut la Mol.

                              Comment


                              • Parerea mea e sa nu tineti Elfu ala mai mult de 10000 km. E suficient.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google