Buna dimineata tuturor,
M-am decis sa va impartasesc o mica - mare problema pe care o am cu masinuta mea (Logan 1,4MPI Laureat - oct.2007 cu garantie extinsa de 3ani).
Seara cand vin de la servici las masina pt 1-2min pornita, scoasa pe liber si cu frana de mana trasa, dupa care o opresc....dimineata insa...surpriza cand am dat sa o bag in viteza 1 (cu motorul pornit) nu vrea, a 2-a, 3,4,5 la fel....nu vrea...opresc motorul si incerc la rece si merge .... (in tot acest timp opratiile enumerate s-au facut cu ambreiajul calcat la maxim....) un pic mai greu dar merge...
Ma duc in service la Xandor (in BT) si acolo surpriza si mai mare: citez "e dusa placa de presiune, se schimba tot kitul de ambreiaj si va costa min. 1200ron"
M-am schimbat complet la fata...."oameni buni masina e in garantie si voi ma puneti sa platesc??!!! .... garantia nu acopera kitul de ambreiaj"....ma enervezi fac scandal .....dupa care imi citesc tot contractul de garantie extinsa si iarasi surpriza (la articolul 3 aliniatul 3 la exceptii) intradevar discul de ambreiaj este considerat consumabil si trebuie platit.
Sun la VC le explic situatia si nemultumirea mea ... si doamenle de acolo asa de "intelegatoare" cum sunt m-au rugat sa fac constatarea si dupa sa vb cu ele din nou.
Ma duc cu masina in service si ma ia nenea mecanicul cu texte de genul "mama ce raliuri si liniute ai facut cu ea bla bla bla...." si binenteles ca nu m-am putut abtine si i-am replicat ca tot ce se vorbeste inregistrez....cu mp3 playerul.....si nu a mai zis nimic (in prealabil acelasi lucru l-am auzit cam de la toata lumea din service).
Se apuca nenea mecanicul sa dezmembreze masina (a durat cca 2,5ore) si cand au dat jos cutia au amutit (la propriu) cand au vazut ca rulmentul de presiune era ok, discul de ambreaj aproape ca nou iar placa de presiune nu prezenta urme de uzura prematura sau fortata in schimb are 2 sau 3 dinti ai soarelui putin decalati (cca 0,5cm) fata de ceilalti.
Am facut frumusel si poze la ele (ca nu de alta dar daca nu stateam langa ei acum jumatate de masina era stricata datorita "liniutelor" pe care le fac )
Iata niste poze.
Fac precizarea ca: am condus cca 150.000km (deci cred ca pot spune ca stiu cum se calca ambreiajul ), am un stil de mers aproape de al pensionarului (110km/h extern si 60km/h intern), n-am facut niciodata liniute....nu prea ai cu ce....si cam atat....
Voi ce parere aveti? (a mai patit-o cineva? ca nu am gasit un topic asemanator)
M-am decis sa va impartasesc o mica - mare problema pe care o am cu masinuta mea (Logan 1,4MPI Laureat - oct.2007 cu garantie extinsa de 3ani).
Seara cand vin de la servici las masina pt 1-2min pornita, scoasa pe liber si cu frana de mana trasa, dupa care o opresc....dimineata insa...surpriza cand am dat sa o bag in viteza 1 (cu motorul pornit) nu vrea, a 2-a, 3,4,5 la fel....nu vrea...opresc motorul si incerc la rece si merge .... (in tot acest timp opratiile enumerate s-au facut cu ambreiajul calcat la maxim....) un pic mai greu dar merge...
Ma duc in service la Xandor (in BT) si acolo surpriza si mai mare: citez "e dusa placa de presiune, se schimba tot kitul de ambreiaj si va costa min. 1200ron"
M-am schimbat complet la fata...."oameni buni masina e in garantie si voi ma puneti sa platesc??!!! .... garantia nu acopera kitul de ambreiaj"....ma enervezi fac scandal .....dupa care imi citesc tot contractul de garantie extinsa si iarasi surpriza (la articolul 3 aliniatul 3 la exceptii) intradevar discul de ambreiaj este considerat consumabil si trebuie platit.
Sun la VC le explic situatia si nemultumirea mea ... si doamenle de acolo asa de "intelegatoare" cum sunt m-au rugat sa fac constatarea si dupa sa vb cu ele din nou.
Ma duc cu masina in service si ma ia nenea mecanicul cu texte de genul "mama ce raliuri si liniute ai facut cu ea bla bla bla...." si binenteles ca nu m-am putut abtine si i-am replicat ca tot ce se vorbeste inregistrez....cu mp3 playerul.....si nu a mai zis nimic (in prealabil acelasi lucru l-am auzit cam de la toata lumea din service).
Se apuca nenea mecanicul sa dezmembreze masina (a durat cca 2,5ore) si cand au dat jos cutia au amutit (la propriu) cand au vazut ca rulmentul de presiune era ok, discul de ambreaj aproape ca nou iar placa de presiune nu prezenta urme de uzura prematura sau fortata in schimb are 2 sau 3 dinti ai soarelui putin decalati (cca 0,5cm) fata de ceilalti.
Am facut frumusel si poze la ele (ca nu de alta dar daca nu stateam langa ei acum jumatate de masina era stricata datorita "liniutelor" pe care le fac )
Iata niste poze.
Fac precizarea ca: am condus cca 150.000km (deci cred ca pot spune ca stiu cum se calca ambreiajul ), am un stil de mers aproape de al pensionarului (110km/h extern si 60km/h intern), n-am facut niciodata liniute....nu prea ai cu ce....si cam atat....
Voi ce parere aveti? (a mai patit-o cineva? ca nu am gasit un topic asemanator)
Comment