Blocare Cutie De Viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blocare Cutie De Viteza

    Buna dimineata tuturor,
    M-am decis sa va impartasesc o mica - mare problema pe care o am cu masinuta mea (Logan 1,4MPI Laureat - oct.2007 cu garantie extinsa de 3ani).
    Seara cand vin de la servici las masina pt 1-2min pornita, scoasa pe liber si cu frana de mana trasa, dupa care o opresc....dimineata insa...surpriza cand am dat sa o bag in viteza 1 (cu motorul pornit) nu vrea, a 2-a, 3,4,5 la fel....nu vrea...opresc motorul si incerc la rece si merge .... (in tot acest timp opratiile enumerate s-au facut cu ambreiajul calcat la maxim....) un pic mai greu dar merge...
    Ma duc in service la Xandor (in BT) si acolo surpriza si mai mare: citez "e dusa placa de presiune, se schimba tot kitul de ambreiaj si va costa min. 1200ron"
    M-am schimbat complet la fata...."oameni buni masina e in garantie si voi ma puneti sa platesc??!!! .... garantia nu acopera kitul de ambreiaj"....ma enervezi fac scandal .....dupa care imi citesc tot contractul de garantie extinsa si iarasi surpriza (la articolul 3 aliniatul 3 la exceptii) intradevar discul de ambreiaj este considerat consumabil si trebuie platit.
    Sun la VC le explic situatia si nemultumirea mea ... si doamenle de acolo asa de "intelegatoare" cum sunt m-au rugat sa fac constatarea si dupa sa vb cu ele din nou.
    Ma duc cu masina in service si ma ia nenea mecanicul cu texte de genul "mama ce raliuri si liniute ai facut cu ea bla bla bla...." si binenteles ca nu m-am putut abtine si i-am replicat ca tot ce se vorbeste inregistrez....cu mp3 playerul.....si nu a mai zis nimic (in prealabil acelasi lucru l-am auzit cam de la toata lumea din service).
    Se apuca nenea mecanicul sa dezmembreze masina (a durat cca 2,5ore) si cand au dat jos cutia au amutit (la propriu) cand au vazut ca rulmentul de presiune era ok, discul de ambreaj aproape ca nou iar placa de presiune nu prezenta urme de uzura prematura sau fortata in schimb are 2 sau 3 dinti ai soarelui putin decalati (cca 0,5cm) fata de ceilalti.
    Am facut frumusel si poze la ele (ca nu de alta dar daca nu stateam langa ei acum jumatate de masina era stricata datorita "liniutelor" pe care le fac )
    Iata niste poze.
    Fac precizarea ca: am condus cca 150.000km (deci cred ca pot spune ca stiu cum se calca ambreiajul ), am un stil de mers aproape de al pensionarului (110km/h extern si 60km/h intern), n-am facut niciodata liniute....nu prea ai cu ce....si cam atat....
    Voi ce parere aveti? (a mai patit-o cineva? ca nu am gasit un topic asemanator)
    Attached Files

  • #2
    Stai de capul lor, fa cumva sa-ti schimbe cutia de viteze cu totul.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      am uitat sa fac precizarea ca masina are 19090km ....
      nu cred ca schimba cutia cu totul daca e o problema cu placa de presiune ....

      Comment


      • #4
        Daca ti-au zis ca trebuie schimbat kit-ul de ambreiaj pentru ca placa de presiune este defecta, iar in contractul de garantie extinsa scrie ca discul de ambreiaj nu este acoperit de garantie, intrucat este consumabil, nu vad de ce trebuie/ar trebui sa platesti tu reparatia?!?!
        Nu te lasa prostit! Doar discul este consumabil nu si placa de presiune.
        Stai de capul lor, nu le plati nimic!

        Comment


        • #5
          o deplasare de 0.5mm (ca 0.5cm cat ai zis initial e cam prea mult) nu inseamna ca placa de presiune e "dusa". din poze, nici placa, nici rulmentul, nici discul n-au absolut nici pe dracu'...ramai cu insistentele pe capul lor, trimite pozele la vocea clientului si intreaba-i ce se intampla cu masina. in mod normal ar trebui sa vina niste mecanici de la pitesti si sa constate defectiunea cutiei, apoi sa dea "verde" fie pt reparatia cutiei, fie pt schimbarea ei.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            cere expertiza de la pitesti, o sa vina niste meseriasi de acolo si o sa evalueze.Nea Giga din service habar n`are ,am mers 70 mii km si liniute si avione si n-a avut nici pe dracu discu de ambreiaj si nici placa de presiune,dupa 3 ani s-a dus dracu cutia ,da aia din reparatiilor lor meseriase.Nu accepta sa se repare cutia,alta noua si gata.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Cat e in garantie masina cutia nu se repara se inlocuieste. Din cate stiu meseriasii din service nici nu au voie sa desfaca cutia daca e in garantie, vine comisia da verde si una noua.
              Nu prea pot sa-mi dau cu parerea ochiometric dar placa nu are nimic.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                Pt Constantin - o lamurire - la rece intra usor in toate treptele de viteza (cu motorul oprit) ?
                mai mult ca sigur - Cred ca ai o problema de lipsa de ulei - si un blocaj pe treapta a 5-a - bucsa pinion liber a 5 a gripata (sudata)
                In astia 150000 km ai verificat vreodata uleiul in cutie ?

                Comment


                • #9
                  Tutupiciu...nu a spus ca are masina 150kkm, ci aceia reprezinta contorul personal, in condus.
                  Eu ma gandesc si la niste furci care nu vor sa isi faca treaba...

                  P.S. masina fara ulei in CV, dupa nici 2 ani...ar fi un fenomen, nu prea se uita asa ceva, din fabrica, mai degraba e un viciu de fabricatie.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    Rectific legat de km - 19000km

                    cred ca n-ai avut in cutie nici 200 g ulei
                    verifica asta
                    Last edited by tutupiciu; 26 May 2009, 10:27. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      au facut cei din service un raport si l-au trimis la Pitesti si acum asteapta raspunsul...oricum le-am zis ca vreau de acum totul scris negru pe alb ca sa am la mana documentele ca sa pot face plangere la OPC...ca nu se mai poate.
                      referitor la uleiul din cutie...nu cred ca s-a uitat vreo unul al nivelul lui pana acum....
                      Last edited by constantin_stan78; 26 May 2009, 10:36.

                      Comment


                      • #12
                        pai la ulei trebuiau sa se uite inca de la pregatirea de vanzare a masinii

                        Dacia plateste greu unitatea service pentru aceasta pregatiere care se pare ca nu se respecta

                        daca nu gasiti ulei in ea sa ceri inlocuire cv pe contul unitatii service care a vandut masina (dealer)

                        Sunt curios daca am avut dreptate cu uleiul - sa ne tii la curent
                        Last edited by tutupiciu; 26 May 2009, 10:46. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          se pare ca probleme au luat o intorsatura fericita (pt mine)
                          tocmai am sunat la service si mi-au zis ca astazi pot lua masina cu placa de presiune noua si reparatie pe garantie...adica ...am scapat ...sper...

                          Comment


                          • #14
                            Ceva imi scapa.
                            Asadar: obligatia de verificare a nivelului lichidelor/ fluidelor revine dealerului, nu producatorului?
                            Cu alte cuvinte, ala poate sa nici nu puna ulei (motor ori CV), caci daca se duce la cele sfinte, va fi platita piesa, ansamblul de catre dealer, ca nu si-a respectat obligatia contractuala?
                            Mai sa fie...Interesant.
                            Eu nu am vazut vreo masina controlata la uleiuri (iar la CV trebuie sa o cocoti pe elevator), inainte de livrare (si nu odata m-am dus prin acea zona...)

                            Asadar, a cui e responsabilitatea pagubei, in acest caz, de lipsa a uleiului?

                            P.S. Eu nu m-as bucura prea devreme. Sigur defectul e placa de presiune? (nu se vad detaliile, insa nu prea pare "busita"). Daca merge fain, cateva sute de km buuuni, atunci m-as relaxa...
                            Last edited by 77sky; 26 May 2009, 11:02.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #15
                              am sunat si la VC si ei inca nu stiau ca s-a rezolvat.....hmmm...ciudat....tare ciudat....asa ca inainte sa ma bucur (deja m-am bucurat putin ) am sa astept un telefon de confirmare de la VC....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google