inseamna ca au reparat si cutia de viteze
Blocare Cutie De Viteza
Collapse
X
-
Originally posted by tutupiciu View PostRectific legat de km - 19000km
cred ca n-ai avut in cutie nici 200 g ulei
verifica asta
Omul a avut placa de presiune deformata si voi il bagati in sperieti ca au umblat aia si la motor, si la CV si la alte alea. In poze se vede clar in partea din dreapta sus ca are o deformatie majora la 3 dinti.
Constantine bafta si multi km fara ghinioane din astea!
Comment
-
daca se buseste placa de presiune poti sa dai a 4-a cu motorul pornit fara sa apesi ambreiajul si sa pleci de pe loc, nicidecum nu se blocheaza cutia; pe probate, pt cine nu crede. am spart placa de presiune, pt mine explicatia celor de la service nu sta in picioare. la cum arata placa din poze, poate doar sa genereze un zgomot aiurea in functionare, din cauza dintelui deplasat, atata tot.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Merci Seba pentru sustinere - legat de cv blocata pe tr a 5a - ca mod de defectare - ar fi cam asa - lipsa ulei (zona a 5 a e cea mai defavorizata) => supraincalzire pinion liber a 5a => apare blocaj (tendinta de gripaj) intre arbore, bucsa si pinion => rezulta o cutie care are arborele primar in angrenare permanenta cu arborele secundar prin pinioneria de a 5 a => imposibilitatea schimbarii treptelor prin lipsa de sincronizare
Nu uitati ca pe loc putea baga in viteze.
Comment
-
eu as fi incercat in locul lui sa pornesc masina cu tr1 bagata cu motorul oprit. usor, finut din ambreiaj, daca merge, bine, daca nu, nu. si in cazul ca mergea pornita, direct la service. lipsa de ulei in cutia de viteze ar fi trebuit sa produca un sirenaj care sa te puna pe ganduri de numa'-numa'...ori colegul nostrui n-a zis nimic de treaba asta.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Comment