Blocare Cutie De Viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    inseamna ca au reparat si cutia de viteze

    Comment


    • #17
      de cutie nu s-a vb pana acum deloc....doar de placa de presiune....dar oricum de indata ce am actul constatator am sa-l pun aici sa vada tot poporul ....

      Comment


      • #18
        daca stii sa te uiti la o cv stii daca s-a umblat la ea sau nu

        pai or fi prosti sa spuna ceva de cv ...
        Last edited by tutupiciu; 26 May 2009, 11:37. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          sincer am ramas surprins de dimensiunile cutiei de viteze .... e un sfert fata de ce era cea de la dacia 1410....iar daca s-a umblat la ea trebuie sa se vada masticul pt etansare..nu??

          Comment


          • #20
            primul semn de placa de presiune stricata este - "pedala moale"

            Comment


            • #21
              Intradevar, pare dubios. Probabil au descoprit vre-un defect in CV inclusiv lipsa de ulei si acum au remediat problema gratis ca sa fie clientul multumit si sa nu mai scormoneasca rahatul.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                mai la a mea nu am sesizat o modificare la apasare...in service parca era un pic mai usor la apasare....dar fff putin.....

                Comment


                • #23
                  Originally posted by tutupiciu View Post
                  Rectific legat de km - 19000km

                  cred ca n-ai avut in cutie nici 200 g ulei
                  verifica asta
                  O cutie cu 200 g de ulei o auzi si la cald, iar de bagat in viteza ce sa spun...
                  Omul a avut placa de presiune deformata si voi il bagati in sperieti ca au umblat aia si la motor, si la CV si la alte alea. In poze se vede clar in partea din dreapta sus ca are o deformatie majora la 3 dinti.

                  Constantine bafta si multi km fara ghinioane din astea!

                  Comment


                  • #24
                    am sa revin diseara cu concluziile...sper sa iasa bine in final
                    mersi man...si nu-i mai certa pe baieti...isi dau si ei cu parerea ...ca de aia e forumul pus aici...sa discutammmm

                    Comment


                    • #25
                      bine a fost placa de presiune ..... s-a stricat de nebuna in parcare

                      Comment


                      • #26
                        daca se buseste placa de presiune poti sa dai a 4-a cu motorul pornit fara sa apesi ambreiajul si sa pleci de pe loc, nicidecum nu se blocheaza cutia; pe probate, pt cine nu crede. am spart placa de presiune, pt mine explicatia celor de la service nu sta in picioare. la cum arata placa din poze, poate doar sa genereze un zgomot aiurea in functionare, din cauza dintelui deplasat, atata tot.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Merci Seba pentru sustinere - legat de cv blocata pe tr a 5a - ca mod de defectare - ar fi cam asa - lipsa ulei (zona a 5 a e cea mai defavorizata) => supraincalzire pinion liber a 5a => apare blocaj (tendinta de gripaj) intre arbore, bucsa si pinion => rezulta o cutie care are arborele primar in angrenare permanenta cu arborele secundar prin pinioneria de a 5 a => imposibilitatea schimbarii treptelor prin lipsa de sincronizare
                          Nu uitati ca pe loc putea baga in viteze.

                          Comment


                          • #28
                            eu as fi incercat in locul lui sa pornesc masina cu tr1 bagata cu motorul oprit. usor, finut din ambreiaj, daca merge, bine, daca nu, nu. si in cazul ca mergea pornita, direct la service. lipsa de ulei in cutia de viteze ar fi trebuit sa produca un sirenaj care sa te puna pe ganduri de numa'-numa'...ori colegul nostrui n-a zis nimic de treaba asta.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              in faza initiala urla doar in a 5 a si apare dificultate la schimbare trepte pe masura ce apare gripaj (poti rula sute de km cu acest defect prin oras)

                              e bine ca a ajuns la service in faza incipienta
                              Last edited by tutupiciu; 26 May 2009, 13:09. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                da, man, urla doar a 5-a, dar se aude, mama lui de sirenaj... surd sa fii sa nu-l auzi
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google