sirenajul apare dupa la gripare mai severa, cand pinioanele de a 5a lucreaza in tandem cu pinioanele unei trepte superioare 4 , la 1-2-3 nu se aude mai nimic. Oricum discutam de sirenaj - un zgomot pe care doar cei cu experienta il aud - ceilalti nici macar nu-l percep decat daca e un defect major.
Blocare Cutie De Viteza
Collapse
X
-
seba am incercat si ce ai zis tu: cu motorul oprit am bagat a 1a si cu ambreajul calcat la maxim am pornit motorul....masina a inceput sa se miste (repet cu ambreajul calcat la maxim) ceea ce inseamna ca placa de presiune du decupla complet discul de ambreiaj de pe volanta...nu? si daca incercam sa o scot din viteza nu mergea (decat daca trageam zdravan de schimbator)
legat de zgomote sincer nu se aude absolut nimic....
Comment
-
Am mers (km pana la service nu 100m) si eu la viata mea cu vreo trei cabluri de ambreiaj rupte si vreo doua placi sparte, am reusit sa rup priza(blocata) la o cutie de 1310 care pierdea ulei...da lasati omu' sa-si ridice masina si sa ne spuna!
Comment
-
detail - ce de rele ai mai facut - esti inamicul masinilor ?
Citez - " si daca incercam sa o scot din viteza nu mergea (decat daca trageam zdravan de schimbator)" - inca o dovada clara ca n-a fost vorba despre placa de presiune
o placa de presiune defecta NU blocheaza cutia de viteze (mai ales la scoaterea din viteza)
Comment
-
Am experienta pe f multe masini, inclusiv vreo 4 generatii de Dacia 1300-1307-1310, asa ca nu e greu sa rupi la alea un cablu, o placa, un suport motor, o maslina...
Depinde cati km faci si pe unde, daca stai in fata blocului nu crapa nimic.
PS Incearca sa scoti din vit 1 cu motorul pornit fara sa calci ambreiajul...
Comment
-
Iata ca a venit si ziua cand problema s-a rezolvat....
REZOLVARE: schimbat kit de ambreiaj (tot) pe garantie si inapoierea banilor pt transport.
Concluzii: cred ca sunt general valabile si bine de urmat de cei ce vor pati ca mine...
1) daca aveti probleme cu masina (de orice natura) si stiti 100% ca nu ati uzat-o in garantie....mergeti pana in panzele albe...fara menajamente dar cu bun simt (vb frumos ii aduce la limita rabdarii ).
2) stati langa masina tot timpul....acum eu nu am putut sta la schimbarea kitului (fiind la servici ca na mai trebuie sa si muncim) dar pe cat este posibil de stat acolo si de intrebat orice chichita....si aici fara menajamente ..bla...bla...
3) daca vedeti ca va loviti de incapatinarea celor de la service in primul rand nu-i injurati....sunati la VC (face mai mult decat 1000 de injuraturi...in prima faza).
4) daca vedeti ca si cei de la VC se incapatineaza....faceti doua lucruri:
a) aduceti vorba de OPC b) si sa va dea in scris oficial de ce nu vor sa faca pe garantie
5) faceti poze ale masinii inainte de reparatie si dupa, la piesele care va sunt schimbate...cat mai multe poze (se inspaimanta cand vad asta) .... la sf am fost intrebat daca lucrez in domeniul asigurarilor prieteni stiu de ce!! ))))
si ca cireasa de pe tort mi-am luat si 100ron inapoi de la transport....
Legat de schimbatul pieselor sincer cablul de ambreiaj e nou sper ca si restul sa fie la fel.....
am facut o tura cu ea prin oras si sincer ca prima impresie....pedala de ambreiaj se calca mai usor dar acum are cursa mai mica (ca pozitie sta sub pedala de frana - fata de cum a venit noua) iar volanul parca nu mai sta drept (spitele in T de la volan stau putin rotite spre stanga).
cam atat daca mai apare ceva va scriu
Comment
-
@tutupiciu ori nu-mi aduc aminte ori era altceva, dar la dacia veche cand am avut placa de presiune crapata nu intra in a doua(uneori si a treia) cum trebuie(caraia). In rest putea pleca de pe loc daca schimbam la momentul optim puteam baga in orice treapta. Si intra greu si in a 5-a dar asta nu cred ca era din cauza placii pentru ca dupa ce am schimbat placa tot greu intra si a trebuit sa reglez maneta.
Si o intrebare: colegului nu trebuiau sa-i faca geometria din nou daca i-au dat jos cutia?Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
asa stiam si eu: in mod normal se reface geometria, nu !?
cristi, eu cu placa sparta am mers 2 km si puteam baga absolut orice viteza voiam eu, fara sa apas ambreiajul si pleca la ralanti din loc, usor-usor doar bagand-o in viteza si lasand motorul sa toarca, eu doar am tras de volan, e mergea singura. orice apasare pe pedala de gaz echivala cu o turare in gol la fel cand a inceput sa patineze ambreiajul, mergeau vitezele ca unse dupa ce-am schimbat placa si discul, al dracu' daca s-a mai lasat bagata in viteza vreodata fara sa apas ambreiajul...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Seba, in ambele cazuri la tine ambreiajul nu cupla complet, deci puteai sa bagi in viteza usor. In caz ca ramane cuplat si nu poti debreia, este ca si cum nu ai avea cablu de ambreiaj de loc, sa vezi atunci plecat cu 2 de pe loc si schimbat "la ureche". La Logan (cel putin la ale mele cu cablu la cutie) este aproape imposibil sau lipsit de bun simt fata de cutie.
Comment
-
La orice demontare de cadru motor se reface geometria
defectul de care zice c-tin se cheama - volant mal oriente - volan gresit orientat
DETAIL - tu poti schimba vitezele si fara ambreiaj ca ai sincronizatoare dublu-con dar nu o forta (ai alt tip de CV)
Oricum doar pentru tine - cand calci pedala de ambreiaj intrerupi fluxul de putere intre motor si arbore primar cutie viteze - nu de alta dar am senzatia ca nu ai inteles cum functioneaza un ambreiaj - fara suparare
C-tin se pare ca la tine a cedat cablul de ambreiaj - mi se pare stupid ca cei de la service n-au verificat cursa la cablu inainte sa demonteze cutia de viteze
C-tin tot nu ne-ai aratat devizul sa vedem si noi ce au schimbat ....
Comment
-
Si eu pateam o chestie asemanatoare, respectiv porneam dimineata, si nu intra nici batuta in viteza. Daca porneam motorul cu ambreiajul calcat la maxim, si cu tr. I, masina inainta incet dar sigur, ambreiajul cupla jos de tot. Dupa cateva minute de stat cu motorul pornit, incepea sa intre in viteza, si mai apoi sa cupleze ceva mai normal ambreiajul. Problema a fost ceva gen cilindru presiune ambreiaj, si a fost schimbat pe garantie. Asta a fost cu 16.16v la mcv.
Comment
Comment