Blocare Cutie De Viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by tutupiciu View Post
    DETAIL - tu poti schimba vitezele si fara ambreiaj ca ai sincronizatoare dublu-con dar nu o forta (ai alt tip de CV)
    Oricum doar pentru tine - cand calci pedala de ambreiaj intrerupi fluxul de putere intre motor si arbore primar cutie viteze - nu de alta dar am senzatia ca nu ai inteles cum functioneaza un ambreiaj - fara suparare
    Il intrerupi daca vrea sa decupleze, adica daca nu ai cablu rupt sau daca face cursa (complet)...
    In cazul lui constantin se pare ca nu facea complet decuplarea, deci nu putea angaja vitezele...

    Comment


    • #47
      Eu nu cred ca vom afla vreodata, ce defectiune reala a avut colegul la masinuta.
      Pentru ca service-ul => producatorul au tot interesul sa nu se stie despre ce a fost vorba. (mai ales mediatizare)
      I se spune clientului ca a fost reparata, i se ofera mici "intelegeri", tocmai pentru a fi bucuros

      Pe deviz pot sa treaca "schimbat colectie ambreiaj" si sa fie si altceva...
      Mdea, chiar sunt curios ce contine hartia ce i-a fost data si, mai ales, ce mentiune i-a fost facuta pe caietul de garantii.
      Caci daca nu i-a fost scris niiik acolo, nu e deloc de bine.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #48
        si la mine se aude un zgomot in treapta a 5-a .. de la 80km/h pana pe la 90hm/h .. devine enervant imi e frica sa nu fie o defectiune .. am tot citit pe aici si imi e cam frica sa nu se fi stricat ceva

        Comment


        • #49
          pe foita finala pe care am si semnat-o era scris:"schimbare kit ambreiaj - garantie" si atat, iar pe caietul de intretinere nu am vazut nimic scris.
          oricum cred ca in weekend am sa fac un drum BT-BC dus intors (cca 350km) si voi vedea care-i treaba....

          cablul de ambreiaj a fost primul verificat... si de mine si de ei
          poate maine pun o imagine scanata cu devizul ... ca sa vedeti ce dragut e ...
          tot maine ii sun pe cei de la VC sa-i intreb daca au primit devizul de la ei...sunt curios ce zic....
          Last edited by constantin_stan78; 26 May 2009, 22:32.

          Comment


          • #50
            Exact ce anticipam.
            Nu e bine deloc! Era obligatia lor legala de a face specificatia respectiva in carnetul de garantii...
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #51
              MirCip - se aude si pe accelerare si pe reducere ?
              Dar daca incerci o a5a la 60km/h cum se aude ? Poti inregistra sunetul din habitaclu ?

              Pt C-tin - Si pentru mine ramane o enigma acest caz (C-tin) - nu cred in ruptul capului ca a fost kitul de ambreiaj - geometria au facut-o NU la tine
              Corect 77sky - orice interventie trebuie obligatoriu consemnata e ff important - Ex. - poti pierde garantia componentelor adiacente daca nu ai dovada ca s-a umblat in zona sau daca ai acelasi defect consemnat de 3 ori poti schimba masina etc...

              Comment


              • #52
                Off-topic: mie mi-au schimbat mai multe si nu au fost trecute in carnet(brate inferioare, pompa de apa, curea distributie). Doar cutia a fost trecuta. Dar pentru orice eventualitate am pastrat toate facturile. La service-ul local se emite factura chiar daca reparatia este pe garantie.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #53
                  salutare baieti
                  iata devizul
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Salut. Urmaresc de mult discutiile voastre si am intrat fiindca mi se intampla niste chestii extrem de grave cu masina. Logan-ul meu este din septembrie 2007 , 1.5 dci ,70 cp. Are cca. 66000 km rulati pana acum si a mers perfect. Acum trei saptamani, la un drum pe A1 am inceput sa aud un zgomot ciudat, un fel de uruit al cutiei in treptele 4 si 5. Treptat, in zilele urmatoare zgomotul a inceput sa creasca in intensitate. M-am dus la service-ul unde am facut toate reviziile. Am uitat sa mentionez ca am garantie extinsa. Cei de acolo au vazut despre ce e vorba si au luat legatura cu cei de la Dacia Garantii pentru remediere. De aici se cam rupe filmul. Raspunsul de la service a fost" am primit acceptul de la Dacia sa desfacem cutia si sa constatam defectul" . Au desfacut , erau sparti rulmentii de la grupul conic. I-au comandat si trebuiau sa-i schimbe. Ieri am fost la ei si .... au mai gasit doi rulmenti foarte uzati, nu stiu care din ei si trebuie sa-i schimbe si pe aceia.
                    Cu alte cuvinte o cutie de viteze de la o masina rulata 66.000 km cat de normal se poate merge in Romania si in Bucuresti numai de catre subsemnatul se face praf si Dacia nu o schimba cu totul ci o "repara"
                    Scuze pentru lungimea povestii. Astept de la voi pareri pertinente si sugestii.

                    Comment


                    • #55
                      din cate stiu .... o cutie se schimba dupa ce vine o "echipa" de meseriasi de la pitesti si isi dau acordul pt acest lucru....si trebuie sa aibe un defect serios (nu ma intreba ce anume dar s-a mai discutat parca pe aici )....oricum...eu sunt patit cu a mea si sincer mi-a lasat un gust amar....

                      Comment


                      • #56
                        @detail: am avut si eu "placerea" s amerg cu cablul de ambreiaj rupt in timisoara intre orele 13 si 16. un fel de trafic ca in bucuresti
                        @razvan07hho: cred ca faci parte dintre acei ghinionisti cu cutiile de viteze, nu e normal sa se buseasca dupa 60000km. mai ales daca nu ti-ai batut joc de masina. le fel si constantin_stan, curat ghinion. corect cu echipa de "meseriasi", aia trebuie sa vina sa arunce cu privirea. iar cutiile de viteza mai pot fi reparate, nu musai schimbate, ca doar de aia poti amesteca piesele intre diferite cutii. rulmenti, inele de sincronizare, pinioane, astea se cam inlocuiesc.
                        @tutupicu: cred ne-ai putea spune cam ce se poate inlocui si ce necesita schimbarea cutiei...
                        ideea e ca operatiile sa fie trecute in carnetul de garantie si cel de service al masinii. si mai frumos ar fi sa se treaca defectele reale, nu unele "din burta".
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          cam nasol de reparat, ar fi cam asa (din memorie):
                          Setul de pinioane a 5 a , rondela de sprijin pinion , bucsa pinion liber si daca ai ghinion mare si arbore (daca s-a sudat bucsa si pe arbore)

                          Comment


                          • #58
                            daca arborele e "lovit in aripa", nu se schimba cutia cu totul? adica un procent destul di piesele componente stricate nu inseamna automat schimbarea subansamblului? un motor cu un cilindru zgariat nu se alezeaza la cota r2 si se da clientului inapoi; se schimba motorul respectiv, nu? ma gandesc ca ceva in genul asta tre' sa fie si-n cazul cutiilor de viteza. mai ales la masinile in garantie...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              Eu nu inteleg ce s-a intamplat cand mi-au schimbat mie cutia. Cei din service au spus (si nu aveau nici un motiv sa minta ) ca nu au avut voie sa desfaca cutia sa vada ce este in ea. Pur si simplu comisia de la Pitesti a spus "se schimba cutia" si s-a schimbat, ambalat si directia Pitesti. Si nu era o defectiune de sa nu pleci cu masina pur si simplu se auzea un trosnet oribil la plecarea de pe loc, in rest mergea perfect.
                              Aici vad ca se da voie sa se desfaca cutia.
                              Singura explicatie pe care o vad este ca a mea avea doar 3000 de km.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #60
                                Au reparat-o p-aia defecta si au pus-o pe o masina noua . Numic nu se pierde
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google