Am probleme la cutia de viteze ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am probleme la cutia de viteze ?

    Am un laureat plus din 2007 . Am observat ca intra mai greu in trepte atunci atunci cand motorul este rece ( treptele 2 si 3 ) . In momentul in care opresc la semafor de ex si ma joc cu virgula cutia de viteze , intra perfect in viteze . Aceasta " problema " persista pana cand motorul se incalzeste . Am probleme la cutia de viteze ? Este prima mea masina si nu stiu daca este normal sau nu. Va rog sa ma lamuriti.

  • #2
    din cate stiu eu si din cate cred eu e prefect normal mai ales acum cand a venit frigul si uleiul e ceva mai vascos

    sigpic

    Comment


    • #3
      la fel facea si pe perioada verii.

      Comment


      • #4
        imi cer scuze nu am citit cu atentie. mai am o nedumerire... dc nu pot baga treapta 1 desi viteza o cere? sunt obligat sa fortez motoru cu a 2 sau sa opresc sa bag trapta 1 . merge si cu treapta intai daca o fortez putin

        Comment


        • #5
          Treapta 1 si march-arrier-ul se pot cupla doar in stationare. Restul treptelor ar trebui sa nu faca probleme, poate ai un pinion stricat la treapta 2 si 3. Incearca cand e motorul cald sa pleci de pe loc cu a 2-a sau a 3-a, daca merge sunt bune pinioanele.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            intra putin mai greu in viteza cand este motorul rece . Cand s-a incalzit motorul nu mai ma probleme . Intrebarea mea : este un lucru normal sau am probleme la cutia de viteze ? Am incercat sa plec cu a 3 si cu putine trepidatii pleaca fara probleme

            Comment


            • #7
              Nu ai probleme cu cutia, e normal asa ceva, mai ales cand uleiul e mai vascos. Cati km ai cu masina?
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                @andrei ... treapta 1 intra fara probleme si in miscare... march-arrier-ul e singurul care este asincron, si nu intra decat cand esti stationat.

                Comment


                • #9
                  Depinde de cutia de viteze, nu la toate e asa...
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    "nu la toate e asa" ... mai am pana ma voi obisnui ca totusi e o dacie si sentimentul de "random" este foarte avansat in cadrul marcii

                    Comment


                    • #11
                      Stai linistit, de 3 ani jumate de cand am masina, face mereu la fel cand e rece... dupa ce s-a incalzit merge ca uns...

                      @andrei... la mine intra foarte usor 1-a dupa ce s-a incalzit, chiar daca masina e in miscare, cand cutia e inca rece, nu prea intra, si nu o fortez, prefer sa opresc. march_arrier-ul nu intra decat daca stationezi. . cred ca e cum ai zis, la unele merge la altele mai putin.
                      Don't touch! Never ever steal
                      Unless you're in for the kill

                      Comment


                      • #12
                        am 7000 de km cu masina. Dupa ce s-a incalzit motorul pot sa bag destul de usor si treapta 1 dar parca se mai "opinteste" in ceva. Nu vreau sa o fortez si prefer sa ma opresc sau sa o tin usor din ambraiaj in treapta 2. Dupa ce s-a incalzit motorul intra ca unsa in viteza , vb lu' golanu

                        Comment


                        • #13
                          dupa cateva ore de fatait prin oras numai cu 1-2-3 nu mai intra din prima in marsarier, adica ma opresc, bag dar nu intra total, trebuie s-o bag in alta treapta(oricare) si apoi intra.

                          Comment


                          • #14
                            merge a1-a si din mers.numai sa- dai un "spritz" scurt motorului cand esti in punctul mort, ianinte de a angaja trepta 1, ca se sincronizeaza mai repede pinioanele. de la o vreme observ ca una din "bubele" de la cutia mea (march-arierre) nu prea se mai manifesta. asta-i de bine, zic eu. pe de alta parte, pare sa se adevereasca chestia cu functionarea aleatoare a diferitelor subansamble identice pe masini identice
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              cred ca nu vorbim totusi de cutii de viteze identice, initiatorul topicului are laureat plus si are motor de 1,4 mpi, cannabys are 1,5 dci si altul care a mai scris pe aici are 1,6 mpi si uite asa vorbim de trei cutii de viteze diferite pina la urma.
                              pt. a 1-a din mers chiestia cu spitz-ul e cea mai buna, nu mai fortezi sinrconul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google