Am un laureat plus din 2007 . Am observat ca intra mai greu in trepte atunci atunci cand motorul este rece ( treptele 2 si 3 ) . In momentul in care opresc la semafor de ex si ma joc cu virgula cutia de viteze , intra perfect in viteze . Aceasta " problema " persista pana cand motorul se incalzeste . Am probleme la cutia de viteze ? Este prima mea masina si nu stiu daca este normal sau nu. Va rog sa ma lamuriti.
Am probleme la cutia de viteze ?
Collapse
X
-
Treapta 1 si march-arrier-ul se pot cupla doar in stationare. Restul treptelor ar trebui sa nu faca probleme, poate ai un pinion stricat la treapta 2 si 3. Incearca cand e motorul cald sa pleci de pe loc cu a 2-a sau a 3-a, daca merge sunt bune pinioanele.
Comment
-
Nu ai probleme cu cutia, e normal asa ceva, mai ales cand uleiul e mai vascos. Cati km ai cu masina?
Comment
-
@andrei ... treapta 1 intra fara probleme si in miscare... march-arrier-ul e singurul care este asincron, si nu intra decat cand esti stationat.
Comment
-
Depinde de cutia de viteze, nu la toate e asa...
Comment
-
"nu la toate e asa" ... mai am pana ma voi obisnui ca totusi e o dacie si sentimentul de "random" este foarte avansat in cadrul marcii
Comment
-
Stai linistit, de 3 ani jumate de cand am masina, face mereu la fel cand e rece... dupa ce s-a incalzit merge ca uns...
@andrei... la mine intra foarte usor 1-a dupa ce s-a incalzit, chiar daca masina e in miscare, cand cutia e inca rece, nu prea intra, si nu o fortez, prefer sa opresc. march_arrier-ul nu intra decat daca stationezi. . cred ca e cum ai zis, la unele merge la altele mai putin.Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
am 7000 de km cu masina. Dupa ce s-a incalzit motorul pot sa bag destul de usor si treapta 1 dar parca se mai "opinteste" in ceva. Nu vreau sa o fortez si prefer sa ma opresc sau sa o tin usor din ambraiaj in treapta 2. Dupa ce s-a incalzit motorul intra ca unsa in viteza , vb lu' golanu
Comment
-
merge a1-a si din mers.numai sa- dai un "spritz" scurt motorului cand esti in punctul mort, ianinte de a angaja trepta 1, ca se sincronizeaza mai repede pinioanele. de la o vreme observ ca una din "bubele" de la cutia mea (march-arierre) nu prea se mai manifesta. asta-i de bine, zic eu. pe de alta parte, pare sa se adevereasca chestia cu functionarea aleatoare a diferitelor subansamble identice pe masini identiceDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
cred ca nu vorbim totusi de cutii de viteze identice, initiatorul topicului are laureat plus si are motor de 1,4 mpi, cannabys are 1,5 dci si altul care a mai scris pe aici are 1,6 mpi si uite asa vorbim de trei cutii de viteze diferite pina la urma.
pt. a 1-a din mers chiestia cu spitz-ul e cea mai buna, nu mai fortezi sinrconul.
Comment
Comment