Am probleme la cutia de viteze ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @ gabriel: 1.4 si 1.6 au exact aceeasi cutie. dieselul de 65 si 70 are tot jh3, dar cu rapoarte o idee mai lungi, dieselul de 85 are jr5 (si mai lungi). in manualul de reparatie al loganului, sigura diferenta dintre cutii este nr de dinti al pinioanelor, restul piesaraielor sunt identice pt toate cutiile de pe clio, laguna 1, megane1 sau twingo sau logan. din motivul asta se si pot amesteca pinioane intre diferitele cutii (de ex tr5 de pe diesel poate fi montata usor pe benzinar).
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Eu am 12000 cu ea si de cand am luat-o intra fff prost in viteza 1 si 2 cateodata si a3a la rece si la cald. Zici ca e fosta dacie 1310 pana si aia intra parca mai bine. Cand le-am zis la prima revizie ca intra prost a facut un bou test cu ea si a zis ca merge normal. Am momente cand nu intra deloc a1a. Eu sunt foarte dezamagit de alegerea facuta sincer. Oricum la anu' vreau sa scap de ea si nu mai imi iau in veci By RENAULT.

      Comment


      • #18
        Originally posted by andrei
        Treapta 1 si march-arrier-ul se pot cupla doar in stationare. Restul treptelor ar trebui sa nu faca probleme, poate ai un pinion stricat la treapta 2 si 3. Incearca cand e motorul cald sa pleci de pe loc cu a 2-a sau a 3-a, daca merge sunt bune pinioanele.
        Nu pinion, sincron. Daca se strica pinionul nu mai merge masina.
        Treapta 1 merge si in mers dar la viteze foarte mici.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #19
          Originally posted by Rocri
          Treapta 1 merge si in mers dar la viteze foarte mici.
          Asta e adevarat reduci pana la o viteza foarte mica si tii 2 sec apasat ambreiajul sau te deplasezi cu a doua
          http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

          Comment


          • #20
            De obicei cand nu intra intr-o treapta anume e bine sa mai apesi odata pedala de ambreiaj,s-ar putea sa ai succes.
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • #21
              Dragii mei! NU SE FOLOSESTE TREAPTA I SI MARCHARRIER-UL CAND MASINA SE AFLA IN MISCARE!!!! cand viteza de inaintare este foarte mica se circula cu treapta a II-a si se regleaza demarajul din ambreiaj si acceleratie! Referitor la dublul ambreiaj aceste este total inutil, nu sunt cutii de viteze de tractor... sa fim seriosi. Prin dublu ambreiaj obtii acelasi efect ca si prin simplu ambreiaj

              Comment


              • #22
                am si eu aceiasi problema la cutia de viteza cand motorul nu este cald mi se agata urat de tot in treapta 1, 2 si in marsarier.
                Dupa ce se incalzeste motorul numai am nici o treaba, am cumparat un aditiv (am dat pe el 80 lei) primaq saptamana a fost ok dupa care a inceput sa faca la fel
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Evolution
                  am si eu aceiasi problema la cutia de viteza cand motorul nu este cald mi se agata urat de tot in treapta 1, 2 si in marsarier.
                  Dupa ce se incalzeste motorul numai am nici o treaba, am cumparat un aditiv (am dat pe el 80 lei) primaq saptamana a fost ok dupa care a inceput sa faca la fel
                  cred ca de fapt tre sa se incalzeasca uleiul din cutie, nu ala din motor...n-avem peugeot, ca sa fie baie comuna deci aditivul, daca l-ai bagat in motor, chiar nu ajuta cutia de viteze...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Pai...poate a luat aditiv de cutie...
                    Cand e rece intra mai greu tr 1 si 2 un pic. Toata treaba e sa nu va enervati ) . Eu nu ma vait, pur si simplu schimb mai ''calm'' cand e rece si apas AMBREAJUL bine si nu mai agata (asa tare). Nu sunt Gigi-contra, dar va pot demostra ca si la rece, daca nu e viteza mare (sa fie aproape de oprire) daca ambreajul e apasat bine, intra in tr 1 fara probleme.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Octavian___28
                      Pai...poate a luat aditiv de cutie...
                      Cand e rece intra mai greu tr 1 si 2 un pic. Toata treaba e sa nu va enervati ) . Eu nu ma vait, pur si simplu schimb mai ''calm'' cand e rece si apas AMBREAJUL bine si nu mai agata (asa tare). Nu sunt Gigi-contra, dar va pot demostra ca si la rece, daca nu e viteza mare (sa fie aproape de oprire) daca ambreajul e apasat bine, intra in tr 1 fara probleme.
                      tavi, ai dreptate...treapta 1 si R nu sunt sincronizate, de aia tre' sa asteptam sa fie viteza foarte mica sau masina sa stea...faptul ca uneori agata R chiar daca ai apasat ambreiajul pana in radiator, e chestie de reglaj al ambreiajului.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by csebalyn
                        cred ca de fapt tre sa se incalzeasca uleiul din cutie, nu ala din motor...n-avem peugeot, ca sa fie baie comuna deci aditivul, daca l-ai bagat in motor, chiar nu ajuta cutia de viteze...

                        aditiv de cutie am bagat special facut pt asa ceva
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Evolution
                          aditiv de cutie am bagat special facut pt asa ceva
                          pana la urma si aditivul ala trerbuie sa aibe o anumita vascozitate, nu? ma gandesc ca in primele 2-3 minute, cat uleiul din cutie e ca vaselina, tot nu ajuta...raman la parerea ca din cauza nesincronizarii pe treptele 1 si R se intampla sa agate. faptul ca e rece afara "ajuta" la chestia asta, dar nu cred ca-i un factor decisiv. dovada e ca agata si la cald
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Evolution
                            am si eu aceiasi problema la cutia de viteza cand motorul nu este cald mi se agata urat de tot in treapta 1, 2 si in marsarier.
                            Dupa ce se incalzeste motorul numai am nici o treaba, am cumparat un aditiv (am dat pe el 80 lei) primaq saptamana a fost ok dupa care a inceput sa faca la fel
                            Citind threadul acesta mi-am amintit ca aveam si eu aceasta problema (printre altelele ca toti loganistii).
                            Se manifesta ca la @Evolution.
                            Eu am dat peste un mecanic amabil si la o reparatie pentru o zgarietura mi-a schimbat "bucsa de la schimbatorul de viteze". Dupa aceasta operatie nu mai agata si nici nu mai scartaia la rece in treptele 1 si 2.
                            Nu ma intrebati care/ce bucsa, ca nu am fost de fata cand a facut-o, dar a avut efectul scontat.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Adriann
                              Citind threadul acesta mi-am amintit ca aveam si eu aceasta problema (printre altelele ca toti loganistii).
                              Se manifesta ca la @Evolution.
                              Eu am dat peste un mecanic amabil si la o reparatie pentru o zgarietura mi-a schimbat "bucsa de la schimbatorul de viteze". Dupa aceasta operatie nu mai agata si nici nu mai scartaia la rece in treptele 1 si 2.
                              Nu ma intrebati care/ce bucsa, ca nu am fost de fata cand a facut-o, dar a avut efectul scontat.

                              fi te rog amabil si intreaba acel mecanic care a fost operatiunea care a facuto ca imi mananca nervii cutia asta de viteze in fiecare zi!
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Mai, ce pot sa iti spun, nu am fost de fata cand a schimbat-o (politica service'ului) dar sunt sigur ca la service vor stii ce sa iti faca daca le spui ca doresti sa ti se schimbe "bucsa de la maneta/levierul schimbatorului de viteze" ca aceasta scartzaie!
                                Daca te ajuta uite o figura cu maneta.
                                maneta.JPG

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google