Am probleme la cutia de viteze ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    nu stiu cum sa export doar o pagina din manulaul de service, dar acolo, la pag 546 din 1553, scrie clar ca jh1 si jh3 de pe loganuri sunt identice pana la ultimul dinte de pe orice treapta vrei...asta-i super firma dacia
    Attached Files
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #62
      Te credeam si fara probe . Dar visam si eu.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #63
        Originally posted by csebalyn View Post
        dci65 si dci70 au cutia de viteze tip jh3-xxx, iar benzinarele au jh3-yyy (din x si y difera putin rapoartele, ceva mai lungi la motorinar).
        dci86 are cutie jr5, dar aceeasi jr5 se gaseste si pe unele modele ambition si prestige (mai rara, ce-i drept, pe ambition). in principiu jh1 si jh3 sunt actionate pe tija, jr5 e cu actionare pe cabluri. acu daca nu ma insel jh-urile sunt cutii de clio/megane modele mai vechi, iar jr5 e cutia de laguna, prima generatie.
        hmm atunci daca sunt identice de ce mi se pare cea de pe diesel diferita (ma refer la momentul cand introduc in viteze) parca pe MPI e mai finuta(intra mai usor) iar la dCi putin mai rigida. (nu spun ca sunt diferente enorme, dar putin sesizabile)
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #64
          probleme cu cutia am avut eu...pe la 18000...in timpul mersului daca luam piciorul brusc de pe acceleratie trosnea ceva intre cutie si motor...dupa o vericare de cateva zile la cel mai prost service din bucuresti "DACOSERV MILITARI" asa zis inginerii de acolo au ajuns la concluzia ca trebuie chemata expertiza de la Pitesti...dupa inca cateva zile (4) sa ajuns la un verdict : "inlocuit diferential c.v de 1.4 cu unu de c.v. de 1.6". Explicatia lor stintifica a fost ca la cutiile de viteze pt. motoarele de 1.4 sa lucrat cu materiale mai proaste pt a scoate un pret mai mic...pt. cine are dubii ca nu se potriveste ii trimit pe mess poze cu devizu de plata...drept urmare masina fuge mai bine k inainte si consuma mai putin cu 0,5-1l\100...bafta

          Comment


          • #65
            bine ca ai rezolvato acum bucurate de ce ai

            Comment


            • #66
              merci si cati mai multi km dar la low ride...

              Comment


              • #67
                Originally posted by piticu_RS View Post
                probleme cu cutia am avut eu...pe la 18000...in timpul mersului daca luam piciorul brusc de pe acceleratie trosnea ceva intre cutie si motor...dupa o vericare de cateva zile la cel mai prost service din bucuresti "DACOSERV MILITARI" asa zis inginerii de acolo au ajuns la concluzia ca trebuie chemata expertiza de la Pitesti...dupa inca cateva zile (4) sa ajuns la un verdict : "inlocuit diferential c.v de 1.4 cu unu de c.v. de 1.6". Explicatia lor stintifica a fost ca la cutiile de viteze pt. motoarele de 1.4 sa lucrat cu materiale mai proaste pt a scoate un pret mai mic...pt. cine are dubii ca nu se potriveste ii trimit pe mess poze cu devizu de plata...drept urmare masina fuge mai bine k inainte si consuma mai putin cu 0,5-1l\100...bafta
                vezi tabelul de mai sus din manulaul de reparatii si te rog sa-mi spui ce raport de grup au cele doua cutii. de ce la aceeasi turatie ambele 1.4 si 1.6 au aceeasi viteza? pt ca difera cutiile de viteze? ha, ha...
                te-au mintit frumos la service si-ai muscat-o...iar 0,5% diferenta de consum e ori placebo, ori daca ti-au pus grup de diesel, dar la ce cuplu are 1.4 comparativ cu dci, bagi tr 5 numai la vale si cu vant din spate, adio accelerari in viteza a 5-a. asa ca mai gandeste-te si revino cu explicatii clare, logice. mersi, si scuze daca am fost prea dur in exprimare...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Lasa, sa nu ne mai agitam degeaba. 1.4 si 1.6 au aceleasi rapoarte. 1.6 fuge mai tare pt ca are surplus de putere (si cuplu ceva mai bun). La 1.4 spre exemplu, in tr 5 la drum intins, nu trece turometru de 4900 (max 5000 cu indulgenta), 1.6 trece de 5000.

                  Treaba cu diferentialu mi se pare si mie fabulatie.

                  Comment


                  • #69
                    Si mie mi se pare fabulatie diferenta de consum sau efect placebo. Dar ca materialul de la cutia de 1,6 e altfel decat cel de la cutia de 1,4 e posibil ca doar traim in Romania.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #70
                      poate k ai dreptate "CSEBALYN" stintific...dar cum iti explici ca masina trage altfel decat inainte???? nu aveau cum sa ma arda aia la service pt. ca piesele au fost desfacute in fata mea si stiu si eu sa citesc...plus de asta lucrez ca colaborator la o firma de tuning din bucuresti deci am habar de ce vorbesc...masina mea nu are computer de bord dar iam facut consumu si in oras si afara cu sistemu "plin-plin"si asa am observat diferenta...

                      Comment


                      • #71
                        Pai ia vezi cate turatii ai la 110/h. Si la 3500 de turatii (rot/min) ce viteza ai pe bord?

                        Comment


                        • #72
                          piticu, daca ti-au pus un diferential identic ca nr de dinti (si altul nu puteau sa-ti puna decat cu schimbarea pinionului de atac) n-ai cum sa simti nici o diferenta. nu-mi explic, pt ca stiu sigur ca nu-i asa. numai daca ti-au schimbat si restul pinioanelor. ce-are tuningul cu cutia de viteze? poti sa-mi spui ce inseamna pt tine pasul unei roti dintate, modulul si raportul de transmisie al unui angrenaj? tehnic...nu din auzite. si daca imi dai raspunsuri corecte la aceste trei intrebari, vine a patra: esti sigur ca e alt diferential si masina merge diferit? mai gandeste-te...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            la mn s-a dus dracu' am fost la service sa-mi schimb placutele si capatul de bara si mi-a zis mecanicul k e fisurata garnirura aia sau simeringul cum se cheama de la cutia de viteze si k se prelinge ulei din cutie prostia aia de cauciuc e 400 ron a mai patit cineva ?

                            Comment


                            • #74
                              Legat tot de cutia de viteze,e normal sa simt o 'agatare' atunci cand schimb vitezele(indiferent de treapta)?
                              Nu am avut ocazia sa conduc si alte Loganuri ca sa imi fac o impresie.
                              Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                              My ride

                              Comment


                              • #75
                                Nu e normal. Ce ulei de transmisie ai in cutie? Nivelul uleiului care e, ai verificat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google