asa am si eu probleme cu ea cand e rece motorul iarna, intra mai greu un viteze, acu` 2-3 zile cand am iesit din parcare a trebuit sa o bag de 2 ori in R ca sa cupleze k lumea, si faza cu viteza a 1 a nici mie nu-mi merge in timpul mersului dar am inteles ca e ceva normal asta.
Am probleme la cutia de viteze ?
Collapse
X
-
Originally posted by iuly75 View Poste ceva normal fiindca nu sunt sincronizate+conteaza mult si reglajul ambreajului eu l-am reglat exact la jumatate si nu face probleme nici la rece chiar daca masina este in mers
Comment
-
daca nu intra din prima in R, incearca in timp ce tragi usor de maneta schimbatorului de viteze sa lasi un pic de ambreiaj. o sa auzi "zmac" si-o usoara scuturatura in scaun. tocmai a intrat in R. la mine vad ca tine figura si chiar nu merge mai prost cutia de viteze. treapta 1 din mers merge daca-i dai "sprit" inainte sa bagi in viteza. grija numai ca tr 1 e mai scurta decat restul si tre turata un pic mai mult decat la trecerea din 4 in 3 sau din 3 in 2. spor la condus, domnilorDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
pe mine la scoala de soferi ( pe logan) ma invatase instructoru sa dau treapta 1 candviteza scade sub 20 km/h . tata, la fel cum a zis si spike mai sus mi-a spus sa bag 1 numai knd sta masina si nu in mers!! CUM SE PROCEDEAZA pana la urma ? :-wsigpic
Comment
-
dorutz si iuly, cutia de dci65 si dci70 e aceeasi cu 1.4mpi si 1.6mpi, difera doar cativa dinti (ca numar) pe pinioane, in rest mecanismul e acelasi. amabele sunt nesincronizate pe 1 si R. deci teoretic nu bagi 1 sau R decat cu masina oprita. insa, cum am mai spus, daac turezi un pic motorul, poti si din mers sa bagi 1. exclus sa turezi in mers si sa bagi R da, problema e cunoscuta, eu doar am spus de ce se intampla ce se intampla si cum putem evita "caraielile" pinioanelor.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
cum spui tu DAR iarna cum mai faci o frana de motor daca sustii ca viteza 1 intra doar de pe loc. inevitabil faci un accident ca nu intra a-1-a decat de pe loc? parerea mea este sa te mai gandesti. am condus mult iarna si am folosit frana de motor cu multe modele de masini nu ca ma laud dar nu vad corecta aceasta idee. tinem cont ca nu toate masinile de pe piata au abs si alte minuni care sa ajute o oprire in regim de iarna(mazga,polei,zapada)
la benzina nu e sincronizata cutia fata de diesel. eu la asta m-am referitsigpic
Comment
-
eu nu am vazut sa am vreo problema cu cutia de viteze .. intra mai greu putin daca motorul e oprit .. nu apas pe ambreiaj ;)) dar daca il apas deja e cu totu altceva mai ales daca e si pornit motorul .. chiar si acum iarna n`am vazut vreo problema la ea :> masina o am din octombrie 2004 si are doar 14.000 km ;)) (masina parintilor) n`am permis inca ;))Its just a car ...
Comment
-
Inseamna ca sunt eu mai norocos?
La mine intra in viteze si cand e rece si cand e cald si cand ploua si cand ninge la fel, adica destul de usor. Si in R intra chiar daca masina se deplaseaza inainte, dar cu viteza ff mica, se aude un clang si apoi pot merge innapoi. O faza care nu imi place este urmatoarea: accident intre constanta si valu lui traian ( cine stie zona ) ; idea e ca se facuse o coada de masini f lunga, se mergea f incet si am zis sa o las in treapta 2 si sa nu apas pe acceleratie deloc ( la supernova mergea si nu dadea nici un semn ca moare motorul ) dar cu Loganu simteam ca se smuceste si ca e pe aproape sa se inece. Am cuplat treapta 1 si asa a mers foarte lin si incet . O fi de vina faptul ca relatiul este de doar 600 - 650 ture? ( Logan 1.6 16 v sedan :p )
Comment
-
difera de la model la model . depinde cum e sincronizata. am mai vazut treaba asta: un coleg de-al meu sofer de taxi , mergea cu doua taxiuri ( solenza) la una mergea lin cu a 2-a si una nu mergea ca , la fel ca la tine , dadea semne de moarte.....adik vibra....sigpic
Comment
-
Originally posted by iuly75 View Postcum spui tu DAR iarna cum mai faci o frana de motor daca sustii ca viteza 1 intra doar de pe loc. inevitabil faci un accident ca nu intra a-1-a decat de pe loc? parerea mea este sa te mai gandesti. am condus mult iarna si am folosit frana de motor cu multe modele de masini nu ca ma laud dar nu vad corecta aceasta idee. tinem cont ca nu toate masinile de pe piata au abs si alte minuni care sa ajute o oprire in regim de iarna(mazga,polei,zapada)
la benzina nu e sincronizata cutia fata de diesel. eu la asta m-am referit
Comment
Comment